עורך דין דירה חדשה

עורך דין ניר אביבי מתמחה בייצוג עסקאות מכר, קניה ורכישה של דירות ובתי מגורים, והינו עורך דין מקרקעין מנוסה.

כמו כן, במרבית הפעמים, כאשר קונים דירה חדשה, יש הרבה אי ודאות וגורמים שצריך לקחת בחשבון, שהאדם הסביר אינו מודע אליהם והם חשובים ביותר.

לכן, פניה לעורך דין מקרקעין מומלץ נותנת ביטחון וודאות בעסקה שאכן רוכש הדירה יהיה מוגן משפטית.

עורך דין דירה חדשה – מה חשוב לדעת

הדבר הראשון שחשוב לדעת כאשר רוצים לקנות דירה חדשה, הוא שקודם כל יש לתאם עם המוכר ציפיות ואת מה שנקרא בהגה המקצועית – את התנאים המסחריים. התנאים המסחריים הם למעשה כל הפרטים שהקונה והמוכר צריכים לתאם ביניהם בשביל לקיים את העסקה כגון: המחיר הסופי של המכירה (לאחר משא ומתן), פינוי הדירה והעברת החזקה לקונה, מה נשאר בדירה ומה יוצא, והסכמות אחרות שאליהן מגיעים הקונה והמוכר.

לאחר שמסכמים הצדדים את התנאים המסחריים ביניהם, זה הזמן שכדאי לערב את עורכי הדין שמטפלים בעסקה מטעם הצדדים, לעדכן אותם במה שסוכם בין הצדדים, ולהתחיל לבחון את הסוגיות המשפטיות של הדירה. הרבה פעמים מומלץ לקחת את שירותיו של שמאי ו/או מהנדס טרם רכישת הדירה, על מנת לוודא שהדירה אכן בהתאם להצהרות המוכר, שאין חריגות בניה ושניתן לקבל משכנתא על הדירה מבנק למשכנתאות.

עורך הדין יערוך בדיקות נוספות על הדירה, כגון בדיקה רישומית בהתאם לנסח הטאבו ו/או תיק מרשות מקרקעי ישראל (אישור זכויות), בדיקת הסכמי שיתוף, תשריטים, תיק הבית המשותף תקנונים וכל דבר שניתן לבדוק על הנכס.

עורך דין דירה חדשה – הסכם המכר חשוב ביותר

עורך דין שמטפל ברכישת דירה חדשה, בין אם מדובר בדירת יד 2 או בדירה חדשה מקבלן, חייב לוודא שהסכם המכר ערוך ומנוסח בצורה שלא תסב נזק ללקוח שלו. כחלק מתחום התמחותו של עורך דין ניר אביבי, מתמחה המשרד בהפרה של הסכמי מכר ומקרים של ביטול הסכם מכר דירה עקב הפרה יסודית של ההסכם. לכן, אנו יודעים כמה חשוב לעגן בהסכם המכר עקרונות חשובים ביותר שיגנו על הלקוח במקרה של מחלוקת ו/או הפרה של הסכם המכר על ידי הצד השני, בין אם מדובר במצב של אי מסירת החזקה, הסתרת פגמים בדירה, והפרות נוספות מצד המוכר.

לכן, לניסוח הסכם המכר ולנסיונו של עורך הדין חשיבות מכרעת בביטחון הלקוח.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין דירה חדשה

עורך דין ניר אביבי מתמחה בהסכמי מכר והינו עורך דין מקרקעין מומלץ.

לעורך דין ניר אביבי תואר שני במשפטים LLM מאוניברסיטת בר אילן וכן נסיון של שנים בליווי לקוחות וחברות בעסקאות מכר, תמ"א 38 ופינוי בינוי, עסקאות מקרקעין מורכבות ותביעות מקרקעין והפרת חוזים בבית המשפט ובערכאות השונות.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עו"ד ניר אביבי, צרו קשר.

 

 

 

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print