תביעת דייר שלא משלם ועד בית

תביעת דייר שלא משלם ועד בית – כשנגמרו כל הניסיונות להימנע מהגשת תביעה

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה בתביעות דיירים בבית המשותף וביניהם בתביעת דייר שלא משלם ועד בית ולמעשה צובר חוב לועד הבית בשל אי תשלום דמי הועד החודשיים.

במקרים אלו שבהם דייר לא משלם ועד בית, ישנן סנקציות שניתן לבצע מול אותו דייר סרבן, על האפשרויות העומדות בפני דיירים בבית משותף כאשר אחד מהדיירים אינו משלם ועד בית או אינו עומד בתשלומים השוטפים ו/או התשלומים השונים לטובת הבית המשותף, במאמר זה.

פעמים רבות פונים אל משרדנו דיירים בבית משותף ו/או ועד של בית משותף, אשר אובד עצות אל מול דייר סרבן שאינו משלם את החובות החלים עליו בבית המשותף. במצבים אלו ניתן לראות את התסכול של נציגי הבית המשותף אשר בסך הכל רוצים שכל הדיירים בבניין ישלמו במועד וללא סכסוכים מיותרים. אך לצערנו אנו לא חיים בעולם אידאלי, ופעמים רבות לא משנה כמה פעמים יבקש ועד הבית ו/או גזבר ועד הבית מהדייר הסרבן לשלם את דמי הועד, דמי הועד לא משולמים וכל הנסיונות להימנע מהגשת תביעה עולים על שרטון.

במקרים אלו, אין מנוס מהגשת תביעה משפטית לבית המשפט או למפקח על המקרקעין שלו יש סמכות מקבילה לשופט בבית משפט והוא אחראי בין היתר גם על הליכים משפטיים של סכסוכי שכנים בבתים משותפים ובמקרים אחרים כמו תביעת דייר שלא משלם ועד בית.

עורך דין ניר אביבי – מתמחה בתביעת דייר שלא משלם ועד בית

כחלק מתחום התמחותו, מטפל עו"ד ניר אביבי בתביעות נגד דיירים בבית המשותף אשר לא עומדים בחובה החלה עליהם על פי חוק ולא משתתפים בהוצאות של כלל הדיירים בבית המשותף. תביעה נגד דייר שלא משלם ועד בית או תביעה נגד דייר שלא משתתף בהוצאות הבית המשותף הינה תביעה שמומלץ להגיש אך ורק לאחר שמוצו כל הנסיונות לגביית החוב מהדייר הסרבן, וזאת ניתן לעשות על ידי שליחת מכתב התראה מעורך דין שמורה לדייר לשלם את החוב טרם ינקטו נגדו הליכים משפטיים ותפתח נגדו תביעה לגביית החוב. שליחת מכתב ההתראה לאותו דייר סרבן, גם תראה לבית המשפט שהיה נסיון כנה ואמיתי לפתרון הסכסוך לפני שהוגשה התביעה, דבר שיראה שהתובע או התובעים עמדו בחובת תום הלב המצופה מהם טרם הגשת התביעה.

תביעת דייר שלא משלם ועד בית הינה דבר שכיח שמוגשת לא פעם עקב סרבנותו של הדייר לשלם את ועד הבית על אף הדרישות הרבות שמקבל הדייר.

מתי כדאי להגיש תביעה נגד דייר שלא משלם ועד בית

כאמור, תביעה נגד דייר שלא משלם ועד בית הינה תביעה שרצוי להגיש לאחר שמוצו כל נסיונות למשא ומתן וגביית החוב של הדייר בדרכים אחרות.

הגשת תביעה, כמעט תמיד, הינה מוצא אחרון לאחר שמובן שהדייר לא ישלם בכוחות עצמו, ואז, יש להגיש תביעה נגד הדייר.

במקרים בהם מגישים תביעה נגד דייר שלא משלם ועד בית, בתביעה עצמה נדרוש גם את הוצאות המשפט וההוצאות שהיו כרוכות בהגשת התביעה.

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה בהגשת תביעה נגד דייר שלא משלם ועד בית, תביעות נגד דיירים בבית משותף, ובתביעות בדיני מקרקעין והפרת חוזה.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי, צרו קשר!

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print