עורך דין גירושין דיני משפחה וצוואות

עורך דין ניר אביבי מתמחה בגירושין ודיני משפחה וצוואות וכן בנדל"ן, הסכמים ותביעות מורכבות בדיני מקרקעין ומשפחה.

הידע המשפטי הרחב של עורך דין ניר אביבי, בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, מתמקד בעניינים משפטיים מורכבים הכוללים בין היתר ייצוג בערכאות משפטיות וטריבונלים משפטיים שונים.

עורך דין גירושין דיני משפחה וצוואות – מה חשוב לדעת

כאשר מדברים על עורך דין גירושין למעשה מדברים על עורך דין שמתמחה בין היתר בדיני משפחה וכפועל יוצא גם בצוואות, מזונות, הסדרי ראיה בין בני זוג ועוד.

חשוב לדעת שכאשר פונים לעורך דין בתחומים אלו, יש חשיבות מכרעת לנסיונו של עורך הדין ובד בבד ליכולתו של עורך הדין להביא את התוצאות הטובות ביותר ללקוחותיו בכל תיק.

עורך דין שמתמחה בדיני משפחה, גירושין ובצוואות, ידע תמיד להנחות את לקוחותיו באמת, ביושר ובדבקות במשימה עד להשגת היעדים שנקבעו מראש עם הלקוח.

לכן חשוב מאוד לדעת שעורך הדין שבוחרים לייצוג בתחומים האלו של דיני משפחה ודיני גירושין הוא העורך דין בשבילכם.

אנחנו ממליצים פעמים רבות להגיע לפגישת ייעוץ והתרשמות הדדית על מנת שגם עורך הדין וגם הלקוח יתרשמו זה מזה ויוכלו לצאת למסע משותף שמטרתו ניצחון בתביעה.

עורך דין גירושין ודיני משפחה וצוואות – תחומי שירות

תחום דיני המשפחה והגירושין במשרדו של עורך דין ניר אביבי מנוהל יחד עם עורך דין ניסים כהן, שלו כ-20 שנים של נסיון בתחום דיני המשפחה והגירושין והינו גם פסיכולוג מוסמך.

עורך דין גירושין ודיני משפחה כולל את התחומים הבאים:

  • ניהול תיקי גירושין הכולל בין היתר ניהול תיק הגירושין, משמורת על הילדים, מזונות, הסדרי ראיה וכו'.
  • צוואות וירושות הכולל הכנת צוואות יחיד, צוואות הדדיות, וייצוג משפטי בהליכים של התנגדות לצו ירושה ו/או התנגדות לצו קיום צוואה בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני.
  • הסכמי ממון בין בני זוג כוללים פעמים רבות ניסוח והגשת הסכמי ממון לבית המשפט לענייני משפחה לאישור וכן ניסוח הכנת הסכמי ממון טרם הליך הנישואין.
  • תביעות לבית המשפט לענייני משפחה בעניינים שונים של מקרקעין, פירוק שיתוף בין בני משפחה בנכסי נדל"ן, התנגדויות, ואף תביעות בגין חטיפת ילדים לפי אמנת האג.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין גירושין ודיני משפחה וצוואות

אם יש לכם בעיה משפטית ו/או אתם נמצאים בשלב שטרם הגשת תביעה משפטית, אנחנו נשמח לסייע לכם בכל דרך משפטית אפשרית.

עורך דין ניר אביבי בעל נסיון רב בהליכים משפטיים מורכבים בדיני משפחה ודיני גירושין וכן בתביעות במקרקעין, הסכמים וירושות וצוואות.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון המופיע באתר ו/או השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור הקשר באתר או שלחו מייל ל: office@avivilaw.co.il

Facebook
WhatsApp
Email
Print