עורך דין בחיפה מרכז הכרמל

משרדו של עורך דין ניר אביבי הינו משרד עורכי דין המתמחה בחוזים, מקרקעין ומשפט מסחרי-אזרחי בחיפה בכלל ומרכז הכרמל בפרט.

מרכז הכרמל הינו אחד המקומות היפים בארץ, עם נוף מדהים לים ואוויר הרים צלול ומרענן. כמו כן במרכז הכרמל עסקים רבים, חנויות ושכונות מגורים רבות ועל כן עורך דין במרכז הכרמל צריך להיות בקיא הן בתחום המסחרי והן בתחום האזרחי, מקרקעין וחוזים.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין בחיפה מרכז הכרמל

כחלק מתחום התמחותו של המשרד, אנו מתמחים במגוון של נושאים משפטיים בתחום החוזים, מקרקעין ועוד. להלן נפרט את הנושאים העיקריים שמשרדנו מטפל בהם:

  • עסקאות נדל"ן ומקרקעין – משרדנו מתמחה במגוון רחב של עסקאות מקרקעין וביניהן: עסקאות מכר יד 2, עסקאות מכר מקבלן, רכישה והשכרה של נדל"ן מסחרי כגון חנויות ועסקים. 
  • דיני חוזים והסכמים – פעמים רבות פונים אלינו לקוחות בעניינים של ניסוחים הסכמים, הפרת חוזים וכן הסכמים מסחריים כגון: הסכמי מייסדים, הסכמים בין בעלי מניות, הסכם הקמת שותפות מוגבלת ועוד. משרדנו מתמחה בדיני חוזים וניסוח הסכמים בתחום האזרחי -מסחרי.
  • הסכמי שכירות – הסכמי שכירות נעשים על בסיס יומי הן בפן הפרטי והן בפן המסחרי בחיפה ככלל ובמרכז הכרמל בפרט. שכירות דירות, שכירות חנויות ושכירות עסקית, כל אלו כלולים בתחום ההתמחות של עורך דין באיזור הכרמל ומצריכים נסיון וידע של עורך הדין בתחומים אלו.
  • ייצוג בבתי משפט, סכסוכים מסחריים ואזרחיים – משרדנו מטפל בסכסוכים מסחריים וסכסוכים אזרחיים וכן ייצוג בבתי משפט בטריבונלים השונים כגון: בית משפט השלום, בית הדין לעבודה, בית משפט מחוזי, תביעות כספיות בגין הפרת חוזה, ערעורים והשגות. כפועל יוצא מפעילות ענפה בתחום המשפטי, פעמים רבות אנו נדרשים לעמוד על זכויות לקוחותינו בבתי המשפט וזאת במומחיות רבה.

*ישנם עוד מגוון תחומים בהם מתמחה משרדנו, בהם בין היתר: מיסוי מקרקעין, צוואות וירושות, תביעות נגד קבלן בניה / שיפוצים, תביעות בהוצאה לפועל, תביעות לפינוי מושכר (פינוי דייר מדירה), רישום חברה בע"מ ועוד.

מדוע חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין בחיפה מרכז הכרמל

כאשר ניגשים לשכור את שירותיו של עורך דין בתחום האזרחי- מסחרי, מקרקעין וחוזים, חשוב מאוד שעורך הדין יהיה מקומי ויכיר את השוק המקומי, את העסקאות שנעשות באותו איזור ויבין במה מדובר. מעבר לכך, שקרבתו של עורך הדין למקום מגוריו ו/או מקום עבודתו של הלקוח, הינה חשובה ביותר, שכן לרוב נדרשות מספר פגישות עם עורך הדין על מנת לשוחח על התיק המשפטי, להעביר מסמכים מקוריים לעורך הדין, לחתום על תצהירים וכו'. לכן, כאשר מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין, חשוב מאוד להתנהל מול עורך דין שנמצא באיזור מרכז הכרמל בחיפה שגם יהיה זמין ויהיה אפשר לבקר אותו במשרד לעיתים קרובות.

משרדו של עורך דין ניר אביבי הינו משרד בוטיק אשר נותן שירות ומשרת את לקוחותיו באיזור מרכז הכרמל בחיפה והסביבה.

לפרטים נוספים, לשיחה עם עורך דין ניר אביבי ולייעוץ משפטי, צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print