עורך דין מקרקעין בנתניה

משרד עורך דין מקרקעין בנתניה

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין מקרקעין בנתניה והסביבה ומתמחה בעסקאות נדל"ן ומקרקעין מסוגים שונים כגון:

בנוסף מטפל המשרד בעסקאות מקרקעין במקומות שונים בארץ ונותן שירות כעורך דין מקרקעין בחיפה, עורך דין מקרקעין בצפון ועורך דין מקרקעין בחדרה.

במאמר זה נסקור את תחום פעילותו של עורך דין מקרקעין בנתניה, במה כרוכה עבודתו של עורך הדין ומהם הדברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר מבצעים עסקת מקרקעין בנתניה ובכלל.

מה עושה עורך דין מקרקעין בנתניה

מנסיוננו, מומלץ מאוד לפני שמתקשרים בעסקת מקרקעין ובמהלך המשא ומתן לפני קניה או מכירה של דירה או נכס נדל"ן, לקבל ליווי של עורך דין מקרקעין מקצועי שכן כאשר עורך דין לא מעורב מספיק בעסקת מקרקעין, קורה פעמים רבות שהמוכר או הקונה עושים מהלכים שלאחר מכן יתגלו כטעויות גורליות שיכולות לעלות כסף רב ועגמת נפש למי מהצדדים.

לדוגמא, למשרדנו הגיע לקוח אשר חתם על הסכם מכר עם קבלן לרכישת דירת 5 חדרים בעיר במרכז הארץ. שווי הדירה שעליו חתם הרוכש עמד על סך של כ-2,500,000 ₪, אך הלקוח חתם על הסכם המכר ללא סיוע מעורך דין שייצג אותו.

לאחר כשנתיים הקבלן לא קיבלן עדיין היתר בניה, וזאת למרות שהרוכש שילם כבר קרוב ל-200,000 ₪ על החשבון.

הלקוח פנה אל משרדנו על מנת שנפעל לביטול הסכם המכר עם הקבלן והשבה של הכספים ששולמו לקבלן על חשבון.

לאחר שמשרדנו בחן את הסכם המכר שנחתם על ידי הרוכש, התגלה כי הקבלן החתים את אותו לקוח על הסכם חד צדדי ושלאותו לקוח לא מגיעה, על פניו, כלל השבה ובטח שלא ביטול.

במקרים אלו, הכלל היה יכול להיות שונה לו אותו לקוח היה מערב עורך דין מבעוד מועד לצורך ייצוגו מול הקבלן, שכר טרחה שהיה כאין וכאפס לעומת הסיכון הגדול שעמד בפניו הלקוח והאובדן הכספי הגדול.

במקרה זה, משרדנו פעל לבסוף להשבת הכספים וביטול ההסכם שכן הקבלן הפר את ההסכם והן הוראות מחור המכר החל על הקבלן במקרה דנן, אך לא בכל מקרה ניתן לעשות זאת.

לכן, מומלץ מאוד להתייעץ ולקבל את שירותיו של עורך דין שמתמחה במקרקעין בנתניה ובכלל, בקיא בתחום הנדל"ן וקניה ורכישה של דירות מקבלן.

כמה שכר טרחה גובה עורך דין מקרקעין בנתניה

עניין שכר הטרחה הוא כמובן חלק חשוב לא פחות כאשר אנו מדברים על עורך דין מקרקעין בנתניה.

נהוג לומר שעורך דין מקרקעין גובה על עסקאות מקרקעין "פשוטות" יחסית ו"רגילות" כחצי אחוז משווי העסקה.

על סכום זה, בדרך כלל יש להוסיף מע"מ.

במקרים שבהם מדובר על תביעות לבית משפט בגין עניינים של מקרקעין כגון: תביעה לפירוק שיתוף במקרקעין, תביעה לפינוי מושכר, תביעה לסעד הצהרתי לעניין של בעלות על המקרקעין, שכר הטרחה יחושב בהתאם לסוג התיק המשפטי, לערכאה המשפטית ועוד.

באופן כללי ניתן לומר שעורך דין מקרקעין בנתניה יגבה שכר טרחה בהתאם לשווי העסקה, הנסיון של עורך הדין ובקיאותו בחומר.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מקרקעין בנתניה

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה במקרקעין ובעסקאות נדל"ן וכן בתביעות מקרקעין בבתי משפט השונים בהתאם לסוג התביעה.

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי בתחום, צרו קשר עם עו"ד ניר אביבי!

Facebook
WhatsApp
Email
Print