עורך דין בזכרון יעקב

עורך דין ניר אביבי – עורך דין בזכרון יעקב

מחפשים עורך דין מקרקעין? משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה במקרקעין, חוזים, קניה ומכירה של נדל"ן ודירת מגורים ובמשפט אזרחי – מסחרי וליטיגציה.

משרד עורכי דין מקרקעין ניר אביבי מספק שירות לתושבי זכרון יעקב והסביבה.

להלן רק חלק מתחומי ההתמחות של המשרד:

  • קניה ומכירה של דירת מגורים
  • הסכם שכירות וטיפול בהפרת הסכם שכירות
  • הגשת תביעות לבתי משפט כגון: תביעה לפינוי מושכר, תביעה כספית ועוד.
  • סכסוכי שכנים ודיירים בבית משותף
  • חוזים מסחריים, פתיחת חברות ועוד

קצת רקע על זכרון יעקב

זכרון יעקב הינה מושבה ציורית ומוקד משיכה לתיירים רבים מהארץ ומחו"ל. ההסטוריה והרחובות הציוריים שמקיפים את המושבה, מהווים נוף לדומתה של המושבה הותיקה וגורמים לכך שכיום, היא אחת ממוקדי המשיכה לתיירים שמגיעים לאיזור.

בנוסף ליופייה הרב, ליקבים הנמצאים בה ולשטחים הירוקים ושמורות הטבע הסמוכים אליה, השילוב של בתי המתיישבים הותיקים ביחד עם המדרחוב הציורי של המושבה, גורמים לזכרון יעקב להיות אחד מהיישובים היפים בארץ.

אך זכרון יעקב היא לא רק מוקד תיירות אטרקטיבי. מדובר גם ביישוב חי ותוסס בעל אוכלוסיה מגוונת וברובה עמידה, מוסדות חינוך ברמה גבוהה וכן איזורי מסחר, חנויות, בתי קפה ומסעדות רבים.

זכרון יעקב הינה גם מרכז עסקים לכל דבר, מסחר, וכן שוק הנדל"ן בזכרון יעקב נמצא בתנופה מתמדת.

אם פעם זכרון יעקב היתה עיר "פריפריאלית", היום נהנית זכרון יעקב מנתוני הגירה חיובית על ידי זוגות צעירים ומשפחות שעוברים אל זכרון מכל הארץ ובוחרים להקים את ביתם דווקא שם.

בנייה חדשה באזור זכרון יעקב

אם פעם זכרון יעקב התאפיינה בעיקר בבתי מגורים צמודי קרקע שאכלסו את המושבה ובבנייה נמוכה יחסית על שטחים גדולים, כיום ניתן למצוא במושבה כמעט את כל סוגי בתי המגורים: פרוייקטים של התחדשות עירונית (תמ"א 38), בניינים משותפים, שכונות של זוגיות צעירים ומשפחות עם ילדים, בתי יוקרה שמשקיפים לים ולהרי הכרמל ועוד.

בנוסף לכך נבנות שכונות חדשות באופן קבוע ומתמיד, נכון למועד כתיבת שורות אלו, נבנות בזכרון יעקב לא פחות מלפחות 3 שכונות חדשות:

  • שכונת פארק היין – שכונה אשר נמצאת במורדותיה הדרום מזרחיים של המושבה ובימים אלו נבנית. בשכונה זו אמורים להבנות בנייני מגורים יחד עם איזורי מסחר ומלונאות שיהוו מוקד תיירות נוסף במושבה.
  • שכונת הבאר -שכונת הבאר הינה שכונה יחסית הסמוכה לשכונת חלומות זכרון יעקב ולשכונת "שיכון דרום". 
  • שכונה חדש בנוה הברון – שכונה חדשה שנבנית בסמוך לבית התותחן ובית ספר "קשת", ושכונת "נוה הברון". שכונה זו נבנית בימים אלו ומכילה מגרשים של 500 מ"ר לבנייה של שתי יחידות דיור (דו-משפחתיים) שכל אחד עמוד על 250 מ"ר מגרש. 
  • בנייני תמ"א 38 בשכונת רמת צבי (סמוך לפסגת זכרון) – במרכז המושבה מתחדשים בניינים רבים במסגרת פרוייקטים של תמ"א 38.  שכונת רמת צבי נמצאת במרכז המושבה בחלק שקרוב לקניון פסגת זכרון יעקב. בעבר הבניינים היו בנייני שיכון, אך כיום עם הפיתוח וחידוש המבנים מדובר על בניינים חדשים אשר מהווים אלטרנטיבה זולה יחסית למשפחות צעירות וזוגות צעירים אשר מעוניינים לגור בזכרון יעקב אך לא לשלם סכומים גדולים יחסית על בית מגורים צמוד קרקע ולהנות מקרבה למוסדות חינוך, איזורי מסחר ולהיות "במרכז העניינים". 

