פתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב

פתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב הפך למלאכה לא פשוטה, זאת עקב הרגולציה שעברה ארה"ב בכלל ובתחום הפיננסי בפרט. 

לכן, על מנת לפתוח חשבון בנק עסקי בארה"ב, יש צורך במרבית הפעמים להיות נוכח בארה"ב בסניף הבנק בו רוצים לפתוח את החשבון, והדבר לא תמיד פשוט עקב אילוצים שונים של בעל החשבון ומי שרוצה לפתוח את חשבון הבנק.

משרדנו מתמחה בפתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב למשקיעים ולאנשי עסקים, מרחוק, ללא צורך לשהות בארה"ב בזמן פתיחת החשבון.

פתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב – לפתוח חשבון בנק מרחוק

פתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב כאמור מצריכה ממי שרוצה לפתוח חשבון בנק להיות נוכח בארה"ב ובסניף הבנק בעת פתיחת החשבון.

הדבר נובע מעמידה בדרישות המחוקק האמריקאי ומחשש להלבנת הון מאז אסון התאומים ומאורעות ה-11 לנובמבר.

פתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב חיונית למשקיעים רבים ולמי שמעוניין לבצע פעילות עסקית בארה"ב, וזאת עקב הדרישה של ארגונים רבים כמו בנקים, וחברות רבות, להעביר כספים ולהתנהל פיננסית רק עם מי שמחזיק חשבון בנק בתוך ארה"ב.

לכן, פתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב בינו דבר שהוא חובה לכל בעל עסק ו/או משקיע בארה"ב המבקש להעביר ולקבל כספים באופן לגיטימי בארה"ב.

פתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב – למטרת ויזת משקיע E2

משרדנו מטפל ומתמחה בויזה E2 למשקיעים שמעוניינים להשקיע בארה"ב ולקבל ויזת משקיע לארה"ב אשר מאפשרת לעבור באופן חוקי לארה"ב ולגור בארה"ב יחד עם המשפחה.

לצורך ההשקעה בארה"ב, יש לפתוח חברה בארה"ב ועל החברה לפתוח חשבון בנק עסקי בארה"ב, וממנו לבצע השקעות שונות עבור העסק, דבר אשר יאפשר למשקיע לקבל את הויזה.

לכן, משרדנו מסייע למשקיעים שונים לפתוח חברות בארה"ב וגם לפתוח חשבון בנק עסקי בארה"ב עבור החברה ועבור קבלת ויזת משקיע E2.

עורך דין ניר אביבי – מתמחים בפתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב

עורך דין ניר אביבי מתמחה בפתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב וליווי משקיעים בארה"ב. משרדנו מתמחה בויזת משקיע E2 לארה"ב עבור משקיעים, בהקמת חברות LLC בארה"ב ובפתיחת חשבון בנק עסקי בארה"ב.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי וצוות המשרד, צרו קשר.

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print