פתיחת חשבון בנק בארה"ב

הסיבות לפתיחת חשבון בנק בארה"ב

ישראלים רבים מעוניינים לבצע השקעות בארצות הברית ולהשקיע בנכסי נדל"ן ובעסקים בארה"ב.

הסיבות לכך מגוונות אך לרוב ההתעניינות בשוק האמריקאי נובעת מתשואה גבוהה בין אם מדובר בנכסי נדל"ן ובין אם מדובר בעסקים שונים. בנוסף להשקעות בארצות הברית ישראלים רבים מעוניינים לפתוח חשבון בנק בארה"ב לצרכי רילוקיישן מטעמי עבודה ו/או מטעמי לימודים בארה"ב. הסיבה לפתיחת חשבון בנק בארה"ב הינה פשוטה – שימוש במטבע מקומי ללא עמלות המרה ו/או שימוש גבוהות על ידי כרטיס אשראי אמריקאי מקומי ובנוסף לכך אפשרות להתחיל ולייצר "קרדיט" לבעל החשבון אשר יאפשר לו בעתיד עם ביסוס האשראי וצבירת מוניטין בחברות האשראי לקבל אשראי.

הסיבות העיקריות לפתיחת חשבון בנק אמריקאי הינן:

  • פתיחת חשבון בנק אמריקאי עקב הקמת חברה LLC– בדרך כלל לאחר פתיחת חברת חברה מסוג LLC בארה"ב, המשקיע ו/או היזם ידרש לפתוח חשבון בנק לחברה וזאת על מנת לבצע תשלומים ו/או להעביר כספים בין אם לספקים ו/או גורמים בתוך ארה"ב ובין אם מדובר בגורמים מחוץ לארה"ב ושליחת כסף לישראל.
  • הנפקת כרטיס חיוב (Debit card) ו/או הנפקת כרטיס אשראי (Credit card).

דגשים בפתיחת חשבון בנק בארה"ב

לאחר אירועי ה-11 בספטמבר ממשלת ארה"ב הקשיחה רבות את מאבקה בהברחת ההון והלבנת ההון ועל כן ברוב המקומות היום לא ניתן לפתוח חשבון בנק אמריקאי "בשלט רחוק". כלומר בעל החשבון נדרש להגיע פיזית לסניף הבנק בו הוא מעוניין לפתוח את חשבון הבנק ולהתייצב עם המסמכים הרלוונטים שהם בדרך כלל: דרכון במידה והחשבון הוא חשבון פרטי, ודרכון ומסמכים שונים של החברה של בעל החשבון כמו : תעודת התאגדות של החברה בארה"ב, פתיחת Tax Id ומספר EIN של החברה בארה"ב ועוד.

פתיחת חשבון בנק בארה"ב בדרך כלל ניתנת לביצוע באותו יום עסקים ובאותו מעמד שבעל החשבון מתייצב בסניף. כרטיס האשראי בדרך כלל ישלח לבעל החשבון בדואר ויגיע למענו תוך שבוע – שבועיים. במידה והאדם שרוצה לפתוח את חשבון הבנק בארה"ב מגיע מישראל לבצע את פתיחת החשבון, מומלץ להתעדכן בחגים ובמועדים בארה"ב על מנת שנסיעתו של המתעניין בפתיחת חשבון לארה"ב לא תיפול על חג שבו סניפי הבנק יהיו סגורים. בנוסף, יש לקחת בחשבון שלפעמים יש צורך בקביעת תור מראש לפתיחת החשבון ועל כן מומלץ להתקשר לסניף הבנק בטלפון (אפילו מישראל) ולתאם פגישה לצורך פתיחת החשבון.

בנוסף לכך, מומלץ לקחת בחשבון שהגעת כרטיס האשראי ליעד תיקח כשבוע-שבועיים בדרך כלל ועל כן במידה ופותח החשבון מעוניין לחזור לישראל תוך זמן קצר, יש התחשב בזמן זה עד שיגיעו כרטיסי האשראי ו/או פנקסי השיקים ליעדם.

פתיחת חשבון בנק בארה"ב לצרכי ויזה וויזת משקיע E2

לקוחות רבים אשר פונים למשרדנו מעוניינים לפתוח חשבון בנק בארה"ב על מנת להעביר כספים מישראל לארה"ב לצורך השקעה בעסק וקבלת ויזת משקיע E2 לארה"ב שמקנה אפשרות לעבוד ולהשאר בארצות הברית מספר שנים למגיש הויזה ולמשפחתו.

פתיחת חשבון בנק בארה"ב לצרכי ויזה הינו הליך הכרחי וחיוני והינו שלב מתבקש ברשימת הדברים שיש לעשותם לצורך קבלת ויזת משקיע E2. 

משרדנו מתמחה בסיוע ללקוחותינו בפתיחת חשבון בנק בארה"ב, פתיחת חברה LLC והוצאת מספר Tax ID לחברה. בנוסף משרדנו מטפל בהגשת בקשות לויזת משקיע מסוג E2 לישראלים ולאזרחים זרים.

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print