צו הפסקת עבודה בבניה

עורך דין ניר אביבי מתמחה בביטול ובעיכוב של צווי הפסקת עבודה ובצווי הריסה.

צרו קשר עוד היום לטיפול משפטי מקצועי ויעיל על מנת לעכב את צו הפסקת העבודה הניתן נגדכם במקרים של בניה ו/או תוספות בניה.

לפרטים נוספים צרו קשר באתר או התקשרו אלינו למס' שמופיע באתר.

מה עושים כאשר מקבלים צו הפסקת עבודה בבנייה?

לקוחות רבים פונים אלינו לאחר שקיבלו מהועדה לתכנון ובניה או רשות מנהלית אחרת (לדוגמא רשות הטבע והגנים, רשות מקרקעי ישראל, ועוד) צו הפסקת עבודה במקרים של בניה או תוספת בניה על קרקע.

כאשר מקבלים צו הפסקת עבודה או במקרים חמורים אף צו הריסה כנגד הבנייה או תוספת הבניה שהתבצעה, הרשות המנהלית אשר נתנה את הצו נותנת זמן קצר להפסקת העבודה והריסת הבניה, ובמידה ולא, הרשות המנהלית בעצמה רשאית לבצע את הריסת המבנה הלא חוקי לטענתה או שנבנה ללא היתר וזאת תוך זמן קצר שבין מס' ימים בודדים לעד 30 ימים.

חשוב לדעת שכאשר מקבלים צו הפסקת עבודה בבניה או צו הריסה, יש מה לעשות וכי ניתן להגיש בקשה לעיכוב ההחלטה של הרשות להפסקת עבודה או הריסה לתקופה של עד 6 חודשים ולפעמים אף יותר. ובמקרים נוספים ניתן לבטל את צו הפסקת העבודה וההריסה שהוציאה הרשות נגד אותו גורם.

קיבלתם צו הפסקת עבודה בבנייה או צו הריסה – פנו מייד לעורך דין שמתמחה בתחום!

אנו ממליצים עקב הדחיפות שבדבר ולפני שהרשות המנהלית אשר נתנה את הצו תבצע הריסה של הבניה או תוספת הבניה שהתבצעה, לפנות לעורך דין שמתמחה בדיני תכנון ובניה בכלל וספציפית בצווי הפסקת עבודה וצווי הריסה. עורך דין שמתמחה בתחום זה יגיש עבורכם בקשה לעיכוב ביצוע תוך זמן קצר ויגיע עבורכם לדיון בבית המשפט על מנת להגן על זכויותיכם מול הרשות המנהלית.

עורך דין ניר אביבי – מתמחה בצו הפסקת עבודה בבנייה ובצווי הריסה

עורך דין ניר אביבי מתמחה בטיפול מקצועי ומהיר בצו הפסקת עבודה בבנייה ובצווי הריסה אשר ניתנים עקב בניה בלתי חוקית או בבנייה שנעשה ללא היתר כדין.

לעורך דין ניר אביבי נסיון של שנים בתחום המקרקעין ובדיני תכנון ובניה וכן בצווי הריסה מנהליים ובצווי הפסקת עבודה.

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום ונעזור לכם למצות את זכויותיכם המשפטיות.

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print