עורך דין מקרקעין בתל אביב

תל אביב הינה בירת הנדל"ן של ישראל. עיר שבה מחירי הנדל"ן מטפסים בכל שנה, עיר שבה מספר הפרוייקטים של התפתחות עירונית כגון פינוי בינוי ותמ"א 38 רק גודלים ומטפסים, והעיר שאף פעם לא ישנה.

משרדנו מתמחה בעסקאות מקרקעין מסוגים שונים בעיר תל אביב כגון:

  • עסקאות מכר דירות יד 2 
  • ייצוג בעסקאות רכישת דירות מקבלנים
  • פרוייקטים של התחדשות עירונית כגון תמ"א 38 ופינוי בינוי
  • רכישת דירה מקבלן בתל אביב
  • ייצוג בעסקאות מסחריות ובנדל"ן מסחרי, משרדים, חנויות ועוד
  • פירוק שיתוף במקרקעין
  • ייצוג יזמים
  • ייצוג בניינים משותפים
  • תביעות במקרקעין
  • מיסוי מקרקעין ודיווחי מקרקעין
  • ועוד

עורך דין מקרקעין בתל אביב – כל מה חשוב לדעת

עורך דין מקרקעין בתל אביב הינו עורך דין שתחום התמחות חייב להיות קודם כל במקרקעין ובנדל"ן. בנוסף עורך דין מקרקעין בתל אביב חייב להיות בעל נסיון בעסקאות בתחום העיר תל אביב, ולהכיר את השכונות השונות, את הנהלים ברשות רישום המקרקעין (הטאבו), רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), חברות משכנות, ועדי בתים ועוד.

פעמים רבות פונים למשרדו של עו"ד ניר אביבי לקוחות אשר מעוניינים לרכוש או למכור דירת מגורים או נדל"ן מסחרי בתל אביב, ומנסיוננו הדבר מצריך תמיד נסיון והיכרות עם שוק הנדל"ן והמקרקעין בתל אביב.

כמו כן, חשוב מעוד לדעת שתחום המיסוי במקרקעין ונדל"ן הוא מהותי בכל עסקת מקרקעין בתל אביב ובכלל, שכן מס הרכישה, מס השבח, היטלי ההשבחה ועוד מיסים אחרים שיכולים לחול בכל עסקת מקרקעין יכולים להיות משמעותיים ביותר ולכן חשוב מאוד לעשות חישוב מס מדוקדק טרם עסקת הרכישה או הקניה.

כמו כן, משרדנו מייצג יזמים ובעלי נכסים מסחריים אשר מעוניינים להשביח את הנדל"ן שברשותם ולבצע פרוייקטים שונים בתחום הנדל"ן כגון פינוי בינוי, תמ"א 38, שיפוצים והרחבות בדירות מגורים ובהצמדות.

במקרים אלו חשוב מאוד לשכור את שירותיו של משרד עו"ד מנוסה אשר בקיא בתחום הנדל"ן המסחרי.

עורך דין מקרקעין בתל אביב – מה לגבי שכר טרחה

שכר הטרחה בכל עסקת מקרקעין בתל אביב  ובכלל מהוו מרכיב חשוב בכל עסקת נדל"ן, שכן כאשר ניגשים לבצע עסקה ישנם עלויות רבות כגון: דמי תיווך (בחלק מהעסקאות), מס רכישה (אשר חל על הרוכש), מס שבח (אשר חל על המוכר), היטל השבחה (חל על המוכר), מע"מ בעסקאות מסחריות, עלויות נוספות כגון דמי פיתוח, שכר מומחים, שמאים, מימון ועוד.

לכן, כאשר אנו מסתכלים על שכר טרחה של עורך דין שמייצג בעסקת מקרקעין, אנו צריכים לקחת בחשבון ששכר הטרחה של עורך דין בעסקה הוא יחסית נמוך לכל העלויות האחרות, למרות שלעורך הדין ישנה אחריות רבה הן בפן המשפטי והן בפן הרישומי של העסקה.

ככלל, עורך דין בעסקת מקרקעין בתל אביב יגבה שכר טרחה ממוצע שעומד בין חצי אחוז לאחוז משווי העסקה.

ישנן עסקאות מקרקעין שעורך הדין יגבה יותר מכך, וזאת כאשר מדובר בעסקה מורכבת יותר או עסקה מסחרית שישנה עבודה רבה על החוזה, הרישום ודיווחי המיסים לרשויות השונות.

איך בוחרים עורך דין מקרקעין בתל אביב

עורך דין מקרקעין בתל אביב, כמו כל עורך דין אחר, חשוב מאוד לבחור על ידי חוות דעת שמקבלים על עורך הדין מלקוחות אחרים שעבורם אותו עורך דין נתן שירות וייצג אותם בעסקאות מכר.

כמו כן חשוב מאוד לראות האם יש כימיה עם אותו עורך הדין, והאם עורך הדין זמין ונגיש ללקוחותיו.

כמובן שגם גובה שכר הטרחה של עורך הדין משחק תפקיד בהליך בחירת עורך הדין, כאשר מומלץ, כמו בכל תחום, לבחור עורך דין ששכר טרחתו הינו ממוצע בשוק, ולא להתפתות לבחור בעורך דין מקרקעין במחיר "זול מדי", ומתחת למחירי השוק.

חשוב לזכור שקיים "מחירון" של לשכת עורכי הדין שמכיל בתוכו את תעריף המינימום המומלץ של לשכת עורכי הדין ותמיד ניתן לבדוק בו מה המחיר המומלץ שם.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מקרקעין בתל אביב והסביבה

כפי שפורט בהרחבה במאמר זה, עורך דין מקרקעין בתל אביב חייב להיות עורך דין מקרקעין מנוסה אשר יש לו הנסיון בעסקאות ובנדל"ן בתל אביב.

עורך דין ניר אביבי מתמחה בעסקאות מקרקעין ובייצוג לקוחות בתחום הנדל"ן בתל אביב.

לעורך דין ניר אביבי תואר שני במשפטים LLM מאוניברסיטת בר אילן וכן נסיון של שנים בתחום המקרקעין כעורך דין נדל"ן ועורך דין חוזים.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי, צרו קשר בטלפון 077-7298914 או השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור הקשר באתר ונציג מטעמנו יצור קשר עמכם בהקדם האפשרי.

 

 

 

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print