עורך דין מקרקעין בחדרה

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מקרקעין בחדרה

משרדו של עו"ד ניר אביבי הינו משרד עורכי דין ונוטריון בוטיק המתמחה בחוזים, מקרקעין ועסקאות נדל"ן בתחום האזרחי-מסחרי.

כמו כן מטפל המשרד בעסקאות מקרקעין רבות בעיר חדרה וביישובים: זכרון יעקב, קיסריה, אור עקיבא, פרדס חנה כרכור, בנימינה-גבעת עדה וביישובי חוף הכרמל והאיזור.

במאמר זה נסקור את תחומי ההתמחות של עורכי דין מקרקעין בחדרה.

תחומי התמחות עיקריים של עו"ד מקרקעין בחדרה

  • עסקאות מכר יד 2 – עורך דין מקרקעין בחדרה, כחלק מתחום עיסוקו, מתמחה בעסקאות מכר יד 2 של דירות וצמודי קרקע (דו וחד משפחתיים, קוטג'ים וכו') בתחומי העיר חדרה והסביבה. בין אם מדובר בדירות מגורים, דירות גן ופנטהאוז ובתים פרטיים, עורך דין מקרקעין חייב שיהיה בקיא בסוגים שונים של עסקאות מקרקעין וההתנהלות עם המוסדות השונים ובהם: רשויות המסים ודיווח מס רכישה, מס שבח והיטלי השבחה. כמו כן עורך דין מקרקעין בחדרה כאשר ייצג את לקוחותיו בעסקת רכישה / מכירה דירה מיד 2, צריך להיות בקיא בנושא רישום הזכויות בטאבו, רשות מקרקעי ישראל, רשות המקרקעין ועוד.
  • עסקת מכר דירה מקבלן – פעמים רבות לקוחות פונים אל משרדנו על מנת לייצגם ברכישת דירה או נכס מקבלן. בעניין זה חשוב לציין שאנו נשאלים לא מעט האם כדאי או נחוץ לשכור את שירותיו של משרד עורכי דין שייצג את רוכשי הדירה אל מול הקבלן או שיש להסתפק בייצוג עו"ד מטעם הקבלן. התשובה לשאלה זו היא חד משמעית – חובה לשכור עו"ד שייצג את רוכשי הדין מול הקבלן. הסיבה לכך היא שפעמים רבות מגיעים למשרדנו לקוחות שויתרו על האפשרות לשכור עו"ד מטעמם ולייצג אותם אל מול הקבלן בהליך רכישת הדירה ובהסכם, ונפגעו קשות ע"י הקבלן תוך כדי ניצול העובדה שרוכשי הדירה לא היו מיוצגים. לכן, המלצתנו היא תמיד לשכור עו"ד שיגן על האינטרסים של רוכשי הדירה מקבלן ולא להתפשר בעניין זה.
  • הסכמי שכירות – משרדנו מטפל באופן שוטף בהסכמי שכירות בין שוכרי דירות מגורים לבעלי דירות, ובהסכמי שכירות מסחרים לעסקים ולחנויות. כאשר מדברים על הסכמי שכירות לדירות מגורים, חשוב לציין שעל אף שנהוג לחשוב שהסכם שכירות אינו הסכם שחובה שעו"ד ייצג את הצדדים, מנסיוננו, ההפך הוא הנכון. הסכם שכירות הינו הסכם מחייב לכל דבר וניסוח לא נכון ו/או חוסר ייצוג של אחד הצדדים ע"י עורך דין מטעמו, יכול להביא למצב שהסכם השכירות ינוסח אופן חד צדדי ע"י אחד הצדדים (בין אם ע"י השוכר ובין אם ע"י המשכיר) וכך הצד השני עלול להפגע מההסכם. פעמים רבות אנו מטפלים בתביעות משפטיות שהגיעו לבית משפט עקב כך שהסכם השכירות נוסח ברשלנות ע"י הצדדים. לכן, אחד מתחומי ההתמחות של עורך דין מקרקעין בחדרה הינו ניסוח הסכמי שכירות וייצוג צדדים להסכם שכירות בבית משפט.
  • הפרת חוזי מקרקעין וייצוג בבתי משפט – עורך דין מקרקעין בחדרה מטפל בין היתר בהפרת חוזה וביטול חוזה מכר והפרת הסכמי מקרקעין שונים כגון: הפרת הסכמי שכירות, הפרת הסכמי מכר, תביעה נגד דייר בבניין משותף ו/או נגד ועד הבית ובכלל, סכסוכי שכנים. כל אלו מופיעים תחת ההגדרה של תחום המקרקעין. בדרך כלל הפרת חוזה על ידי אחד הצדדים תגרור דרישה ו/או תביעה לבית משפט לאכיפת חוזה או לביטול חוזה וכמובן במרבית הפעמים, גם תביעה לפיצויים בגין הפרת החוזה.
  • תחומים נוספים במקרקעין כגון – רישום זכויות ברשות מקרקעי ישראל (רמ"י), רישום זכויות בטאבו, רישום צו קיום צוואה על מקרקעין ורישום זכויות יורשים מכוח חוק הירושה ו/או צוואה, הפקעת קרקע, היוון ומכירת נחלות ומשקים חקלאיים ועוד.

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין מקרקעין בחדרה

חשוב לדעת, שכאשר בוחרים עורך דין מקרקעין בחדרה ו/או הסביבה, חשוב לשכור את שירותיו של משרד עורכי דין שמכיר את האיזור והסביבה, מכיר את המוסדות השונים באותה עיר ו/או באותו יישוב כגון: רשויות מס שבח, רשות המסים (לצורך תשלום מס רכישה), את המחלקות השונות בעיריה ובמוסדות התכנון (היטלי השבחה, תכנון ובניה, היתרים וכו') ובכלל, עורך דין אשר בקיא ומכיר לעומק את כל הדורש לדעת בשביל לייצג את לקוחותיו על הצד הטוב ביותר בכל עסקת מקרקעין ככל שתהיה (וכפי שפורט לעיל).

כמו כן, פעמים רבות פונים אל עו"ד ניר אביבי בעלי נכסים אשר מעוניינים לפנות מהדירה שוכר שלא משלם דמי שכירות ולהגיש תביעה לפינוי מושכר נגד השוכר. או דיירים בבית משותף שנמצאים בסכסוך עם אחד הדיירים ו/או עם ועד הבית ומעוניינים להגיש תביעה נגד דייר בבית משותף או נגד שכן בגין נזקים לנכס ותביעה כספים על הוצאות נלוות. משרדו של עו"ד ניר אביבי מתמחה בהגשת תביעות לבית משפט בגין תביעות בתחום המקרקעין והפרת חוזה.

לכן, משרדו של עו"ד ניר אביבי, מתמחה בעסקאות מקרקעין באיזור חדרה והסביבה וככזה עוסק מזה שנים בעסקאות מקרקעין שונות ומורכבות.

לקביעת פגישת היכרות וייעוץ משפטי עם משרד עורכי דין ונוטריון, צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print