לקריאה נוספת ניתן לקרוא את מאמרנו בנושא מקרקעין בזכרון יעקב.

מחירי הדירות והבתים הפרטיים בשכונות אלו משתנים בהתאם לגודל הדירה, מספר החדרים, רמת הגימור ומיקום השכונה וכמובן סגנון הבניה ושטח המגרש. 

עסקים ובתי עסק באזור זכרון יעקב

בנוסף לעסקאות נדל"ן שנעשות באופן שוטף ויציב בזכרון יעקב, עסקים רבים נפתחים במרכזים המסחריים ובמדרחוב הממוקם במרכז המושבה.

עסקים חדשים, חנויות ובתי עסק מוצאים לנכון להציע את שירותיהם לתושבי זכרון יעקב עקב התנועה הרבה הקיימת במושבה והאוכלוסיה העמידה במושבה.

עם כל היתרונות האלו, ישנם גם חסרונות שיש לציין אותם בנוגע לפתיחת עסקים במושבה, החסרון הבולט אשר מוזכר בכל שיחה כמעט של תושבי זכרון, הינו בעיית החניה במרכז המושבה.

כיום עסקים רבים ובתי עסק הקיימים במרכז המושבה סובלים ממצוקת חניה רבה ועל כן בתי עסק רבים מאבדים לקוחות פוטנציאליים רבים עקב כך.

מצוקת החניה במרכז המושבה בזכרו יעקב היא אולי המצוקה הגדולה ביותר אשר ממנה סובלים עסקים רבים בזכרון יעקב.

בנוסף לכך, יש לציין שמחירי הנדל"ן התייקרו מאוד בשנים האחרונות (בהתאמה למגמה הארצית) ועל כן מחירי השכירות אשר משלמים עסקים ובתי עסק ברחבי זכרון יעקב ובייחוד במרכז המושבה הינם יקרים מאוד ולכן עסקים רבים לא עומדים בתשלומי השכירות ונאלצים לסגור את העסק תוך זמן קצר יחסית.

עקב ריבוי העסקים והמסחר בזכרון יעקב, וכן היקף עסקאות מקרקעין גדול יחסית, קיימים  מספר לא מבוטל של בעלי מקצוע חופשיים כדוגמת עורכי דין ורואי חשבון, מנהלי חשבונות וכן מהנדסי בניין, אדריכלים ועוד.

בעלי מקצוע חופשיים אלו מספקים שירותים לבעלי עסקים ברחבי המושבה, לפרטיים וחברות נדל"ן ועוד.

חשוב לציין שהמועצה האזורית לתכנון ובניה "שומרון" נמצאת בזכרון יעקב ועל כן יזמי נדל"ן רבים ובעלי נכסים בכל איזור חוף הכרמל פוקדים את המושבה באופן יומיומי.

במה מתמחה משרד עורך דין בזכרון יעקב

משרד עורך דין מקרקעין בזכרון יעקב מתמחה בעיקר במשפט האזרחי ומהמסחרי. כמובן שישנן גם משרדי עורכי דין המתמחים בדין הפלילי, משפחה ועבודה אך פחות מבערים הגדולים כמו בחיפה ובתל אביב.

משרד עורך דין בזכרון יעקב בדרך כלל מתמחה בתחום דיני מקרקעין בזכרון יעקב בשל ריבוי עסקאות הנדל"ן במושבה, ירושות וצוואות וכן הסכמי ממון, דיני תכנון ובניה ורישוי עסקים, תביעות כספיות והפרות חוזה ועוד.

בנוסף, משרד עורך דין בזכרון בדרך כלל יהיה משרד חם יותר ובסדר גודל קטן-בינוני עם אופי משפחתי ויחס אישי.

משרדנו הינו משרד עו"ד המתמחה בתחום מקרקעין בזכרון יעקב, דיני מקרקעין, חוזים, צוואות וירושות וכן במשפט מסחרי ואזרחי ומספק שירות ואף מלווה את לכלל תושבי האיזור: זכרון יעקב, בנימינה ,פרדס חנה – כרכור, יישובי חוף כרמל, קיסריה ואור עקיבא.

אנו מתמחים בחוזי מכר דירות יד ראשונה (דירה מקבלן), חוזי מכר דירות יד שניה, ובעסקאות מקרקעין וחוזים באיזור זכרון יעקב והסביבה.

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי של משרד עורכי דין בזכרון יעקב מקרקעין – צרו קשר!

בררו גם על עו"ד בבנימינה!

Facebook
WhatsApp
Email
Print