הקמת חברה בארה״ב וויזות עסקים

הקמת חברה בארה״ב

ישראלים רבים פונים אל משרד אביבי ושות׳ בבקשה לפתוח חברה בארה״ב. בדרך כלל מדובר בחברה מסוג LLC – Limited Liability Company אשר מאפשרת ליזם/למשקיע ליצור הפרדה חוקית בינו ובין החברה.

בין אם מדובר במשקיע בנדל״ן, בעסק ובשותפות, החברה המומלצת בדר״כ ליזמים הינה LLC. 

בד בבד עם הליך פתיחת החברה דרוש גם לפתוח Tax id בשלטונות המס בארה״ב שכן על חברה לשלם מסים ולדווח לשלטונות פעם בשנה על שנת המסים הקודמת. 

משרדנו מטפל בהקמת חברה בארה״ב וכן בפתיחת Tax id בשלטונות המס בארה״ב.

ויזות עסקים

אנו גם מסייעים ליזמים ומשקיעים המבקשים להשקיע בארה״ב להוציא ויזות עסקים מסוג ויזה E-2 וויזה E-1. ויזות למטרות השקעה בארה״ב אשר מעניקות את האפשרות לגור ולעבוד בארה״ב למספר שנים בהתאם לסוג הויזה והמדינה דרכה מוציאים את הויזה.

בעברה אפשרות זו היתה ניתנת רק לבעלי אזרחות ישראלית כפולה עם מדינות מסויימות שנמצאות באמנת -Treaty investor עם ארה״ב. אך כיום, מתאריך ה-01.05.19 גם אזרחים ישראלים שלהם אזרחות ישראלית בלבד יכולים לבקש להוציא ויזת עסקים על בסיס השקעה בעסק.

יש לציין שהשקעה בנדל״ן איננה מאפשרת להוציא את ויזה זו, אלא דרושה השקעה בעסק ״חי״ ולענות על פרמטרים רבים אשר נבדקים בקפידה על ידי שלטונות ארה״ב. 

למשרדנו נסיון פרקטי בהוצאת ויזות עסקים מסוג E-1 ו-E-2 ומעניק סיוע והדרכה צעד אחר צעד ללקוחות המשרד על מנת להוציא את הויזה שמאפשרת לעבור לארה״ב ולעבוד.

לפרטים נוספים צרו קשר!