ויזת עבודה לארה"ב

ויזת עבודה לארה"ב לאלו הרוצים לגור בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות באופן חוקי

ארה"ב היא עדיין ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ומאפשרת באמת הזדמנויות כמעט בלתי מוגבלות למגיעים אליה. בעקבות זאת, ישנם לא מספר סיפורים על ישראלים שהגיעו לארה"ב עם כמה שקלים בכיס, והיום יש להם עסקים רבים ומשגשגים, ולמעשה חיים את החלום האמריקאי.

עם השנים, ובמיוחד לאחר אירועי ה-11 בספטמבר לפני כ-20 שנה, חוקי ההגירה האמריקאיים נעשו נוקשים יותר ויותר ולאזרחים זרים, וביניהם ישראלים, קשה יותר ויותר להעתיק את מקום מגוריהם לארה"ב.

זו הסיבה שכיום, ישראלים רבים אשר רוצים להגר לארה"ב או לפחות לעבור לעבוד ולגור בארה"ב כמה שנים, באופן חוקי, מוצאים שהדבר לא פשוט בכלל ולכן מחפשים דרכים אשר יאפשרו להם לעבור לארה"ב בדרכים החוקיות האפשריות.

ויזת עבודה לארה"ב – ויזת משקיע E2

כאמור, כיום חוקי ההגירה בארה"ב נעשו נוקשים יותר, אך בכל זאת קיימות אפשרויות רבות ומגוונות לקבל ויזת עבודה ומגורים בארה"ב, וזאת, תוך זמן קצר.

אחת הויזות הפופולאריות המאפשרות לגור ולעבוד בארה"ב באופן חוקי ולתקופה של שנים, הינה ויזת משקיע מסוג E2, אשר עד ל-01/05/2019 היתה נחלתם של אזרחים זרים וישראלים עם אזרחות כפולה בלבד, ומתאריך זה, גם ישראלים יכולים לקבל ויזת משקיע E2 ולהשקיע בארה"ב.

לקריאה נוספת ומעמיקה על ויזת משקיע E2 

איך מקבלים ויזת משקיע E2 לארה"ב?

ויזת משקיע E2 לארה"ב ניתנת עבור השקעה בעסק בארה"ב. ההשקעה יכולה להיות בעסק קיים או בעסק חדש, אך חשוב שהמבקש לקבל את הויזה יחזיק בלפחות 51% מהעסק שבגינו רוצים לקבל את הויזה.

ויזת משקיע E2 לישראלים ניתנת כיום לתוקף של שנתיים בכל פעם, וכמובן שניתן לחדש אותה כל עוד העסק בארה"ב פעיל וקיים.

הסכום הנדרש להשקעה בעסק על מנת לקבל את הויזה, נע בממוצע בין $50,000 ל-$200,000 אך כמובן שניתן לסטות מסכומים אלו בהתאם לסוג העסק והמדינה שבה פותחים את העסק.

יתרון נוסף של הויזה הינו הזמן הקצר יחסית שלוקח לקבל את הויזה ממועד ההגשה. אם ישנן ויזות עבודה לארה"ב שלוקח זמן רב לקבל (יכול להגיע ליותר משנה), את ויזת המשקיע E2 לוקח לקבל כחודש ימים ממועד ההגשה, ויתרון נוסף הוא, שאת הבקשה לויזה מגישים בקונסוליה האמריקאית בתל אביב.

כמובן שישנם יתרונות נוספים לויזת משקיע E2, למשל העובדה שגם בן/בת הזוג של מבקש הויזה רשאים לקבל ויזה E2 גם כן, ואף לקבל אישור עבודה ולעבוד בארה"ב באופן חוקי בכל עבודה שימצאו.

לכן, ויזת משקיע E2 הינה ויזה מצויינת למשקיעים ויזמים שרוצים לקבל ויזת עבודה בארה"ב, לעבוד ולגור עם בני משפחתם.

למה חשוב לקחת עורך דין שמתמחה בויזת עבודה לארה"ב

עם התקשחות החוקים והרגולציה בכל מה שקשור לויזות לארה"ב ולחוקי ההגירה הנוקשים של ארה"ב, חשוב לקחת עורך דין שמתמחה בדיני הגירה לארה"ב ובמיוחד בויזת עבודה לארה"ב.

עורך דין שמתמחה בהגירה ובויזת עבודה לארה"ב, יכול לחסוך זמן רב ואף לא מעט כסף למבקש הויזה וידע לייעץ מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות, כאשר מגישים את הויזה לרשויות האמריקאים. 

הגשה של ויזת עבודה לארה"ב חייבת להיות מושלמת ולהכיל פרטים רבים בדיוק רב, ועל כן מומלץ מאוד לא להגיש לבד בקשה לויזת עבודה לארה"ב ולהיעזר רק בעורך דין שמתמחה בויזת עבודה לארה"ב ובויזת משקיע E2 לארה"ב.

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה בויזת עבודה לארה"ב, ויזת משקיע E2 לארה"ב, פתיחת חברה בארה"ב ובהגירה לארה"ב.

לשיחת ייעוץ עם עו"ד ניר אביבי צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print