עורך דין בנתניה

נתניה היא אחת הערים הגדולות בישראל, גם במספר התושבים, וגם בשטח העיר.

לנתניה שכונות רבות והיא מתפרשת על שטח רב וככזו עסקאות נדל"ן מתרחשות בה על בסיס קבוע.

במאמר זה נסקור את תחומי התמחותו של עורך דין מקרקעין בנתניה ומה הפעולות הנדרשות שעל עורך דין מקרקעין לבצע בכל עסקת מכר בעיר נתניה.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מקרקעין בנתניה

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין מקרקעין בנתניה עם נסיון רב בתחום הנדל"ן ועסקאות מקרקעין שונות בתחומי העיר ואיזור השרון.

עורך דין ניר אביבי בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן LLM עם התמחות במקרקעין ובמקרקעין מסחרי.

עורך דין ניר אביבי מייצג לקוחות רבים בעסקאות קניה ומכירה של דירות יד 2, מגרשים, רכישת דירה מקבלן ועוד.

פעמים רבות אנו נדרשים לערוך בדיקות מקדימות על הנכס שלקוחותינו מעוניינים לרכוש.

פעולות שחובה לבצע בכל עסקת נדל"ן

  • בדיקת נסח הטאבו ו/או תיק בניין – בכל עסקת מקרקעין, חשוב מאוד לבצע בדיקה מקדימה של נסח הטאבו, לבדוק את המצב הרישומי של המקרקעין ו/או הדירה, לבדוק האם ישנם עיקולים, כיצד הדירה ו/או הנכס רשומים, מי הבעלים הרשום והאם יש הערות אזהרה על הזכויות הרשומות, ועוד. במקרים נוספים חשוב מאוד גם להוריד תיק בניין מהטאבו ו/או תיק מרשות מקרקעי ישראל (רמ"י) על מנת לוודא שהכל תקין בדירה הנמכרת.
  • עריכת הסכם המכר והנספחים – הסכם המכר הוא אולי הדבר החשוב ביותר בכל עסקה והוא למעשה מגבש את כל ההתחייבויות בין הצדדים וביניהם: גובה העסקה, התשלומים ומועדיהם, ההסכמות בין הצדדים לעניין מועד מסירת החזקה בדירה,  ועוד. לנסיונו של עורך הדין בניסוח הסכם המכר ובדיוק בפרטים, יש חשיבות רבה ולכן מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין בנתניה שלו הידע והנסיון לתת הערות ותיקונים ולערוך את הסכם המכר בצורה הטובה ביותר שתגן על לקוחותיו בכל מצב שבו הסכם המכר יופר.
  • דיווחי מיסים והיטלים – עורך דין מקרקעין שמלווה עסקת מכר יהיה אחראי גם על דיווחי המיסים החלים על הצד אותו הוא מייצג בעסקה. במידה ועורך הדין מייצג את הקונה, אז ידאג עורך הדין לדווח לרשויות מיסוי מקרקעין ולקבל שומה שהלקוח צריך לשלם בגין מס רכישה (אלא אם כן יש פטור מתשלום מס רכישה לקונה), ובמקרים שבהם עורך הדין מייצג את המוכר, אז יש לדאוג לדיווח למיסוי מקרקעין בגין מס שבח, וגם יש לקחת בחשבון חיוב צפוי של היטל השבחה מהרשות המקומית/עיריית נתניה. ישנם מיסים נוספים שיכולים להיות כגון מס רכוש, מע"מ ועוד.
  • ישנן פעולות נוספות שעל עורך הדין לבצע בכל עסקת נדל"ן כגון: הזמנת שמאי מקרקעין, מהנדס לבדיקת הדירה ו/או הנכס, טיפול מול המוסדות השונים ועוד.

עורך דין מקרקעין בנתניה – מומלץ לבחור עורך דין שמכיר את העיר

חשוב מאוד שכאשר בוחרים עורך דין מקרקעין שייצג בעסקת מקרקעין בנתניה, לבחור עורך דין שמכיר את נתניה ואת העסקאות שמתבצעות בנתניה. פעמים רבות אנו רואים עורכי דין שאינם מנתניה או שאינם עובדים בנתניה, ולא מכירים את השכונות השונות ואת העסקאות המתרחשות בעיר, הדבר יכול לגרום לסרבול ולכן חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין שמתמחה בין היתר בעיר נתניה.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי, צרו קשר בטלפון 077-7298914.

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print