עורך דין גירושין

עורך דין ניר אביבי הוא עורך דין העוסק בדיני גירושין ומעמד אישי ובעל ידע וניסיון רב בדיני משפחה ומעניק ייעוץ אישי, מקצועי ודיסקרטי המותאם לכם ולצרכים הבלעדיים שלכם.

למשרדנו ניסיון רב בהליכי גירושין, הן במסגרת הסכמי גירושין והן במסגרת סכסוכים המגיעים לפתחו של בית המשפט והנכם מוזמנים לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ משפטי פרטני וחסוי.

עורך דין גירושין

בחירת עורך דין גירושין

הליך בחירת עורך דין גירושין הוא הליך חשוב מאין כמותו שלא ניתן להמעיט בחשיבותו.

עורך דין גירושין הוא עורך הדין שילווה אתכם בהליך מתחילתו ועד סופו באופן אישי וצמוד ועליכם לסמוך עליו בעיניים עצומות.

עליו להיות מישהו שתתחברו אליו, שתהיה לכם כימיה טובה איתו, שתרגישו שאתם יכולים לשוחח איתו בחופשיות.

הליך הגירושין הוא לא פעם הליך כואב המלווה באמוציות רבות אשר עלולות להסיט את תשומת הלב ולגרום לכם לקבלת החלטות הנובעות ממניעים אישיים ומבוססות רגש שאינן נכונות לכם ותפקידו של עורך הדין המייצג אתכם הוא לדעת לנטרל שיקולים אלו, להישאר ענייני, לשמור על זכויותיכם ולייעץ לכם על קבלת ההחלטות הטובות ביותר עבור עתידכם.

האמור נכון שבעתיים כאשר יש ילדים בתמונה וכל החלטה שמתקבלת במסגרת ההליך עלולה להשפיע גם עליהם וגם על עתידם.

תחומי העיסוק של עורך דין גירושין

תחומי העיסוק של עורך דין גירושין הם שונים ומגוונים ולא פעם יוצאים מתוך הליך הגירושין עצמו ונוגעים בתחומים רבים נוספים.

עורך דין העוסק בדיני משפחה ומעמד אישי עוסק בהליך הגירושין עצמו אשר יכול לכלול גירושין באמצעות הסכם או באמצעות תביעה לבית הדין הרבני ובכלל זה עוסק עורך הדין גם בדיני מזונות, הסדרי ראיה, איזון משאבים, רכוש וממון של בני הזוג, משמורת ילדים, צוואות וירושות, עריכת הסכמי ממון והסכם חיים משותפים בין בני זוג ידועים בציבור, אלימות בתוך התא המשפחתי, תביעות להשבת קטין חטוף, נישואים אזרחיים ועוד.

תביעת גירושין

אם בין בני הזוג שוררת הסכמה על הדרך והאופן שבו הם מעוניינים להתגרש, ייערך ביניהם (באמצעות עורכי הדין) הסכם גירושין אשר יכלול את כל ההסכמות ביניהם (חלוקת הרכוש, מזונות, הסדרי ראייה, משמורת ועוד) ויוגש לקבלת תוקף של פסק דין לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני.

זהו בעצם הליך יעיל ומהיר שבמסגרתו בני הזוג מתגרשים בצורה "יפה" ככל הניתן ומבלי להתכתש בערכאות משפטיות. מנגד וכאשר אין הסכמה בין בני הזוג, הערכאה המוסמכת בענייני נישואין וגירושין של בני זוג יהודים בישראל היא בית הדין הרבני אשר אליו יש לפנות באמצעות הגשת תביעת גירושין וזאת בין אם בני הזוג הנשואים הם יהודים שנישאו כדת משה וישראל ובין אם נישאו בנישואים אזרחיים.

חשוב לדעת שאומנם הסמכות ביחס לגירושין עצמם היא סמכות ייחודית לבית הדין הרבני, לבית המשפט לענייני משפחה ישנה סמכות מקבילה בנושאים אחרים הנוגעים בגירושין כדוגמת מזונות, חלוקת רכוש, משמורת והסדרי ראיה וכו'.

כאשר הערכאה שתדון בנושאים אלו היא הערכאה הראשונה שאליה יגיש אחד מבני הזוג את התביעה.

Facebook
WhatsApp
Email
Print