ויזת תייר לארצות הברית

אנחנו מתמחים בויזת תייר לארצות הברית ובסוגים שונים של ויזות לארצות הברית לישראלים ובניהן:

  • ויזת תייר לארצות הברית
  • ויזת משקיע E2 לארצות הברית
  • ויזת עבודה בארצות הברית 
  • ויזת "זהב" EB5 לארצות הברית
  • ועוד…

עורך דין ניר אביבי מתמחה בויזות לארצות הברית ובעל נסיון של כ-98% הצלחה בהוצאת ויזות לארצות הברית לישראלים.

ויזת תייר לארצות הברית – עושים רק עם המומחים

ויזת תייר לארצות הברית עבור ישראלים רלוונטית היום יותר מתמיד עקב הקשרים ההדוקים שבין ישראל לארצות הברית וכן הרצון של ישראלים רבים לטייל בארצות הברית ולקיים פגישות עסקיות, להגיע לכנסים, אירועים משפחתיים ועוד בארצות הברית.

עקב כך, הוצאת ויזה לארצות הברית הינה על פניו הליך פשוט, אך במקרים רבים תיירים ישראלים ואנשי עסקים המעוניינים להגיע לפגישות בארצות הברית, מסתבכים עם הליך הוצאת הויזה לארצות הברית ובמקרים מסויימים אף נדחית הבקשה לויזת תייר על ידי הקונסוליה האמריקאית בתל אביב ובירושלים.

הסיבה לדחיית בקשה לויזת תייר על ידי הקונסוליה נגרמת ברוב הפעמים עקב מידע לא מדויק או לא נכון שהגיש המועמד לויזה בצורה רשלנית שלא במתכוון או עקב כך שענה המועמד לויזה תשובות לשאלות לא באופן מיטבי בקונסוליה.

לכן, אנחנו ממליצים להגיש בקשה לויזה לארצות הברית רק עם חברת עורכי דין שמתמחת בתחום ולה נסיון רב בהגשת ויזת תייר לארצות הברית עם סיכויי הצלחה מצויינים.

איך מגישים בקשה לויזת תייר לארצות הברית

את הבקשה לויזת תייר לארצות הברית מגישים בארץ לאחת מהקונסוליות בתל אביב או ירושלים.

את הבקשה יש להגיש באופן מקוון לשגרירות ארצות הברית על ידי מילוי טופס DS-160 באינטרנט שבו מזינים את כל הפרטים הרלוונטיים על מי שרוצה לקבל את הויזה.

מילוי טופס DS-160 הינו הליך מורכב שלוקח מספר שעות ויש להיערך אליו לפני שמגישים אותו לקונסוליה על מנת להמנע מטעויות אפשריות שעלולות להוריד את הסיכוי לקבל ויזת תייר לארצות הברית.

לאחר מילוי טופס DS-160 ושליחתו לקונסוליה האמריקאית, יש למלא את הפרטים באתר ההגירה האמריקאי, לשלם אגרה שעומדת כיום על $160 ולבחור מועד לראיון בקונסוליה.

כיום זמן ממוצע לקביעת תור לראיון לקונסוליה עומד על כ-6 חודשים ולכן חשוב מאוד להיערך בזמן וזמן מספיק לפני מועד ההגעה הרצוי לארצות הברית.

הקדמת ראיון לויזת תייר לארצות הברית

במקרים מסויימים ניתן להקדים תור לראיון שנקבע לקונסוליה האמריקאית בתל אביב או בירושלים.

מדובר על מקרים דחופים המצריכים נסיעה דחופה לארצות הברית כגון: מקרים דחופים במשפחה, מקרי מוות, השתתפות בכנס בארצות הברית, ומקרים דחופים אחרים המצריכים את ההגעה הדחופה לארצות הברית.

במקרים אלו אנחנו מסייעים ללקוחותינו גם להקדים את התור לראיון לקבלת ויזת תייר לארצות הברית וזאת במידה וניתן לעשות זאת.

עורך דין ניר אביבי – מתמחים בויזת תייר לארצות הברית

ישנן חברות רבות שמבטיחות טיפול בויזת תייר לארצות הברית, אך משרד עורכי דין ניר אביבי הינו משרד עורכי דין אשר מתמחה בהוצאת ויזות לארצות הברית ובעיקר בויזת תייר, ויזת משקיע, ויזת עבודה וכו'.

משרדנו בעל נסיון רב בהתנהלות שוטפת מול הקונסוליה האמריקאית ובהגשת בקשות מורכבות בשם לקוחותינו לויזות, הקדמת ראיונות, פגישות עסקיות בארצות הברית וליווי משקיעים ישראלים בארצות הברית.

לפרטים נוספים ולהגשת בקשה לויזת תייר לארצות הברית דרך משרדנו, צרו קשר בהקדם ונשמח לסייע לכם.

Facebook
WhatsApp
Email
Print