משרד עורכי דין הייטק

משרדנו מעניק שירות וייעוץ משפטי שוטף לחברות הייטק, סטרטאפים, בעלי עסקים וחברות בכל מה שקשור למשפט מסחרי, דיני חברות, דיני עבודה ועוד.

במציאות של היום חשוב מאוד שעורך דין מסחרי המתמחה בחברות הייטק ובצרכיהם ילווה באופן שוטף את הפעילות של חברות הייטק והמגזר העסקי, בתחומים רבים, וזאת על מנת לספק הגנה משפטית מלאה בכל תחומי החברה.

משרדו של עורך דין ניר אביבי מעניק שירותי "ריטיינר" לחברות הייטק והינו עורך דין עסקי המתמחה בדיני חוזים ובחוזים מסחריים לרבות הסכמי מייסדים, הסכמי משקיעים, הקמת חברות, הקצאת מניות ועוד.

במאמר זה ניגע בקצה המזלג בשירותים המשפטיים שמעניק משרד עורכי דין לחברות הייטק.

הסכם מייסדים על ידי משרד עורכי דין הייטק

אחד ההסכמים החשובים ביותר שחובה לערוך עוד טרם הקמת הסטארטאפ ו/או חברת ההייטק נוסדת, הינו הסכם מייסדים. הסכם מייסדים הינו הסכם שמגדיר את היחסים בין המייסדים של ההייטק, ולמעשה קובע מי יחזיק במניות הסטארטאפ ו/או החברה, מיהם המשקיעים של החברה ומה יהיה הון המניות אותו יחזיקו, מהו אופן קבלת ההחלטות בחברה, מי יהיה מוסמך לחתום בשם החברה ועוד.

כיוון שכאמור הסכם מייסדים הינו הסכם חשוב ביותר שישפיע על החברה בהמשך דרכה ולשנים רבות, חשוב מאוד שמשרד עורכי דין שמתמחה בהייטק ובסטרטאפים יערוך את הסכם המייסדים.

משרד עורכי דין הייטק ועריכת הסכם משקיעים

הסכם משקיעים חשוב גם הוא, ובערך באותה חשיבות כמו הסכם מייסדים, שכן הסכם משקיעים הוא זה שיגדיר את ההון שיזרימו המשקיעים לחברה, כמה מניות יוקצה לחברה על ידי המשקיעים, מה התמורה שאותה יקבלו המשקיעים בחברה, האם המשקיעים הינם "משקיעים שקטים" או משקיעים "פעילים" שיהיה להם רוב בהצבעות החברה, האם ימונה מטעם המשקיעים חברי דירקטוריון וכו'.

לכן, הסכם משקיעים הינו הסכם חשוב לא פחות מהסכם מייסדים, וחובה שמשרד עורכי דין שבקיא בתחום ההייטק ובסטרטאפים יערוך אותו.

דיני עבודה בחברת הייטק 

אסור לזלזל בתחום דיני העבודה כאשר מדברים על חברת הייטק. לכן, לכל משרד עורכי דין הייטק שמלווה באופן משפטי חברות הייטק, סטרטאפים וחברות, חייב להיות ידע רב בתחום דיני העבודה, עריכת הסכמי עבודה עם עובדי החברה, להכיר את תחום דיני העבודה על בוריו לרבות זכויות עובדים, הפרשות לעובדים וכו'.

דבר חשוב ונוסף בהסכמים עם עובדים בחברות הייטק ובחברות סטרטאפ הינו עניין ה"אופציות" הניתנות לעובדים, כחלק מתנאי העסקתם. חשוב מאוד להבין את מרכיבי ה"אופציות" שניתנים לעובדים ולמנהלים בחברה, מהו אופן הקצאת האופציות לעובדי החברה ולמנהלים, וכיצד נכון לממש אותם.

ייעוץ בענייני מיסוי לחברות הייטק 

כמובן שעניין המיסוי הינו עניין חשוב ביותר בכל מה שקשור לחברות הייטק, שכן עקב הפעילות הבינלאומית של רוב חברות ההייטק, והסחר הבינלאומי כמו גם ייבוא וייצוא של חומרי גלם, רכיבים ועובדים, למרכיב המיסוי לחברות הייטק ובכלל יש משמעות רבה, ועל כן משרד עורכי דין בתחום ההייטק מספק גם שירותי ייעוץ מס.

שירותי הגירה משפטיים וויזות עבודה לעובדי הייטק

לחברות הייטק רבות יש צורך לקבל שירות וליווי משפטי ממשרד עורכי דין שמתמחה גם בהגשת בקשות לויזת עבודה לעובדי החברה המתעתדים לעשות "רילוקיישן" לארצות אחרות וזאת על מנת לעבוד עבור החברה במשרדיה בחו"ל. בנוסף לכך ישנם גם עובדים מחו"ל אשר צריכים לעבור לישראל בכדי לעבוד במשרדי החברה בישראל וצריכים לקבל ויזת עבודה ואשרה מתאימה לצורך עבודתם במשרדי החברה בארץ.

לכן משרד עורכי דין בהייטק טוב שיתמצא גם בדיני ההגירה ואשרות כניסה לארץ וכן באשרות כניסה לחו"ל. לדוגמא, לארה"ב משרדנו מתמחה בויזות מסוג E2 (ויזות משקיעים לארה"ב וכן ויזות לעובדים של משקיעים בחו"ל).

עריכת חוזים לחברות הייטק

משרדנו מתמחה בדיני חוזים ובחוזים מסחריים בפרט, ועל כן משרדנו נותן ליווי משפטי שוטף לחברות הייטק, לסטרטאפים ולבעלי עסקים בכל מה שקשור לחוזי התקשרות עם ספקים, לקוחות, הסכמי סודיות, הצעות מחיר,הזמנות עבודה ועוד. לכל חברה ובמיוחד לחברות הייטק, חשוב שיהיה ארסנל חוזים מכובד שמכבד את החברה ואת לקוחותיה, וחוזה שיהיה ערוך נכון ומוכן לכל צורך של החברה.

תביעות משפטיות וסכסוכים מסחריים

משרדנו מתמחה בליטיגציה מסחרית ובתחום האזרחי, בסכסוכים מסחריים בין חברות ועסקים, בהגשת תביעות משפטיות בערכאות המתאימות לרבות תביעות כספיות, תביעות לצו עשה, תביעות בגין הפרת חוזים ועוד.

עורך דין ניר אביבי – משרד עורכי דין הייטק

כאמור לעיל, משרדנו מספק מגוון שירותים לחברות הייטק, לסטרטאפים ולבעלי עסקים, החל מליווי שוטף של חברות בכל מה שקשור להקמת הסטרטאפ ו/או המיזם ועריכת הסכם מייסדים, הסכם משקיעים, הסכם שותפים וכו', וכן בייעוץ משפטי שוטף בתחום דיני העבודה, הגירה וכן בתביעות משפטיות בגין הפרת חוזים וגבייה מלקוחות וספקים.

לעו"ד ניר אביבי נסיון רב במתן שירותים משפטיים וליווי משפטי שוטף לחברות הייטק וסטרטאפים והינו בעל תואר שני LLM במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עו"ד ניר אביבי וצוות המשרד, צרו קשר בטלפון 077-7298914 או השאירו פניה בטופס צור הקשר ונדאג לחזור אליכם בהקדם ולתאם פגישה עם אחד מעורכי הדין במשרד.

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print