עורך דין בחיפה

מחפשים עו"ד בחיפה? הגעתם למקום הנכון!

משרדו של עו"ד ניר אביבי הינו משרד עורכי דין שמשרת את תושבי חיפה והאיזור בנושאים משפטיים מגוונים כגון:

עורך דין ניר אביבי – עורך דין בחיפה

עורך דין בחיפה
למה לשכור את שירותיו של עו"ד בחיפה?

מדוע חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מחיפה?

כאשר פונים לעורך דין לעניין משפטי, חשוב מאוד שעורך הדין יכיר את האזור שבו נחוצה עזרתו של עורך הדין.

עורך דין אשר מקום עיסוקו בחיפה, טוב שיכיר את האיזורים השונים ואת סוגי השכונות השונות. לדוגמא, אם מדובר על עסקת מקרקעין כמו מכירה או קניה של דירת מגורים בחיפה, עורך הדין צריך להיות בקיא באזור המגורים בו נמכרת או נקנת הדירה שכן פעמים רבות מדובר על אזורים שישנה בעיה מסויימת ו/או ידועה עובדה שיכולה לשפוך אור על מצב הדירה, בין אם מדובר על הוראות התכנון והבניה, איזורים שמתוכננת תשתית דרכים מסויימת כמו הרחבת כביש, בניית מרכז מסחרי ועוד.

לכן, חשוב מאוד שעורך הדין שמבצע את העסקה יהיה בקיא באזור ובמיוחד בעיר חיפה.

כאשר אנחנו מדברים על ייצוג בבית משפט, גם כאן חשוב מאוד שעורך הדין יכיר ויתמצא בבית המשפט בעיר חיפה וביישובים הסמוכים. זאת כיוון שפעמים רבות מדובר על אותם שופטים ורשמים שמנהלים את הדיונים בבית המשפט, ולנוכחות עורך הדין שמנהל את התיק באולם הדיונים יש חשיבות גבוהה ביותר. עובדה היא, שעורך דין שמרגיש "בבית" באולם בית המשפט ונכח בו פעמים רבות במהלך שנות עבודתו, ידע טוב יותר כיצד לנהוג בבית המשפט מעורך דין שמעולם לא היה בבית המשפט בעיר חיפה או באחת מהערים הסמוכות לה (לדוגמא בית משפט השלום בקריות).

לכן, לעובדת היותו של עורך דין ניר אביבי עורך דין פעיל בעיר חיפה ובסביבתה, יש חשיבות מכרעת על אופן ניהול התיק המשפטי, ייצוג לקוחות בעסקת קניה או מכירת דירה, ועוד עניינים משפטים אחרים.

היתרונות של עורך דין בחיפה

בדרך כלל, עורך דין בחיפה יטפל בתיקים נוספים המצויים בערים שונות וביישובים אחרים וכן בבתי משפט אחרים. זאת עקב העובדה הפשוטה שישראל היא מדינה קטנה ובמספר שעות בודדות ניתן להגיע לכל יעד כמעט שקיים במדינה.

לכן, עורך דין בחיפה ידע להתמודד היטב עם תיקים אשר נמצאים בערים אחרות ובבתי משפט אחרים.

לא זאת ועוד, פעמים רבות, מגיעים לקוחות רבים למשרדנו אשר הם מתגוררים בעיר חיפה, אך מעוניינים לרכוש או למכור דירת מגורים בעיר אחרת ולכן עורך דין מחיפה מייצג אותם בעסקה זו.

דוגמא נוספת, היא כאשר לקוח משרדנו מתגורר בעיר חיפה, אך קיבל לידיו כתב תביעה בתיק משפט שנפתח בבית משפט בעיר אחרת (למשל בבית המשפט בתל אביב). במקרים אלו, אין צורך לחפש עורך דין מעיר אחרת, כיוון שעורך דין בחיפה יוכל וידע כיצד להתמודד עם התיק המשפטי על אף שהוא נמצא בעיר אחרת.

לכן, משרדו של עורך דין ניר אביבי אמנם נותן שירות בעיר חיפה, אך גם בערים אחרות במרכז, בשרון ובצפון.

עורך דין בחיפה – היתרון בעורך דין מקומי

כאמור במאמר זה, ישנה חשיבות לכך שעורך דין בחיפה מטפל בתיק המשפטי, בין אם מדובר בעסקת מקרקעין, בין אם מדובר בתביעה משפטית, ובין אם מדובר בניסוח הסכמים שונים לחברות ועסקים.

אחד היתרונות הבולטים בשכירת שירותיו של עורך דין בחיפה, הינו שעורך דין בחיפה קרוב למקום מגוריהם של לקוחותיו, וכך בכל פעם שנדרשת חתימת הלקוח על תצהיר, ייפוי כוח ו/או תיאום פגישה, הדבר נוכח ללקוחות ואינו מצריך נסיעה ליעד מרוחק יותר. לכן, קרבת העורך דין ללקוחותיו, מהווה יתרון גדול כאשר באים לבחור את שירותיו של עורך דין בחיפה.

לסיכום, משרדו של עורך דין ניר אביבי הינו משרד עורכי דין בחיפה אשר מספק ללקוחותיו מגוון שירותים משפטיים ובהם:

  • מקרקעין
  • תביעות משפטיות וייצוג בבתי משפט והערכאות השונות
  • דיני חוזים והסכמי מכר, הסכמי מייסדים והסכמים מסחריים שונים
  • ייצוג חברות ועסקים
  • ועוד

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי עם עו״ד בחיפה, צרו קשר עם עו"ד ניר אביבי!

Facebook
WhatsApp
Email
Print