עורך דין מוביל ליקויי בניה

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין מוביל לליקויי בניה וכן מתמחה במקרקעין, ייצוג דיירים בבתי המשותף, תביעות משפטיות בתחום המקרקעין והחוזים ועוד.

במאמר זה נסקור את תפקידו של עורך דין מוביל בליקויי בניה וכמה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מומלץ בכל מה שקשור לתביועת ליקויי בניה נגד קבלן ו/או מי שהתרשל בבניית בית מגורים וגרם לליקויי בניה בנכס.

עורך דין מוביל ליקויי בניה – מה חשוב לדעת

ישנם סוגים רבים של עורכי דין אשר מתמחים בתחומים שונים, מעורך דין משפחה, עורך דין פלילי, עורך דין תעבורה וכמובן עורך דין מקרקעין ועורך דין חוזים שמתמחה בהפרת חוזים ובתביעות בבתי משפט.

עורך דין מוביל ליקויי בניה בדרך כלל יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין ובחוזים ובהפרתם, שכן אם חושבים על זה, רשלנות של ליקויי בניה היא בתחום המקרקעין, וכמובן קשורה להפרת חוזה (בין אם מדובר בחוזה בכתב או חוזה בע"פ) בין בעל הנכס, אשר השקיע את מיטב כספו ורכושו ברכישת דירה ו/או בית מגורים חדש, לפעמים אף מדובר בשיפוץ בית מגורים קיים, ונתן את אמונו במהנדס, קבלן, יזם ובעלי מקצוע שונים על מנת שיבנו לו את ביתו תוך הסתמכות על כך שזה תחום התמחותם והם יודעים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

בפועל, בתביעות בגין ליקויי בניה החוזה הזה הופר, ובעל המקצוע התרשל בתפקידו וביצע עבודה גרועה עד כדי כך שזמן קצר או ארוך לאחר הבניה, מופיעים ליקויי הבניה כגון: רטיבויות, פיצוצים בקירות, בניה רשלנית, קירות עקומים, איטום לקוי, תכנון הנדסאי רשלני הגורם לתזוזות בבניין ולסדקים מבניים ועוד היד נטויה.

לכן, כאשר אנחנו מדברים על תביעת ליקויי בניה ועל תפקידו של עורך דין מוביל בליקויי בניה, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין שמתמחה במקרקעין ובהפרת חוזה וכן ספציפית עורך דין בעל נסיון בתביעה של ליקויי בניה.

קבלת חוות דעת בגין ליקויי בניה

תמיד לפני הגשת תביעת ליקויי בניה חשוב מאוד שנקבל מספר חוות דעת בגין ליקויי הבניה בהתאם לתחום שבו נעשו ליקויי הבניה.

לדוגמא, ליקויי בניה באיטום הבית, כגון איטום לקוי של גג הבניין, מצריך קבלת חוות דעת ממומחה באיטום גגות, ליקויי בניה בתחום של סדקים מבניים נוצרו כנראה ממספר סיבות אפשריות כגון: תכנון הנדסי לקוי (חסכון בברזל/עמודים תומכים וכו'), או בניה לקויה של הקבלן, היעדר ייעוץ מיועץ קרקע מוסמך ועוד. לכן, חשוב מאוד על מנת שנדע במה להתמקד בתביעה בגין ליקויי בניה, ליצור קשר עם מומחה מתאים בתחום ולבקש את חוות דעתו בנוגע לסיבות שבגינן קיימים ליקויי בניה באותו תחום.

רק עם חוות דעת טובות ומהימנות, אפשר להתקדם לשלב הבא והוא הכנת כתב התביעה בגין ליקויי הבניה.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מוביל ליקויי בניה

עורך דין ניר אביבי מתמחה בדיני מקרקעין ובדיני חוזים וכן בליקויי בניה, ייצוג דיירים בבית המשותף, ובייצוג בבתי משפט ובערכאות השונות בתחום הפרת החוזים והמקרקעין.

בתביעה של ליקויי בניה, עקב מורכבותה הרבה ותחום ההתמחות הספציפי של ליקויי בניה ותביעה נגד קבלן, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין שמתמחה בתחום זה בלבד ולא להתפשר.

לקביעת פגישה ולייעוץ משפטי מעורך דין ניר אביבי, צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print