עורך דין מומחה למקרקעין

כיצד בוחרים עורך דין מומחה למקרקעין?

פעמים רבות פונים למשרדו של עורך דין ניר אביבי לקוחות אשר מתלבטים כיצד לבחור עורך דין מומחה למקרקעין. ברור שהדרישה לכך שעורך דין מקרקעין מומחה ייצג את לקוחותיו בעסקת מקרקעין היא חיונית ומובנת לחלוטין, שכן עסקת מקרקעין הינה אחת מהעסקאות החשובות ביותר של אדם בחייו (אם לא החשובה ביותר), ולכן הרצון לבחור בעורך דין מקרקעין מומחה ומיומן הוא רצון מוצדק לחלוטין, וטוב שכך.

לכן, חשוב מאוד לשים לב למספר דגשים כאשר אנחנו מדברים על עורך דין מומחה למקרקעין וכיצד בוחרים עורך דין מומחה למקרקעין

עורך דין מומחה למקרקעין – חשוב לקבל המלצות

כלל האצבע בבחירת בעל מקצוע בכלל ובחירת עורך דין מומחה למקרקעין בפרט, הוא הכלל שיש לקבל ולדרוש המלצות מעורך הדין מלקוחות לשעבר ולקוחות קיימים של עורך הדין, בתחום ההתמחות הספציפי שלשמו עורך הדין נדרש. בדרך כלל לעורך דין מומחה למקרקעין שהוא אכן מומחה ויש לו הידע והנסיון הדרושים, לא תהיה בעיה להפנות את הלקוחות החדשים ללקוחות ישנים, אשר יוכלו להמליץ על עורך הדין ולהעיד על יושרו וניסיונו. 

עורך דין מומחה למקרקעין – חשוב שלעורך הדין יהיה הנסיון הדרוש

כמובן שעורך דין מומחה למקרקעין צריך שיהיה מנוסה ובקיא בתחום המקרקעין שבו הוא נדרש לסייע ללקוחותיו.

לדוגמא, אם מחפשים עורך דין מומחר למקרקעין ובעיקר לתחום החוזים במקרקעין לשם ליווי בעסקת מכר של קניה ו/או רכישת דירה, חשוב מאוד לוודא שלעורך הדין יהיה הנסיון הדרוש במכירה ובקניה של דירת מגורים ובתחום החוזים במקרקעין בפרט.

דוגמא נוספת, במקרה של תביעה משפטית בתחום המקרקעין, כמו למשל:

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מומחה למקרקעין

כפי שפירטנו לעיל, עורך דין מומחה למקרקעין הוא אחד מדמויות המפתח בכל עסקת נדל"ן, בין אם מדובר בייצוג המוכר, ייצוג הקונה ובכלל, ייצוג לקוחותיו בעסקת מקרקעין על הצד הטוב ביותר.

עורך דין ניר אביבי, הינו עורך דין מומחה למקרקעין, אשר מטפל במגוון תחומים ותתי תחומים במקרקעין ובנדל"ן, וככזה יש לו הנסיון, הידע והמומחיות בתחום הנדל"ן.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי, צרו קשר בטלפון: 073-7258913.

Facebook
WhatsApp
Email
Print