עורך דין ניר אביבי

עורך דין ניר אביבי

עורך דין ניר אביבי עוסק במשפט אזרחי, חוזים ומקרקעין, וכן משפט מסחרי על רבדיו השונים לרבות דיני חוזים, ליטיגציה (ייצוג בערכאות משפטיות), צוואות וירושות ועוד. 

עורך דין ניר אביבי הינו בעל תואר ראשון (L.L.B) ותואר שני במשפטים (L.L.M) מאוניברסיטת בר אילן עם דגש על התמחות במשפט מסחרי ודיני מקרקעין ובעל תואר ראשון במנהל עסקים (B.A) מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל. כמו כן עורך דין אביבי בוגר קורס דירקטורים בחברות ציבוריות מאוניברסיטת בר אילן.  

"כחלק מתפיסת העולם שלי כעורך דין וכמשפטן, אני מאמין שלכל סוגיה וקונפליקט יש פתרון וניתן להתמודד עם כל סיטואציה ע"י קו מחשבה חריף, יצירתיות ונסיון. באמצעות ארגז כלים רחב היקף זה של עורך הדין, ניתן לנצח בעימותים משפטיים  ולספק את השירות הכי טוב ללקוח בכל תיק ותיק שמגיע למשרדי"

את התמחותו עשה עו״ד אביבי במשרד פלאי קרני ושות׳ בתל-אביב בה התמחה בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי ובמרכזו: מקרקעין, חוזים, מסים, צוואות וירושות, ליטיגציה אזרחית ומסחרית והתחדשות עירונית. בנוסף עו”ד אביבי רכש נסיון רב במשרדי עורכי דין שונים אשר עוסקים בתחום הנדל”ן האזרחי והמסחרי, הליטיגציה והחוזים.  

כמו כן עו"ד אביבי חבר בועדת מקרקעין, ועדת אגודות שיתופיות וועדת תובענות ייצוגיות בלשכת עורכי הדין, מחוז חיפה.

לעו״ד אביבי נסיון עשיר של כ-10 שנים בתחום הנדל"ן והחוזים ובנוסף ניהל חברות סטארט-אפ ושיווק אונליין באינטרנט.

עו״ד ניר אביבי הינו אב ל-3 בנים, נשוי, ומתגורר בזכרון יעקב.