ויזת EB5 – ויזת מיליונרים

ויזה EB5 – ויזת הגירה למשקיעים אמידים לארצות הברית

ויזת EB5 או בשמה הלא רשמי – ויזת מיליונרים, הינה ויזה שלמעשה מוגדרת כויזת "הזהב" לאנשים עמידים מאוד בלבד אשר מעוניינים להגר לארצות הברית ולקבל מעמד של תושב קבע – גרין קארד וזאת לאור השקעה משמעותית בעסק בארצות הברית אשר מספק לפחות 10 מקומות עבודה לעובדים אמריקאיים במשרה מלאה בארצות הברית.

כמו כן היקף ההשקעה בויזה מסוג EB5 בעבר עמד על מיליון דולר באיזורים מבוקשים בארצות הברית ו500 אלף דולר באיזור נידחים יותר, אך היום לאור הצמדה למדד וליוקר המחיה, מדובר על סכומים של 1,800,000 דולר של השקעה באיזורים מבוקשים בארצות הברית ו900,000 דולר באיזורים נידחים.

העסקים אשר מאפשרים לקבל את ויזת EB5 הינם עסקים בתחום הנדל"ן, התשתיות, האירוח ולמעשה כל עסק שמספק תעסוקה ל10 עובדים ומעלה וכן מצריך פעילות עסקית ענפה ומשמעותית שתסייע ותעזור לכלכלה האמריקאית.

מי יכול לקבל ויזה EB5

EB5 ויזה הינה ויזה שלמעשה "כל אחד יכול" לקבל, כל עוד מדובר באדם עמיד שמעוניין להשקיע סכום לא קטן של כסף כפי שפירטנו לעיל בעסק בארצות הברית.

בנוסף ליכולת כלכלית של מבקש הויזה, חשוב מאוד שהמבקש את ויזת EB5 יהיה מודע לכך שמאחר ומדובר בויזה למטרת הגירה, המשקיע צריך להיות נוכח בארצות הברית לאחר קבלת הויזה לפחות 6 חודשים בשנה על מנת שלא לאבד את מעמד התושב שלו ואת הגרין קארד שהוא מקבל לאור ההשקעה בעסק.

בנוסף יש להציג אסמכתאות רבות למשרד ההגירה האמריקאי ה- USCIS וכן לצרף מסמכים רבים ואישורים רבים למחלקת ההגירה האמריקאית על מנת לקבל את ויזת EB5 ולעמוד בקריטריונים של הויזה.

עורך דין ניר אביבי – מתמחה בויזה EB5 לארצות הברית

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה בהוצאת ויזת משקיעים מסוג EB5 וכן בהוצאת ויזה לארצות הברית מסוגים שונים.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עורך דין ניר אביבי לקבלת ייעוץ, צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם לקבל את הויזה בהקדם.

Facebook
WhatsApp
Email
Print