עורך דין באור עקיבא

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה במקרקעין וחוזים וכן בייצוג בבית משפט באיזור אור עקיבא והסביבה: זכרון יעקב, בנימינה, פרדס חנה, קיסריה, חוף כרמל ועוד.

אור עקיבא – כבר לא עיירת פיתוח

אור עקיבא בפרט, הינה עיר שנמצאת בסמוך לכביש החוף, קיסריה וחוף הים ממערב, בנימינה ממזרח ומושב בית חנניה מצפון. כמו כן באור עקיבא ישנו פיתוח מסיבי של שכונות רבות שנבנו בשנים האחרונות ואיכלסו את העיר באוכלוסיה איכותית של משפחות צעירות וזוגות צעירים אשר הגיעו לעיר לבנות את ביתם.

השכונות הרבות שנבנו באור עקיבא, ונבנות ברגעים אלו ממש, הן בית לתושבים איכותיים רבים שהעלו באופן בולט את הנתונים הסוציו-אקונומיים של העיר. אם פעם השם אור עקיבא היה מתקשר לשם של עיירת פיתוח עם אוכלוסיה חלשה, היום הדבר הפוך ב-180 מעלות, שכן אוכלוסית העיר כבר כמעט הוכפלה בעשור, ובשנים הקרובות היא צפויה להכפיל ואף לשלש את עצמה באוכלוסיה חדשה ואיכותית שתאכלס את השכונות החדשות שנבנות בה.

השכונות החדשות באור עקיבא

בין השכונות החדשות שנבנו ונבנות באור עקיבא:

  • שכונת אורות רבין – השכונה הדרום מזרחית של העיר אשר קרובה לכביש 4 וקניון אורות המפורסם.
  • שכונת היובל – השכונה הצפון מערבית באור עקיבא אשר בנייתה החלה לפני כ-8 שנים נכון למועד כתיבת שורות אלו ומתאפיינת בבתים צמודי קרקע ובבניינים רבי קומות, פארקים ומרכזים מסחריים ובתי ספר. את השכונה אכלסו משפחות רבות וזוגות צעירים.
  • שכונת אור-ים – שכונת אור ים הינה שכונה חדשה שנבנית ברגעים אלו. שכונת אור ים תהיה ביתם של אלפי משפחות חדשות בפרוייקט מסיבי הכולל עשרות בניינים רבי קומות, צמודי קרקע ולמעשה השכונה מהווה "עיר קטנה" שתשכון בחלק הדרום מזרחי של העיר ובעתיד עשויה להגיע עד לצומת פל-ים.
  • פרוייקט מבואות קיסריה – פרוייקט מבואות קיסריה הינו פרוייקט שאפתני שנבנה מעל למחלף אור עקיבא וצופה למגרשי הגולף בקיסריה, לקיסריה ולים. מדובר במספר בניינים רבי קומות אשר נבנו לפני כ-4 שנים. 
  • שכונת אור-ים – שכונת אור ים הינו גם כן פרוייקט שאפתני של חברת אפי קפיטל שלמעשה מטרתה היה לבנות שכונה חדשה לגמרי על חורבות המרכז התעשייתי הישן באור עקיבא. כיום השכונה החדשה עדיין נבנית וקיימים כבר בנייני מגורים רבים אשר מאוכלסים ברובם על ידי משפרי דיור מאור עקיבא והסביבה.

תפקידו של עורך דין באור עקיבא

כפי שסקרנו לעיל, באור עקיבא קצב צמיחה מהיר עם שכונות רבות שנבנות ומביאות לעיר משפחות חדשות, זוגות צעירים וכן משקיעים ויזמים שמעוניינים להשקיע בעיר ומבינים שפוטנציאל הצמיחה והגדילה של אור עקיבא יכול להוות עבורם יתרון משמעותי.

לאור כל זאת, נפח העסקאות גדל ואיתן גם עסקאות המקרקעין והחוזים שנערכים בעיר. בדיוק מסיבה זו תפקידו של עורך דין באור עקיבא נעשה משמעותי יותר ויותר ומהווה חלק נכבד מהיקף העסקאות בעיר בכלל ועסקאות המקרקעין בעיר בפרט.

חשוב לציין, כי עורך דין באור עקיבא, יטפל בעיקר בעסקאות מקרקעין ונדל"ן בעיר כגון: מכירה וקניה של דירות מקבלן, מכירה וקניה של דירות יד 2, השכרת דירות ובתי מגורים, מכירה, קניה והשכרה של נדל"ן מסחרי ועוד.

כמובן שחשוב מאוד ומומלץ לקחת את שירותיו של עורך דין שמתמחה במקרקעין ובחוזים על מנת שיוכל ללוות את הלקוחות ואת אלו שמעוניינים להשקיע באור עקיבא בצורה הטובה ביותר.

משרדנו מתמחה במקרקעין, בחוזים ובייצוג בבתי משפט באור עקיבא והסביבה. לתיאום פגישה וייעוץ משפטי, צרו קשר!

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print