עורך דין בצפון

עו"ד ניר אביבי – עורך דין בצפון

כחלק מתחום פעילותו עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין בצפון אך גם עורך דין בחיפה, עורך דין בחדרה, עורך דין בקיסריה ועורך דין בחוף הכרמל ואפילו עורך דין בתל אביב.

פעמים רבות מגיעים למשרדו של עו"ד ניר אביבי לקוחות רבים מהצפון למתן שירות משפטי בתחומים הבאים:

עורך דין בצפון חשוב שיהיה בקיא בתחומים משפטיים רבים כגון אלו שמפורט לעיל ובנוסף שיהיה לו הידע והנסיון המשפטי המתאים לכל תיק ותיק.

מה כדאי לדעת לפני שמתקשרים עם עורך דין בצפון?

לפני שמתקשרים עם עורך דין בצפון, כדאי לחשוב קודם כל איפה ניתן השירות המשפטי? אם השירות המשפטי ניתן באיזור הצפון (שלצורך העניין איזור הצפון יחשב מאיזור חדרה ועד לאיזור קרית שמונה ונהריה) אז בהחלט כדאי ליצור קשר עם עורך דין בצפון. זאת מפני שבמידה ומישהו שמתגורר בנהריה ישכור את שירותיו של עורך דין שמקום מושבו הוא בתל אביב, יהיה קשה ללקוח להגיע לפגישות בתל אביב. בנוסף לכך יש לקחת בחשבון שעורך דין בצפון בדרך כלל יגבה שכר טרחה נמוך יותר מזה שיגבה עורך דין בצפון, ובאופן טבעי, משום שהשכירות, המסים והעלויות הנוספות כגון משכורת ועוד של עורך דין בתל אביב, הן גבוהות הרבה יותר מהעלויות שיהיו לעורך דין בצפון. לכן, גם שיקולי עלות תועלת הם פקטור כאשר ניגשים לבחור עורך דין בצפון או לא.

במקרה של תביעות משפטיות (לדוגמא תביעות במקרקעין, תביעה לפינוי מושכר, תביעה בגין הפרת חוזה או ביטול חוזה, תביעה כספית ועוד), חשוב גם לקחת בחשבון את נגישותו של עורך הדין וקרבתו הגאוגרפית למקום הסכסוך המשפטי. לדוגמא, אם לקוח מעוניין להגיש תביעה לבית המשפט בחיפה נגד נתבע שהפר הסכם מכר ו/או הסכם שכירות בעיר, מומלץ שעורך הדין יהיה נגיש לבית המשפט שכן פעמים רבות מתקיימים מספר דיונים עבור כל תיק, ורצוי שעורך הדין יהיה קרוב לאיזור בית המשפט שבו תוגש התביעה המשפטית.

לכן, חשוב לדעת לפני שמתקשרים עם עורך דין בצפון, מה שכר הטרחה שעורך הדין יגבה עבור הטיפול המשפטי, היכן נמצא המשרד של עורך הדין בצפון, האם בעיר המגורים של הלקוח? של בית המשפט שבו תוגש התביעה או של מקום המקרקעין שבגינם נדרש עורך הדין לספק שירות משפטי ללקוח. כל אלו, משפיעים על ההחלטה של הלקוח לשכור את שירותיו של עורך דין בצפון.

עורך דין בצפון – מספק שירות גם כעורך דין בחיפה

הרבה פעמים פונים אל משרדנו לקוחות שמעוניינים בעורך דין בצפון, אך בעצם הם צריכים עורך דין בחיפה. הדבר הגיוני בסך הכל מפני שחיפה היא העיר הגדולה ביותר באיזור הצפון והעיר השלישית בגודלה בארץ.

לכן, כאשר לקוחות רבים מבקשים להתקשר עם עורך דין בצפון, יהיה זה אך טבעי שלבסוף בהרבה מן הפעמים, יבחרו בעורך דין בחיפה שיתן להם שירותים משפטיים, מפני שהרבה דיונים מתקיימים בעיר חיפה וכן עורכי דין רבים בצפון נמצאים בעיר חיפה.

עורך דין בצפון – סיכום ודגשים חשובים

במאמר זה ניסינו לשים את הדגש על הדברים החשובים שכדאי לדעת לפני שמתקשרים עם עורך דין בצפון ומהם תחומי ההתמחות של עורך דין בצפון שעוסק במקרקעין, דיני חוזים, ומשפט אזרחי – מסחרי.

כפי שהסברנו, אנו ממליצים לשכור את שירותיו של עורך דין בצפון כאשר מקום מגוריו של הלקוח הוא בצפון וכן כאשר מקום הסכסוך, המקרקעין או מגורי הנתבע נמצא בצפון, כך שהקשר עם עורך הדין יהיה אינטימי יותר מצד אחד ומהצד השני, עורך הדין יהיה נגיש למקום הסכסוך, לבית המשפט ולמגורי הלקוח.

משרדו של עו"ד ניר אביבי נותן שירות באיזור הצפון ללקוחות רבים הן פרטיים והן מסחריים ובעלי עסקים.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עו"ד ניר אביבי, צרו קשר בטלפון 077-7298914.

Facebook
WhatsApp
Email
Print