עורך דין מסחרי בחיפה

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין חוזים ועורך דין מסחרי ונותן שירות לבתי עסק , חברות ולאנשי עסקים מאיזור המרכז ועד איזור חיפה והצפון.

עורך דין מסחרי בחיפה מתמחה במספר רב של תחומים, הן בתחום המסחרי והן בתחום דיני החוזים והחברות, וככזה נותן עורך הדין ייעוץ וליווי שוטף ללקוחותיו אשר מעוניינים להקים חברה, לערוך הסכם מייסדים, הסכם שותפים וכמובן כל מה שקשור לליוי שוטף של החברה והעסק מבחינת: גביית חובות מלקוחות, עריכת חוזים והסכמים עם ספקים, עובדים ולקוחות ועוד.

במאמר זה נציין את הדגשים ואת תחומים התמחותו של עורך דין מסחרי בחיפה ובכלל.

עורך דין מסחרי בחיפה – מתמחה בפתיחת חברה בע"מ

פעמים רבות פונים למשרדו של עורך דין ניר אביבי, לקוחות רבים ואנשי עסקים אשר מעוניינים להקים חברה בע"מ (חברה בערבון מוגבל), לצורך פעילות עסקית ומסחרית שברצון המשקיעים לעשות.

פתיחת חברה בע"מ יוצרת גוף משפטי נפרד מהבעלים של החברה, דבר אשר נותן יתרון משמעותי לבעלים של חברה בע"מ. כמו כן לחברה בע"מ ישנם יתרונות נוספים כגון מיסוי מופחת במקרים מסויימים ואפשרות לניכוי הוצאות מסויימות תחת החברה.

פתיחת חברה בע"מ לרוב נעשה באופן מקוון על ידי עורך הדין שמסייע בפתיחת החברה בצירוף מסמכים נוספים כגון: תקנון החברה, טפסי התאגדות, דירקטורים ועוד.

עריכת הסכם מייסדים על ידי עורך דין מסחרי בחיפה

הסכם מייסדים הינו חוזה שמסדיר את היחסים בין שותפים בחברה ו/או בשותפות רשומה וככזה יש לו חשיבות רבה בהסדרת היחסים בין השותפים והסדרת מנגנונים שונים בניהול החברה. עורך דין מסחרי ועורך דין חוזים שבקיא בדיני חברות ובתחום המסחרי בפרט, יתמחה בעריכת הסכם מייסדים ללקוחותיו, דבר אשר דורש מומחיות רבה ונסיון של עורך הדין.

עורך דין ניר אביבי מתמחה בעריכת הסכם מייסדים לשותפים ולמשקיעים ואנשי עסקים, אשר מעוניינים לפתוח חברה בע"מ ו/או שותפות רשומה או לא רשומה ומעוניינים להסדיר את מערכת היחסים ביניהם בצורה רצינית ומסודרת, על מנת למנוע חיכוכים מיותרים בעתיד.

ליווי משפטי שוטף של עורך דין מסחרי בחיפה

עורך דין ניר אביבי נותן ליווי משפטי שוטף וייעוץ משפטי ללקוחות רבים, לעסקים ולחברות. ליווי משפטי שוטף יכול שיכלול בין היתר:

  • עריכת הסכמי עבודה עם עובדי החברה
  • עריכה של הסכמי עבודה והסכמים עם קבלנים וספקים של החברה
  • ניסוח ועריכה של הסכמים עם לקוחות החברה לרבות הצעות מחיר, טופס הזמנת עבודה וכו'
  • טיפול בגביית חובות עבור החברה 
  • ליווי משפטי שוטף נוסף

חברות רבות ועסקים צריכים עורך דין שיתן להם מענה לכל סוגיה משפטית שעולה במהלך העבודה השוטפת של ניהול העסק והחברה. משרדנו מספק ליווי שוטף לחברות ועסקים.

טיפול בגבייה מלקוחות וייצוג בערכאות משפטיות על ידי עורך דין מסחרי בחיפה

עורך דין ניר אביבי מתמחה בגביית חובות מלקוחות וגופים אשר מסרבים לשלם לחברה ו/או לעסק את המגיע להם.

פעמים רבות מגיעים למשרדו של עורך דין ניר אביבי בעלי עסקים אשר אינם מצליחים לגבות את החוב המגיע להם מלקוח ו/או ספק או כל גוף שמסרב לשלם לחברה. במקרים אלו אנו מטפלים בגביית החוב, בין אם מדובר בהגשת תביעת חוב להוצאה לפועל ובמקרים שלא ניתן לעשות זאת, בהגשת תביעה משפטית לבית המשפט ו/או לערכאה המוסמכת לדון בכך.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מסחרי בחיפה

כפי שציינו במאמר זה, משרדנו נותן שירות מקיף לחברות ועסקים בכל מה שקשור לליווי משפטי, פתיחת חברות ושותפויות, עריכת הסכם מסחריים לרבות עריכת הסכם מייסדים והסכם בין שותפים, וכן בייצוג בגביית חובות ובערכאות משפטיות שונות.

לייעוץ משפטי צרו קשר עם עורך דין ניר אביבי בטלפון: 077-7298914!

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print