עורך דין דיני מקרקעין

עורכי דין בדיני מקרקעין הינם עורכי דין שמטפלים בעסקאות מקרקעין, נדל"ן ובדיני מקרקעין השונים שכן תחום דיני המקרקעין הינו תחום רחב מאוד המכיל בתוכו תתי תחומים רבים בתחום המקרקעין.

משרדו של עורך דין ניר אביבי הינו משרד "בוטיק" אשר מתמחה בדיני מקרקעין, נדל"ן, חוזים ומשפט אזרחי-מסחרי.

חשוב לציין שכאשר ניגשים לבחור עורך דין מקרקעין, בין אם מדובר בייצוג בעסקת מקרקעין ובין אם מדובר בהגשת תביעה משפטית ו/או הסדרת זכויות בנכס מקרקעין, יש חשיבות למקום משרדו של עורך הדין, זאת משום שמניסיוננו חשוב מאוד שעורך הדין שמתמחה בדיני מקרקעין יהיה בקיא ויכיר את האיזור שבו מתבצעת או התבצעה עסקת המקרקעין, את המצב הרישומי, את המוסדות השונים וכו'.

מדוע חשוב לבחור עורכי דין בדיני מקרקעין מאיזור המגורים של הנכס

פעמים רבות מגיעים למשרדנו לקוחות אשר מעוניינים בייצוג בעסקת מקרקעין ומבקשים כי עורך דין הבקיא בדיני המקרקעין השונים והמגוונים ייצג אותם בעסקה.

השאלה הראשונה או אחת השאלות הראשונות שאנו שואלים את לקוחותינו במקרים אלו, היא: "איפה נמצא הנכס?" זאת משום שישנה חשיבות מכרעת להכרת עורך הדין את האיזור שבו נמצא הנכס כפי שפורט לעיל. מעבר להכרות עורך הדין עם מקום מושבו של הנכס, ישנה חשיבות גדולה גם לאיזור מגוריהם של הלקוחות, זאת מפני שחשוב מאוד לבצע מספר פגישות מקדימות, החתמה על ייפויי כוח, תצהירים וכמובן מפגשים לחתימה על הסכמי מכר וכו'. לדוגמא, במידה ומשרד עורך דין מקרקעין ממוקם בחיפה, ופונים אליו לקוחות שלהם נכס בעיר אילת או באר שבע, ברוב המקרים למעט מקרים חריגים, משרד עורכי הדין יסרב לקחת את התיק מפני שאינו בקיא בעיר המגורים של לקוחותיו ומעבר לכך, המרחק הגאוגרפי עשוי בהחלט להשפיע על איכות השירות והזמינות.

משרד עורכי דין מקרקעין

זאת, בניגוד למקרים של ייצוג בבתי משפט ו/או הגשת תביעות בבית המשפט בעניינים של מקרקעין, משום שבמקרים של ייצוג משפטי וייצוג בבתי משפט, מרבית העבודה המשפטית נעשית שלא בבית המשפט עצמו ולמעט דיונים מסויימים, משרד עורכי הדין יכול לנהל הליך גם כאשר בית המשפט נמצא במרחק רב ממקום משרדו.

תחומי ההתמחות של עורכי דין דיני מקרקעין

  • ייצוג במכירה וקניה של דירות יד 2 – עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין מטפל בייצוג במכירה וקניה של דירות יד 2 כגון: מכירה וקניה של דירות בבתים משותפים, מכירה וקניה של בתי יוקרה, נחלות במושבים חקלאיים, בתים צמודי קרקע כגון חד ודו משפחתיים ועוד.
  • ייצוג בקניה של דירות מקבלן – כחלק מתחום התמחותו של עורך דין במקרקעין, ייצוג בקניה של דירות מקבלן הינו תחום עיסוק ראשי שכן בישראל של היום נבנות עשרות אלפי יחידות דיור בשנה ועל כן נפח העסקאות הקיימות בשוק של רכישת דירה מקבלן הינו גדול ביותר. בעניין זה חשוב לציין את החשיבות של ייצוג עורך דין מטעם הרוכש דירה מקבלן בעסקת קנית דירה מקבלן, שכן פעמים רבות מגיעים למשרדנו לקוחות אשר אינם מבינים את החשיבות בייצוג ע"י עורך דין מטעמם מול הקבלן בעת רכישת הדירה.
  • ייצוג בתביעות מקרקעין – עורך דין הבקיא בדיני מקרקעין, כחלק מהתמחותו מטפל בייצוג בבתי משפט מול הטריבונלים השונים בכל מה שקשור לתביעות מקרקעין. לדוגמא: תביעות בעניין של חזקה ובעלות, תביעות נגד ועד הבית המשותף, תביעות למפקח על המקרקעין, תביעות בגין הפרות חוזה בענייני שכירות ובענייני מכירת מקרקעין ועוד.
  • ייצוג בעסקאות מקרקעין מורכבות – כחלק מתחום התמחויותיו של עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין, מתמחה משרדנו גם בייצוג בעסקאות מקרקעין מורכבות כגון: עסקאות מכר נחלות במשקים חקלאיים, עסקאות מקרקעין של נדל"ן מסחרי כגון: חנויות, עסקים, תחנות דלק, תמ"א 38 ועוד.
  • הפקעות מקרקעין – הפקעות מקרקעין הינו תחום התמחות הדורש ידע מעמיק ונסיון רב מצד עורך הדין המטפל בדיני מקרקעין בתחום ההפקעות. שכן הפקעות מקרקעין הינן פגיעה יסודית בזכות הקניינית של בעל קרקע וככזו יש חשיבות רבה לייצוג של עורך דין הבקיא בתחום ההפקעות
  • ייצוג תחומים נוספים בדיני מקרקעין.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין דיני מקרקעין

משרדו של עורך דין ניר אביבי הינו משרד עורכי דין "בוטיק" המתמחה בעסקאות מקרקעין, דיני מקרקעין, חוזים, ומשפט אזרחי מסחרי.

למשרד עורך דין מקרקעין שלנו נסיון רב בעסקאות מקרקעין ועסקאות מכר מקרקעין ומטפל באופן שוטף במגוון לקוחות עסקיים ופרטיים.

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי, צרו קשר!

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print