עורך דין בקדימה

מחפשים עורך דין מקרקעין בקדימה? עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין מקרקעין המתמחה בעסקאות מקרקעין ומכר דירות ביישובי עמק חפר והשרון, חוף הכרמל ובאיזור המרכז וחיפה.

לעורך דין ניר אביבי תואר שני במשפטים LLM מאוניברסיטת בר אילו עם התמחות במקרקעין ובנדל"ן מסחרי וככזה מתמחה המשרד בעסקאות מכר ומקרקעין מכל הסוגים: הכל ממכירה וקניה של דירות יד 2, קנית דירה מקבלן, עסקאות מכר מגרשים, נחלות ומשקים חקלאיים ועוד.

כמה גובה עורך דין מקרקעין בקדימה

שכר הטרחה של עורך דין מקרקעין משתנה בהתאם לגובה העסקה, אך בדרך כלל כלל האצבע אומר שעורך דין גובה שכר טרחה שעומד על כחצי אחוז מגובה העסקה. לדוגמא, אם עורך הדין מייצג בעסקת קניית דירה שנרכשת במחיר של 2 מיליון ש"ח, עורך הדין יגבה שכר טרחה של 10,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

חשוב לדעת, ששכר הטרחה יכול להשתנות בהתאם למורכבות העסקה והתנאים שלה.

לדוגמא, עסקת קניית נחלה ומשק חקלאי בדרך כלל היא עסקה מורכבת אשר שכר הטרחה יעמוד על כ-1 אחוז ויותר משווי העסקה.

כמו כן ישנן עסקאות מורכבות יותר כמו למשל עסקה לרכישת מגרש ומתן שירותי בניה, שמשלבת מספר חוזים ומצריכה עבודה רבה יותר של עורך הדין.

לכן, חשוב מאוד בכל עסקה לברר עם עורך הדין מה שכר הטרחה שאותו הוא גובה בהתאם לסוג העסקה.

עורך דין מקרקעין בקדימה – מומלץ לעבוד עם עורך דין שמכיר את היישוב

כמו בכל תהליך של בחירת איש מקצוע, מומלץ לבחור בעורך דין שמכיר את שוק הדירות בקדימה ובקיא בשוק הנדל"ן המקומי. לכן, אנו ממליצים לברר קודם לכן שמתקשרים עם עורך דין בקדימה, שעורך הדין באמת בקיא ומכיר את שוק הדירות והעסקאות בקדימה, שכן לכל שכונה ואיזור בעיר מסויימת יש את הדגשים שלה שחשוב לקחת בחשבון.

לעורך דין ניר אביבי נסיון בליווי וייצוג לקוחות באיזור השרון, עמק חפר וחוף הכרמל, בעסקאות מכר דירה, קניית דירה יד 2, קניית דירה מקבלן, עסקאות מורכבות ועוד.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מקרקעין בקדימה

כאמור, קדימה הינו יישוב יוקרתי באיזור השרון המונה כ-22,000 תושבים, וככזה מתבצעות בו עסקאות נדל"ן רבות. 

עורך דין ניר אביבי מייצג לקוחות רבים באיזור השרון ובהם ביישוב קדימה ומכיר את שוק הנדל"ן המקומי על בוריו.

לתיאום שיחת ייעוץ ניתן להתקשר לטלפון 077-7298914 ולשוחח עם עו"ד ניר אביבי ו/או עו"ד אחר מצוות המשרד.

Facebook
WhatsApp
Email
Print