שכר טרחה עורך דין נדלן

שכר טרחה עורך דין נדל"ן – תחומי ההתמחות של עורך דין נדל"ן

עורך דין נדל"ן הוא גם עורך דין מקרקעין אשר מתעסק במגוון של עסקאות נדל"ן בתחום המקרקעין כגון:

מומלץ לפנות לעורך דין נדל"ן מנוסה כאשר דרוש עו"ד לייצוג עסקה ו/או לעריכת הסכם קניה ורכישת דירה.

שכר טרחה עורך דין נדל"ן – מה חשוב לדעת

כאשר אנו מדברים על שכר טרחה של עורך דין נדל"ן חשוב מאוד לדעת ששכר הטרחה יכול להשתנות בין עורך דין אחד לעורך דין אחר, בהתאם לנסיבות, לניסיונו של עורך דין, לסוג העסקה, ואפילו למיקום העסקה בארץ. לדוגמא, בדרך כלל עסקאות נדל"ן שנעשות במושבים כגון מכירה של נחלה ו/או משק חקלאי במושב, ידרשו מעורך הדין השקעה רבה שכן לא מדובר בעסקה שגרתית, ועל כן סביר להניח ששכר הטרחה שיגבה עורך הדין בגין העסקה יעמוד על 2% משווי העסקה.

מצד שני, כאשר מדברים על שכר טרחה של עורך דין נדל"ן במגזר העירוני ועל מכירה וקניה של דירות מגורים בעסקאות מקרקעין שגרתיות, בדרך כלל שכר הטרחה שיגבה עורך דין נדל"ן יעמוד על בין חצי אחוז לאחוז משווי העסקה הכוללת בתוספת מע"מ.

חשוב לציין שכמובן שכר הטרחה המוזכר לעיל יכול להשתנות וכל עורך דין יכול לגבות שכר טרחה כראות עיניו, אך זהו בהחלט הסטנדרט הקיים בתחום הנדל"ן מנסיוננו.

שכר טרחה עורך דין נדל"ן – האם ניתן לגבות משני הצדדים לעסקה?

התשובה היא כן. עורך דין נדל"ן יכול לייצג את שני הצדדים לעסקה (גם את הקונה וגם את המוכר)כל עוד הצדדים מסכימים לכך כמובן ועורך הדין שומר על ניטרליות ומייצג את שני הצדדים בצורה הטובה ביותר. עו"ד ניר אביבי מייצג מפעם לפעם את שני הצדדים לעסקה, ונסיוננו מלמד כי במקרים בהם הצדדים מסכימים לכך, העסקה מתבצעת בצורה חלקה לשביעות רצון כל הצדדים שכן האינטרס המשותף נשמר והעסקה מתבצעת בזמן קצר ותוך מינימום מחלוקת בין הצדדים.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין נדל"ן

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין נדל"ן ועורך דין מקרקעין מנוסה אשר מציע מגוון שירותים בתחום הנדל"ן והחוזים ללקוחות המשרד.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עו"ד ניר אביבי, צרו קשר בטלפון 077-7298914.

Facebook
WhatsApp
Email
Print