עורך דין בתים משותפים חיפה

עורך דין לבתים משותפים בחיפה הינו עורך דין שבדרך כלל תחום ההתמחות שלו יהיה בתחום המקרקעין והחוזים וכן ייצוג בבתי משפט בערכאות השונות.

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין שמתמחה במקרקעין וכפועל יוצא בבתי משותפים, תביעות נגד דיירים בבית המשותף, סכסוכי שכנים ועוד.

במאמר זה נסקור מהו תחום העיסוק של עורך דין בתים משותפים בחיפה ובכלל.

עורך דין בתים משותפים בחיפה – מטפל בסוגים רבים של סכסוכים בבית המשותף

פעמים רבות פונים למשרדנו דיירים בבית משותף אשר נמצאים בסכסוך שכנים או מול ועד הבית בבית משותף או לחילופין, נציגים מועד הבית המשותף שנמצאים בסכסוך עם דייר שאינו מסכים לשלם את דמי הועד ו/או הוצאות אחרות.

קיימים גם מקרים לא מועטים שבהם דיירים פולשים לשטח המשותף, בין אם מדובר בגג הבניין ו/או לגינת הבניין. במקרים אלו חשוב מאוד לפעול במהירות ונחישות מול אותם דיירים פולשים, שכן לאחר שהדייר הפולש מבסס את מעמדו בשטח המשותף ומשקיע בו כספים, קשה יותר להביא לסילוקו מהשטח.

כל אלו ועוד, נמצאים בתחום עיסוקו של עורך דין שמתמחה בבתים משותפים בחיפה ובכלל.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין בתים משותפים בחיפה

עורך דין ניר אביבי מתמחה בייצוג דיירים ובתים משותפים בבתי משפט ואל מול המפקח על המקרקעין בלשכת רישום המקרקעין שלו סמכות מקבילה של שופט.

ישנם סכסוכים ועניינים משפטיים שניתן להגיש למפקח על המקרקעין ולעיתים הדבר עדיף מאשר להגיש תביעה לבית משפט, הליך משפטי שבדרך כלל יקח זמן רב יותר ונהוג לומר שהינו מסורבל יותר מתביעה אצל המפקח על המקרקעין.

בנוסף לאמור, פעמים רבות נדרש עורך דין ניר אביבי, כחלק מעבודתו כעורך דין של בתים משותפים בחיפה, לייצג דיירים בבית משותף וועדי בתים משותפים טרם הגשת תביעה וכנסיון לפתרון הסכסוך כמוצא אחרון טרם תביעה. לדוגמא, שליחת מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים, נשלח פעמים רבות לדייר בבית המשותף על מנת להזהיר את אותו הדייר כי במידה ולא יסדיר את ההפרות, תוגש נגדו תביעה כספית ו/או צו עשה / תביעה לסעד הצהרתי מבית המשפט.

פעמים רבות שליחת מכתב התראה וניהול הסכסוך טרם הגשת תביעה בבית המשפט באמצעות עורך דין שמתמחה בבתים משותפים, יכול לפתור את הסכסוך ולחסוך תביעה משפטית שתגבה עלות כספית לא מבוטלת וזמן רב ועגמת נפש מהצדדים.

לסיכום, לעורך דין בתים משותפים בחיפה ובכלל, ישנם תחומי התמחות מגוונים ובהם:

  • ייצוג דיירים מול ועד הבית
  • ייצוג ועד הבית מול דייר סרבן ו/או פולש
  • הגשת תביעה למפקח על המקרקעין
  • שליחת מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים נגד דייר ו/או נגד ועד הבית
  • סיוע בניסוח תקנונים לועד הבית
  • ועוד.

למשרדו של עורך דין ניר אביבי נסיון רב בייצוג דיירים בבתים משותפים. כמו כן מתמחה המשרד במקרקעין, חוזים, משפט אזרחי-מסחרי ותביעות בבתי משפט.

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי צרו קשר עם עו"ד ניר אביבי!

Facebook
WhatsApp
Email
Print