עורך דין עסקי

עורך דין ניר אביבי- עורך דין עסקי

עורך דין ניר אביבי, הינו עורך דין חוזים אשר מתמחה בתחום המסחרי – אזרחי ומלווה חברות ועסקים רבים בכל מה שקשור לייעוץ משפטי שוטף.

במאמר זה נסקור את תפקידיו של עורך דין עסקי בתחום המסחרי וכן מהם השירותים שעורך דין עסקי מספק למגוון לקוחותיו.

עורך דין עסקי – עריכת הסכם מייסדים

הסכם מייסדים הינו למעשה חשוב ביותר שלכל חברה ו/או שותפות דרוש הסכם מייסדים אשר תפקידו להסדיר את מערכת היחסים בין השותפים בחברה ו/או בשותפות, את זכויות החתימה בחברה, ההון שהשקיע כל שותף בחברה, כיצד מחלקים את הרווחים ואת הדיבידנדים בחברה, כיצד קובעים מנגנון היפרדות וכו'.

עריכת הסכם מייסדים הינו תחום התמחות של עורך דין עסקי אשר דורשת מיומנות ונסיון רב בתחום דיני החוזים ודיני חברות.

עורך דין עסקי – פתיחת חברה בע"מ

עורך דין עסקי מתמחה בפתיחת חברה בע"מ למשקיעים ובעלי עסקים אשר מעוניינים ליצור גוף משפטי נפרד שהוא למעשה החברה החדשה שנפתחת.

לפתיחת חברה בע"מ יש יתרונות רבים, ניתן לקרוא על כך גם במאמר הבא שכתב עו"ד ניר אביבי לעניין היתרונות הרבים שקיימים בפתיחת חברה בע"מ.

בין היתרונות הרבים שחברה בע"מ מאפשרת: יצירת גוף משפטי נפרד מהבעלים של החברה, יתרונות מיסויים ויתרונות כספיים, ועוד.

פתיחת חברה בע"מ, כדאי שתעשה בליווי של עורך דין עסקי שמתמחה בתחום דיני החוזים ודיני החברות וכן בליווי של עריכת הסכם מייסדים או הסכם שותפים מסודר שיסדיר את מערכת היחסים בין השותפים ובעלי המניות בחברה, מינוי דירקטורים וכו'. כמובן שבמקרים של הקמת חברת יחיד, אין צורך במרבית הפעמים בהסכם מייסדים או שותפים שכן מדובר בבעלים יחיד ועל כן אין צורך בהסכמים אלו.

עריכת הסכם שותפים ע"י עורך דין עסקי

הסכם שותפים, בדומה להסכם מייסדים, נועד להסדיר את מערכת היחסים בין שותפים בעסק ו/או בחברה. שותפים יכולים להיות שותפים מכוח שותפות רשומה (שנרשמת ברשם החברות) ובשותפות שאינה רשומה. כך או כך, יש לשותפים חובות מכוח פקודת השותפויות ו/או מכוח דינים אחרים ועל כן חשוב שהסכם השותפות יכיל את החובות והזכויות שיש לכל שותף בשותפות ובעסק.

הסכם שותפות, בדומה להסכם מייסדים, כדאי שייעשה על ידי עורך דין עסקי מיומן ומקצועי על מנת למנוע עגמת נפש רבה בהמשך חיי השותפות ולטובת השותפים.

עורך דין עסקי – ייעוץ וליווי בדיני עבודה

אחד מתחומי ההתמחות של עורך דין עסקי הינו ייעוץ וליווי משפטי של חברות ועסקים בכל מה שקשור לזכויות עובדים ודיני עבודה.

תחום דיני העבודה הינו תחום מורכב מאוד ועקב כך מעסיקים רבים וחברות שמעסיקות עובדים שונים, אינן מודעות להיקף החובות שלהן כלפי אותם עובדים. 

לא פעם מגיעים למשרדו של עורך דין ניר אביבי בעלי חברות ועסקים שהתנהלו לא נכון בעת פיטורי עובד ו/או בהתנהלות מול עובדים בעייתיים, ועקב כך קיבלו לידיהם תביעה מעת עובד עקב פיטורים שלא כדין ומסיבות אחרות.

בדיוק לשם כך חשוב מאוד שלכל חברה ועסק יהיה עורך דין עסקי שמתמחה בין היתר גם בדיני עבודה שיוכל לשמור על האינטרסים של החברה ולדאוג שזכויות העובדים ישמרו בד בבד עם זכויות החברה.

ליווי משפטי שוטף עבור חברות ועסקים ע"י עורך דין עסקי

עורך דין ניר אביבי מספק ליווי משפטי וייעוץ שוטף לחברות ועסקים רבים בכל מה שקשור לדיני חברות, הקמה ופתיחה של חברות, שותפויות ועוד.

בעולם המסחרי של ימינו, חשוב מאוד לקבל ייעוץ משפטי שוטף מעורך דין עסקי ועורך דין שבקיא בדיני חוזים ובדיני חברות באופן פרטני, ולעניינים רבים, שכן התנהלות עסקית ללא ליווי של עורך דין מומחה עלולה לגרור תביעות משפטיות ו/או עניינים משפטיים שהיה ניתן להמנע מהם, לו רק החברה היתה מקבלת ייעוץ משפטי נכון מעורך דין מומחה בתחום.

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי מעורך דין ניר אביבי וצוות המשרד, מוזמנים ליצור קשר בטלפון 077-7298914!

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print