עורך דין בקריות

עורך דין ניר אביבי – עורך דין בקריות

עורך דין ניר אביבי הוא עורך דין בקריות הוא גם עורך דין בחיפה, עורך דין בחדרה, עורך דין בצפון ואפילו עורך דין בתל אביב.

עורך דין ניר אביבי מתמחה בדיני חוזים, דיני מקרקעין ובתביעות משפטיות בתחום האזרחי – מסחרי.

להלן חלק מתחומי ההתמחות של המשרד:

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין בעל תואר שני LLM מאוניברסיטת בר אילן ומתמחה במשפט האזרחי – מסחרי על שלל גווניו.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עו"ד ניר אביבי, צרו קשר בטלפון 077-7298914.

עורך דין בקריות – מתמחה בסוגים שונים של מקרים משפטיים

פעמים רבות מגיעים למשרדו של ניר אביבי לקוחות מאזורים שונים בארץ, וביניהם לקוחות רבים מגיעים מחיפה ומהקריות וכן מאזור הצפון. מכיוון שעורך דין מהקריות מטפל במקרים משפטיים מגוונים, עליו להיות בקיא במגוון תחומים משפטיים כגון: מקרקעין, חוזים, משפט מסחרי הכולל: הסכמי שותפים, הסכמי מייסדים, הקמת חברות ועסקים וכן הסכמים מסחריים שונים. בנוסף לכך במידה והמשרד מטפל גם בתחומים משפטיים כגון ליטיגציה וטיפול בתיקים משפטיים בבתי המשפט השונים ובערכאות שונות, על משרד משרד עורך דין בקריות להכיר היטב את התחומים המשפטיים השונים כגון:

כלומר, עורך דין בקריות צריך שיהיה בקיא בתחומים משפטיים רבים ככל שניתן על מנת לענות על כמה שיותר צרכים עבור לקוחותיו המתגוררים בקריות, חיפה והסביבה.

מה העלות של עורך דין בקריות?

עורך דין בקריות בדרך כלל יגבה שכר טרחה עבור טיפול משפטי באופן שיהיה נמוך משכר טרחה שגובה עורך דין באיזור המרכז ובמיוחד עורך דין בתל אביב. כמובן שגובה שכר הטרחה משתנה בהתאם מעורך דין אחד למשנהו, אך ניתן לומר שבאופן כללי המחיר של עורך דין בקריות יהיה נמוך יותר מזה של עורך דין בתל אביב בעיקר בשל כך שעורך דין בקריות נותן שירות באיזור שהוא מרוחק יותר מהמרכז.

לדבר יש יתרונות רבים מכיוון שעורך דין בקריות לא בהכרח בקיא פחות או מנוסה פחות מעורך דין בתל אביב, ובכל זאת גובה שכר הטרחה יהיה נמוך יותר מזה שיגבה עורך דין בתל אביב.

עורך דין בקריות – מה חשוב לשים לב

כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין בקריות חשוב מאוד לשים לב טרם ההתקשרות עם עורך הדין והחתימה על הסכם שכר הטרחה, שעורך הדין יהיה בקיא בתחום המשפטי אותו מבקש הלקוח מעורך הדין לטפל. פעמים רבות מגיעים למשרדו של עו"ד ניר אביבי לקוחות שנפגעו עקב טיפול רשלני של עורך דין בקריות ובכלל, שלקח לטיפול תיק משפטי שאינו בקיא בתחומו ולגרם יותר נזק מתועלת ללקוח.

לכן, חשוב מאוד לשים לב טרם התחלת הטיפול על ידי עורך הדין, שעורך הדין בקריות בקיא בתחום המשפטי הרלוונטי וכי יש לו הידע והנסיון לטפל באותו תיק משפטי.

עורך דין בקריות – מטפלים בתחום המשפט האזרחי והמסחרי

משרדו של עו"ד ניר אביבי מטפל בתיקים מגוונים בתחום המשפט האזרחי והמשפט המסחרי. כמו כן מתמחה המשרד בתחום המקרקעין, החוזים והתביעות המשפטיות בתחומים אלו.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עו"ד ניר אביבי, צרו קשר בטלפון 073-7258913 וקבעו פגישה עם עו"ד ניר אביבי.

Facebook
WhatsApp
Email
Print