עורך דין מקרקעין בחיפה

עו"ד ונוטריון ניר אביבי – משרד עו"ד מקרקעין בחיפה

חיפה הינה אחת מהערים הגדולות ביותר בישראל, ואחת היפות ביותר.

חיפה היא בית למאות אלפי תושבים ומרכז עסקי ומוניציפלי של איזור חיפה והצפון. עם חברות הייטק רבות, מפעלים, תעשיה, מפרץ חיפה ונמל חיפה ושכונותיה הקסומות והעתיקות של חיפה, חיפה כיום היא אחת הערים האטרקטיביות בשוק הנדל"ן וביתם של משקיעים רבים בתחום הנדל"ן ולרוכשי דירות רבים.

עקב כל הסיבות האלו ועוד, בחיפה ישנן עסקאות מקרקעין רבות ובתחומים שונים כגון: עסקאות מכר של דירות יד 2, חנויות ועסקים מסחריים, שכירויות פרטיות ועסקיות, הסדרת זכויות במקרקעיו ועוד.

במאמר זה, נסקור את תפקידו של עו"ד מקרקעין בחיפה ושל התחומים העיקריים שבהם עורך הדין בתחום דיני מקרקעין ונדל"ן בחיפה מתמחה בהם.

תחומי ההתמחות של עורכי דין מקרקעין בחיפה

  • דירות יד 2 ודירות מקבלן – בחיפה נבנים בניינים חדשים רבים ע"י קבלנים שונים בשכונות הרחבי העיר. בניינים יוקרתיים שנבנים על פסגות הכרמל, ופרוייקטים של חידוש עירוני בבת גלים. כל אלו ועוד מביאים למצב שישנן עסקאות מקרקעין רבות בעיר חיפה ובהתאם עורך דין בתחום המקרקעין בחיפה מתמחה גם במכר וקניה של דירות יד 2, וגם בעסקאות מכר של דירות מקבלן.
  • התחדשות עירונית ופינוי בינוי – בחיפה פרוייקטים רבים של התחדשות עירונית (הידוע גם כתמ"א 38). משרדנו הוא משרד עו"ד ונוטריון המלווה הן קבלנים והן דיירים ובתים משותפים בהליכים מורכבים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית של פינוי בינוי.
  • נדל"ן מסחרי ועסקאות מקרקעין – בחיפה עסקים רבים, חנויות, תעשיה ומסחר, ולכן משרדנו מטפל בעסקאות מקרקעין רבות הקשורות לתחום המסחרי כמו: עסקאות מכר של חנויות, משרדים ותעשיה, הגשה למכרזים, הסכמי שכירות מסחריים, חוזי זכיינות ועוד.
  • הסדרת זכויות וחריגות בנייה – למשרדנו נסיון רב בהסדרת זכויות רישום נכסים אצל הרשויות השונות, וכן בהסדרת וחריגות בנייה. פעמים רבות פונים אלינו לקוחות אשר מבקשים להסדיר את המצב הרישומי ו/או התכנוני של הנכס. לדוגמא: הערת אזהרה, הסדרת זכויות ברשות מקרקעי ישראל (רמ"י), היוון והסדרת חוזה חכירה, רישום צו ירושה ו/או קיום צוואה ברמ"י/טאבו, הסדרת חריגות בניה מול ועדה לתכנון ובניה, ועוד.
  • סכסוכי שכנים ותביעות בבתי משפט – למשרדנו נסיון רב בליטיגציה וייצוג בערכאות השונות בבתי משפט ובטריבונלים השונים בענייני מקרקעין, סכסוכי שכנים, בתים משותפים, תביעה אצל המפקח על המקרקעין ועוד.

עו

עורך דין ניר אביבי –  משרד עו"ד מקרקעין בחיפה

כחלק מתחום פעילותו של עורך דין ניר אביבי, מתמחה המשרד בחוזים, מקרקעין ונדל"ן מסחרי וליטיגציה מסחרית-אזרחית. ככזה, המשרד פועל רבות עבור לקוחותיו מול הרשויות השונות כגון: רשות מקרקעין ישראל, עמידר, רשות המקרקעין (טאבו), רשויות המיסים ועוד. 

כמו כן מתמחה משרד עו"ד בחיפה ניר אביבי בתביעות פינוי כגון: תביעה לפינוי מושכר, תביעה לפינוי שוכר וכו' וכן בתביעות בגין הפרת חוזה במקרקעים, ביטול הסכם מכר, סכסוכי שכנים, תביעה נגד דייר בבית המשותף ועוד.

לפני שניגשים לביצועה של עסקת מקרקעין, חשוב מאוד לקבל ייעוץ נכון והכוונה מקצועית מעורך דין אשר עוסק בתחום במקרקעין על גווני השונים, בכדי העסקה תתבצע על הצד הטוב ביותר ובליווי משרד עורכי דין ונוטריון בחיפה מקצועי ומיומן.

משרדנו עוסק בתחום דיני מקרקעין, עסקאות מקרקעין שונות בעיר חיפה ובאיזור, הן בתחום הנדל"ן הפרטי והן בתחום הנדל"ן המסחרי וכולל בתוכו: עסקאות מכר יד 2, עסקאות מכר נדל"ן מסחרי, חנויות ועסקים, רישום מקרקעין מול רשויות, שכירויות פרטיות ועסקיות, הסדרת זכויות מקרקעין וחריגות בניה, תביעות בבתי משפט ועוד.

לפרטים נוספים ויצירת קשר בנושא מקרקעין ועסקאות נדל"ן בחיפה, צרו קשר עם משרד עורכי הדין מקרקעין בחיפה ניר אביבי!

Facebook
WhatsApp
Email
Print