עורך דין קניית דירה מחיר

עורך דין קניית דירה מחיר – מומלץ לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ

עורך דין ניר אביבי מתמחה בעסקאות מקרקעין מסוגים שונים וביניהם:

  • קניה של דירה יד 2
  • מכירה של דירה יד 2
  • רכישת דירה מקבלן
  • רכישת קרקע חקלאית
  • רכישת מגרש לבנייה למגורים
  • רכישת אופציה בקבוצת רכישה
  • רכישת דירה קבוצתית
  • ועוד

פעמים רבות פונים אל משרדנו לקוחות רבים אשר מעוניינים ובצדק בעורך דין מקרקעין מומלץ שילווה אותם בעסקת המקרקעין אותם הם רוצים לבצע. השאלה הראשונה כמובן שבדרך כלל אנו נשאלים היא מהו המחיר שעורך דין מקרקעין גובה עבור ייצוג בקניית דירה.

התשובה לכך היא שעסקאות מקרקעין במגזר העירוני בדרך כלל ינועו מבחינת שכר טרחת עורך דין בין חצי אחוז לאחוז משווי העסקה בתוספת מע"מ. כך לדוגמא אם נמכרת דירה בת 4 חדרים במחיר של 2 מיליון ש"ח, עורך הדין יגבה סך של 10,000 ש"ח בתוספת מע"מ על ייצוג אחד הצדדים בעסקה.

בעסקאות אחרות מורכבות יותר, כמו לדוגמא מכירת משק חקלאי ו/או נחלה במושב, יגבה עורך הדין כשני אחוזים משווי העסקה, וזאת כיוון שליווי בעסקת מקרקעין מהסוג הזה הינה מורכבת יותר מעסקה רגילה במגזר העירוני.

כמובן שיש לקחת בחשבון שיש מחיר מינימום שעורך הדין יגבה כשכר טרחה. לדוגמא, כאשר עורך דין מייצג  ברכישת קרקע חקלאית בשווי של 200 אלף ש"ח, מן הסתם יגבה יותר מאלף ש"ח עבור העסקה. לכן, עורכי דין רבים גובים מחיר מינימום מסויים בגין ליווי בעסקת מקרקעין כמו למשל, 5,000-7,000 ש"ח לעסקה בלי קשר לערך הנכס הנמכר / הנקנה.

עורך דין קניית דירה – האם הוא יכול לייצג את שני הצדדים בעסקה?

התשובה היא קודם כל כן. עורך דין יכול לייצג את שני הצדדים בעסקת מקרקעין, אך חשוב מאוד שעורך הדין ישמור על תום הלב וייצג את שני הצדדים נאמנה. עורך דין ניר אביבי מייצג בעסקאות שונות את שני הצדדים לעסקה, אך זה אך ורק אם שני הצדדים ביקשו זאת ומודעים לעובדה שעורך הדין חייב להיות ניטרלי בעת ייצוג שני הצדדים לעסקה ולהציג לכל צד את הסיכונים והיתרונות שבייצוג שכזה.

עורך דין קניית דירה מחיר – על מה חשוב להקפיד?

על מה חשוב להקפיד כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין קניית דירה? חשוב מאוד דבר ראשון להקפיד שיהיה הסכם שכר טרחה שיגדיר את שכר הטרחה שעורך הדין צריך לקבל, ובאיזה אופן – האם שכר הטרחה יגבה בהתחלה? בסוף? עם החתימה על ההסכם? כדאי שהדברים יהיו כתובים כדי למנוע בעיות. כמו כן צריך לוודא שהמחיר כולל מע"מ או לא כולל מע"מ.

בנוסף לאמור, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מומלץ ולקבל המלצות על עורך הדין מחברים, מכרים ואפילו חברים לעבודה. ניתן לבקש גם מעורך הדין המלצות מלקוחות מרוצים שעורך הדין ייצג אותם בקניית דירה והמחיר אותם שילמו לקוחותיו של עורך הדין.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין קניית דירה

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין קניית דירה וגם עורך דין מקרקעין ועורך דין חוזים מנוסה אשר מציע שירותים שונים בתחום המקרקעין למגוון לקוחות המשרד.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי, צרו קשר בטלפון 077-7298914.

 

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print