עורך דין בקיסריה

עורך דין ניר אביבי – עורך דין בקיסריה

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה בחוזים בתחום המסחרי והאזרחי, מקרקעין, ליטיגציה וייצוג בבתי משפט בערכאות השונות. 

משרדנו הינו משרד "בוטיק" אשר מתמחה ביישובי חוף הכרמל ולמעשה נותן שירות ללקוחות מחיפה ועד לחדרה (כולל). כמו כן מתמחה המשרד בעסקאות מכר מורכבות, של עסקאות נדל"ן פרטי ומסחרי ובתחומים אזרחיים שונים כגון: צוואות וירושות, הקמת חברות, שותפויות ובתחום המסחרי.

בקיסריה, מטפל המשרד בפן המסחרי ומייצג חברות בפארק העסקים בקיסריה, החל מריטיינרים עבור חברות ועסקים ועד טיפול שוטף עבור לקוחות באיזור ובסביבה. בנוסף המשרד מתמחה בעסקאות מכר יד 2 של בתים פרטיים ווילות יוקרה בקיסריה עצמה.

מצבה של קיסריה  (היישוב) היום ולאן פניה הולכות

מבחינת קיסריה היישוב, כיום נמצא היישוב במצב בו ירידות מחירים או יותר נכון – קיפאון מחירים שרר ביישוב מזה עשור. הרחבת השכונות הדרומיות ביישוב כגון שכונה 13 ושכונה 12, גרמו לכך שלמעשה ערך הקרקע בקיסריה לא עלה, בניגוד למקומות אחרים בארץ ואף ליישובים שכנים של קיסריה – לדוגמא, פרדס-חנה כרכור, בנימינה-גבעת עדה וזכרון יעקב. ביישובים אלו, מחירי הקרקע עלו, עקב הביקוש הגדול ובמקביל היעדר היצע הקרקע (יחסית לביקוש). ואילו בקיסריה, נבנו שכונות חדשות, אך הביקוש לא עלה בהתמדה ולכן ערך הבתים נשאר כשהיה, בעוד במקומות שכנים המחירים נסקו.

מסיבה זו, קיסריה היום מהווה מקום לעסקאות נדל"ן מעניינות מאוד, על אף המחירים הגבוהים. כמובן שעדיין מדובר במחירים שרק בעלי יכולת יכולים לעמוד בהם, אך עדיין, בתחום בתי היוקרה, בקיסריה ישנן עסקאות מעניינות שנותנות Value for money בצורה מיטבית, בעיקר אם מתייחסים לגודל הקרקע לעומת יישובים אחרים שכנים.

ועדיין, קיסריה הינה מקום מטופח בעל אוכלוסיה עמידה וחזקה, אשר היא ביתם לכ-3,000 בתי אב, ועל כן לטעמנו היישוב ימשיך לצמוח ולהתפתח ולהוות מוקד משיכה למשפחות צעירות אשר מחפשות איכות חיים ביחד עם הגשמת חלום.

מדוע חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין בקיסריה

כאשר ניגשים לשכור את שירותיו של עורך דין בקיסריה והסביבה, חשוב מאוד לבדוק האם עורך הדין בקיא במה שקורה ביישוב, מבחינת העסקאות שנעשו ביישוב לאחרונה, האוכלוסיה ביישוב, וכמובן קרבתו הפיזית של עורך הדין חשובה ביותר, שכן בכל עסקת מקרקעין ו/או כאשר נדרש סיוע של עורך דין מקיסריה, יש צורך בפגישה פרונטלית, ולכן חשוב מאוד שעורך הדין יהיה קרוב לקיסריה ויוכל לפגוש את לקוחותיו תוך זמן קצר.

עורך דין ניר אביבי, גדל בקיסריה וחי בקיסריה שנים רבות, ועל כן הוא מכיר את היישוב לפרטי פרטים. כמו כן, משרדו של עורך דין ניר אביבי ממוקם בבנימינה, ולכן המרחק מקיסריה הוא של כ-7 דקות מקיסריה וניתן להפגש עם עו"ד אביבי בפשטות ובמהירות ככל שניתן.

לסיכום, כאשר ניגשים לבצע עסקת מקרקעין, רישום צוואה ו/או לכל נושא משפטי אחר, חשוב ליצור קשר עם עורך דין שמכיר את קיסריה ואת הסביבה ונמצא במרחק נגיעה. 

לפגישת ייעוץ עם עו"ד ניר אביבי ולייעוץ משפטי, צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print