תביעה בגין נזקי רטיבות

תביעה בגין נזקי רטיבות – עמדו על זכותכם

לא פעם פונים למשרדו של עו"ד ניר אביבי לקוחות אשר נגרמו להם נזקי רטיבות לדירה והם מעוניינים לתבוע את הנזקים מהדיירים השכנים.

במקרים אלו אכן חשוב לפעול בצורה מהירה ויעילה שכן מכיוון שמדובר בפגעי רטיבות אשר אם הזמן דוהים ו/או חולפים, יש לתעד את האירוע ואת הנזקים באופן מיידי ושיהיה ברור, וכן להעמיד חוות דעת ממומחה בתחום לכשהנזקים מתגבשים.

משרדנו מתמחה בהגשת תביעה בגין נזקי רטיבות ובתביעות נגד דיירים בבתי המשותף.

עורך דין ניר אביבי – מתמחה בתביעה בגין נזקי רטיבות

עו"ד ניר אביבי מטפל בתביעה בגין נזקי רטיבות ובסכסוכים שונים אצל דיירים בבתים משותפים.

כמו כן מטפל המשרד בתביעות שונות בתחום המקרקעין וביניהן:

במקרים של נזקי רטיבות בדירה בבית משותף או בבית מגורים כאשר אחד השכנים גורם לנזקי רטיבות, יש מה לעשות – וניתן להגיש תביעה אצל המפקח/ת לבתים משותפים או בבית משפט השלום/מחוזי על פי הערכאה המתאימה (בדרך כלל תביעות בגין נזקי רטיבות מגיעות לבית משפט השלום עקב כך שסכום התביעה אינו חורג מ-2,500,000 ש"ח).

תביעה בגין נזקי רטיבות – מומלץ לעשות עם עורך דין מקרקעין

תביעה בגין נזקי רטיבות הינה תביעה שבתחום טיפולו של עורך דין מקרקעין שמתמחה בתביעות נגד דיירים בבית משותף או בתביעות מקרקעין שונות. לכן, מומלץ לוודא שעורך הדין שמטפל בתיק מבין ובעל נסיון בתביעה בגין נזקי רטיבות ושיש לו הידע והנסיון בתביעות מסוג זה ואצל המפקחת על הבתים המשותפים.

עורך דין ניר אביבי מטפל בתביעות אצל המפקח/ת לבתים המשותפים באיזור המרכז ובאיזור חיפה והצפון והינו עורך דין בצפון, עורך דין בחיפה, עורך דין בחדרה, באיזור המרכז ובתל אביב.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי, צרו קשר!

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print