איך מפנים דייר שלא רוצה להתפנות

פעמים רבות מגיעים למשרדנו בעלי דירות אשר נתקלים בדייר אשר לא רוצה להתפנות מהדירה.

במקרים אלו חשוב מאוד שיש מה לעשות כנגד הדייר וניתן לפנות אותו מהדירה בהליך מהיר שלוקח בדרך כלל עד 60 יום לקבלת פסק דין נגד הדייר בבית המשפט.

דרכי הפעולה נגד דייר שלא רוצה להתפנות

הדבר הראשון שעורך דין שמתמחה בפינוי שוכר ובפינוי דייר שלא רוצה להתפנות מדירה או נכס, הוא שחייב להיות הסכם השכירות בין בעל הדירה לבין הדייר. גם אם הסכם השכירות פג, והדייר ממשיך להשאר בנכס למרות שהסכם השכירות לא בתוקף, הדבר מאפשר פינוי מהיר של הדייר מהדירה.

השלב השני זה לבחון את הסכם השכירות ואת ההסכמות הכתובות בין הצדדים וזאת יש לעשות עם עורך דין שמתמחה בפינוי דייר והליך של פינוי מושכר.

לאחר שבדקנו את הסכם השכירות, יש לוודא שהדייר אכן ביצע הפרות יסודיות של הסכם השכירות ושהדייר מסרב להתפנות מהדירה שלא כדין.

רק לאחר שעורך דין מקרקעין מנוסה בדק את הדברים שציינו לעיל, יהיה ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר נגד אותו דייר שמסרב להתפנות מהדירה, אך חשוב לתת לדייר התראה טרם לכך או במכתב רשמי מעורך דין או בהודעה שישלח בעל הדירה לדייר.

לאחר מסירת כתב התביעה לידי הדייר, ייתן בית המשפט עד 30 יום לדייר להגיש כתב הגנה מטעמו, ולאחר הגשת כתב ההגנה יקבע בית המשפט דיון וזאת עד 60 יום מיום הגשת כתב התביעה.

הדיון יהיה ממוקד ויתמקד אך ורק בפינוי הדייר מהדירה.

חשוב לציין שבמעמד הדיון ובתיק הפינוי של הדייר מהדירה, בית המשפט לא יקבל טענות ותביעות כספיות נגד הדייר, אותם יהיה ניתן לתבוע בהליך מקביל או אחר.

עורך דין ניר אביבי – מתמחה בפינוי דייר שלא רוצה להתפנות מהדירה 

עורך דין ניר אביבי מתמחה בפינוי דייר שלא רוצה להתפנות מהדירה ובהליכים של פינוי מושכר על ידי הגשת תביעה לפינוי מושכר לבית המשפט המוסמך לדון בתביעה.

כמו כן מתמחה עורך דין ניר אביבי במקרקעין, חוזים ובדיני משפחה.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי ולפינוי דייר מדירה, צרו קשר בטלפון המופיע באתר או השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

Facebook
WhatsApp
Email
Print