עורך דין מקרקעין בצפון

עורך דין ניר אביבי – משרד עו"ד מקרקעין בצפון

ישראל היא ארץ קטנה אמנם אך יש הבדל גדול בין צפון, מרכז ודרום.

עורך דין מקרקעין בצפון מתמחה בסוגים שונים של מקרקעין ובנדל"ן בתחום הפרטי והמסחרי כגון: 

  • קניה ומכירה של דירות מקבלן.
  • קניה ומכירה של דירות מיד שניה.
  • קניה ומכירה של נדל"ן מסחרי.
  • השכרת דירות.
  • השכרת חנויות, שטחי מסחר ומשרדים.
  • וכן תביעות בבית משפט הקשורות לסכסוכי מקרקעין שונים וביניהם: תביעת על הפרת הסכם מכר, סכסוכי שכנים, תביעה לפינוי מושכר, תביעה לפיצויים בגין הפרת הסכם מכר, תביעות לפירוק שיתוף במקרקעין ועוד.

משרדנו הוא משרד עורכי דין המתמחה במקרקעין על גווניו השונים בנושאים המצוינים לעיל, המשרד עוסק בין היתר בחוזי מכר, עסקאות מכר, השכרת דירות ומבנים מסחריים, תביעות בבתי משפט ועוד.

עורך דין מקרקעין בצפון
משרד עורכי דין דיני מקרקעין

במה מתמחה עו"ד מקרקעין בצפון?

צפון ישראל מורכב ממגוון אזורים שונים כגון: חוף הכרמל, הגליל התחתון והגליל העליון, מישור החוף הצפוני, חיפה, רמת הגולן, אצבע הגליל ואזור טבריה והעמקים (עמק יזרעאל, עמק הירדן, יישובי תענ"ך ועוד).

אזורים אלו מאופיינים בסוגים שונים של מקרקעין ובבנייה שונה בכל אזור ואזור ועיר ועיר. לדוגמא, באזור רמת הגולן והגליל העליון ישנם יישובים רבים ביישובים קהילתיים, מושבים וקיבוצים שונים, ולכן לרוב סוג המגורים יתאפיין כבתים צמודי קרקע בבנייה נמוכה כגון: קוטג'ים, בתים חד קומתיים ודו קומתיים, משקים חקלאיים, נחלות ומשקי עזר.

לעומת זאת ישנן גם ערים גדולות בצפון כגון: חיפה, כרמיאל, עפולה, נצרת, נהריה, קרית שמונה ועוד, ולכן גם בנייה רבוייה ובניינים רבי קומות מאפיינים את יישובי הצפון. 

לכן, ניתן לומר היום שעם התפתחות המדינה וקצב הבנייה המסיבי בשני העשורים האחרונים, המגוון של בתי המגורים והנדל"ן בצפון גדול וניתן למצוא כמעט את כל סוגי המקרקעין בצפון.

לכן, עו"ד מקרקעין בצפון מתמחה במגוון גדול של מקרקעין וצריך שיהיה בקיא בכל סוגי העסקאות כאמור.

כמה גובה עו"ד מקרקעין בצפון?

עורך דין בתחום זה בצפון הארץ לרוב ייקח שכר טרחה סביר ולא כמו באיזור המרכז ובמיוחד בתל אביב.

עדיין, שכר טרחה של משרד עו"ד מקרקעין בצפון צריך להיות ראוי ומכובד שכן כאשר שכר הטרחה של עורך הדין נמוך מהמקובל, ייתכן ומדובר בעורך דין שאינו בקיא בדיני מקרקעין וחושב שמדובר בתחום שאינו דורש מומחיות.

זוהי טעות כמובן והדבר אף מסוכן ללקוחות וטיפול של עורך דין כזה בעניין מקרקעין יכול לגרור אחריו תוצאות הרות אסון.

לכן, מומלץ לשכור את שירותיו של משרד עורכי דין מקרקעין בצפון שלוקח שכר טרחה ממוצע וכמובן שמומלץ להשוות את הצעת עורך דין לעורכי דין אחרים מומלצים וטובים אחרים.

לדוגמא, כאשר מדברים על שכר טרחת עו"ד בקניה ומכירה של דירת מגורים, אנו מדברים בדרך כלל על 0.5% (חצי אחוז) משווי עסקת המגורים (מכל צד).

כמו כן ייתכן וכאשר עורך הדין מייצג את שני הצדדים לעסקה, עורך הדין יבצע "הנחה" קטנה לצדדים.

חשוב לדעת, שבעסקאות מקרקעין מורכבות יותר כמו לדוגמא קניה ומכירה של משק חקלאי או נחלה, נהוג לגבות שכר טרחה גבוה יותר אשר הינו בין 1%-2% וזאת עקב העבודה הרבה והמורכבות שבעסקה הן מבחינה חוזית, תכנונית ומבחינת ההיבט המיסוי.

עו"ד מקרקעין בצפון – מומלץ לבצע עסקת מקרקעין עם עורך דין מהצפון

לאור כל האמור לעיל, הצפון מתפתח בקצב חסר תקדים ומדי יום מתרחשות עשרות אם לא מאות עסקאות נדל"ן בכל אזור הצפון.

מחירי הדירות והנכסים עולים בהתאמה ועל כן מקומו של עורך דין מקרקעין בצפון תופס תאוצה ומהווה איש מפתח בעסקאות שונות אשר עוזר לצדדים אותם הוא מייצג לבצע את העסקה ביעילות תוך מתן ביטחון ושקט לרוכשים ולקונים.

משרד עורכי דין ניר אביבי ושות' מתמחה בעסקאות מקרקעין בצפון ובנוסף המשרד עוסק במכירה ורכישה של דירות מגורים, נדל"ן מסחרי ותביעות מקרקעין בבתי משפט בערכאות השונות.

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי עם עו"ד מקרקעין בצפון צרו קשר עם עו"ד ניר אביבי!

Facebook
WhatsApp
Email
Print