עורך דין רכישת דירה מקבלן

פעמים רבות פונים למשרדו של עו"ד ניר אביבי לקוחות אשר מעוניינים לרכוש דירה מקבלן או שכבר רכשו דירה מקבלן ומעוניינים בסיוע משפטי במקרים של רכישת דירה מקבלן.

לא פעם אנו נתקלים בלקוחות אשר לא קיבלו ייעוץ משפטי כלל מעורך דין לרכישת דירה מקבלן או שלקוחות שנמצאים טרם רכישת דירה מקבלן וחושבים שליווי של עורך דין מטעמם אינו הכרחי.

כמובן שמדובר בטעות מהותית וזאת מפני שכאשר נמצאים לפני הליך של רכישת דירה מקבלן, ברור שעל מנת לקבל הגנה משפטית ולשמור על האינטרסים של הרוכשים, חובה לשכור את שירותיו של עורך דין לרכישת דירה מקבלן, המתמחה בדיני מקרקעין ובמיוחד בעסקאות קניה ומכירה של דירות וביניהן רכישת דירה מקבלן.

במאמר זה נסקור אחר הנקודות הבולטות והחשובות שבגללן חשוב מאוד לקבל ליווי משפטי מעורך דין שמתמחה ברכישת דירה מקבלן.

עורך דין רכישת דירה מקבלן – אחראי על האינטרסים של רוכש הדירה

כאמור, בעת התקשרות עם קבלן ולפני שמבצעים רכישה של דירה מקבלן, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין לרכישת דירה מקבלן המתמחה בדיני מקרקעין כך שילווה את אותם רוכשים וייצג אותם מול הקבלן.

פעמים רבות אנו שומעים מלקוחות שמגיעים אלינו שבתחילה הם אינם מבינים, כי עורך הדין מטעם הקבלן לא יכול לייצג אותם והוא למעשה עורך דין מטעם הקבלן שדואג קודם כל לקבלן עצמו. הדבר אינו מובן פעמים רבות לרוכשים וזאת מפני שעורך הדין מטעם הקבלן גובה דמי רישום ושכר טרחה בסכום לא מבוטל של בדרך כלל 5,000 ש"ח בתוספת מע"מ. אך חשוב להבין שסכום זה הינו אך ורק עבור הרישום של העסקה בטאבו ועבור דיווח המסים ולא עבור ייצוג הרוכש בשום צורה.

לכן יש חשיבות מכרעת לכך שרוכש דירה מקבלן יקבל ליווי מעורך דין מטעמו אשר יגן על הרוכש בעת רכישת הדירה.

עורך דין ניר אביבי- עורך דין רכישת דירה מקבלן

כחלק מתחום התמחות של עורך דין ניר אביבי, מתמחה המשרד בייצוג וליווי לקוחות בעסקאות מכר שונות ובהן:

לכן, עורך דין ניר אביבי בעל נסיון עשיר במקרקעין ובדיני מקרקעין ועקב כך מתמחה בייצוג לקוחות בעת רכישה וקניה של דירה מקבלן.

אנו ממליצים בחום, לפני שמתקשרים עם קבלן בהסכם מכר מחייב, אשר יכול להביא לעלויות גבוהות ולעגמת נפש רבה, מומלץ בחום להתייעץ עם עורך דין שמתמחה במקרקעין ובפרט בעורך דין שמתמחה ברכישה וקניה של דירה מקבלן.

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי מעורך דין ניר אביבי, צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print