צו מניעה קבוע משפחה

עורך דין ניר אביבי מתמחה בהוצאת צו מניעה קבוע במקרים של דיני משפחה וסכסוכים במשפחה!

פנו עוד היום לעורך דין ניר אביבי על מנת להגן על עצמכם ולהוציא צו מניעה קבוע כנדרש ובמקצועיות ללא פשרות!

כאשר נדרש צו מניעה קבוע או צו מניעה דחוף כסעד זמני, יש להגיש לבית המשפט לענייני משפחה שבאיזור שיפוטו מתגורר המבקש את צו המניעה בדחיפות ובסיוע של עורך דין שמתמחה בדיני משפחה ובצווי מניעה.

צו מניעה קבוע במרבית המקרים יקבע הפרדה ומניעת הטרדה מאיימת של בן משפחה אותו מבקשים להרחיק עקב אלימות, איומים ו/או הטרדות מצדו כנגד המבקש.

משרדנו מטפל בצו מניעה קבוע ובצו מניעה זמני במקרים של אלימות במשפחה ו/או כאשר נדרש צו מניעה אחר בין קרובי משפחה.

צו מניעה קבוע בדיני משפחה

כאשר מגיעים למשרדו של עורך דין ניר אביבי מקרים שבהם ישנו חשש אמיתי להטרדות ו/או אלימות מצד הורה או בן משפחה אחר, יש להגיש בקשה דחופה לבית המשפט לענייני משפחה להוצאת צו מניעה קבוע נגד אותו בן משפחה.

במקרים אלו, בית המשפט יקבע דיון מוקדם ככל הניתן ויוציא במקרים מסויימים וכאשר השתכנע בית המשפט שאכן יש צורך בצו מניעה דחוף, צו מניעה זמני במעמד צד אחד עד לדיון שיקבע בבקשה לצו מניעה קבוע.

במקרים שבהם השתכנע בית המשפט לענייני משפחה שהצו הזמני שניתן במעמד צד אחד ישאר על כנו, יקבע בית המשפט שצו המניעה הזמני יהפוך לקבוע.

צו מניעה קבוע – צו למניעת הטרדה מאיימת

צו מניעה קבוע בדיני משפחה יכול להקרא גם צו מניעת הטרדה מאיימת לפי חוק מניעת הטרדה מאיימת שלפיו מי שמרגיש או חש שהוא מאויים ו/או מוטרד על ידי אדם אחר, רשאי להגיש בקשה לצו מניעת הטרדה מאיימת שיתן בית המשפט כנגד אותו אדם.

ההליך של צו מניעת הטרדה מאיימת הינו הליך מהיר שניתן להגיש בהקדם ולו מאפיינים דומים לצו מניעה שניתן בבית המשפט לענייני משפחה.

צו מניעה קבוע – כיצד לבחור עורך דין

כאשר מדברים על צו מניעה קבוע והגשתו לבית המשפט לענייני משפחה או לבית משפט שלום במקרים שלא מדובר בבני משפחה, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין שמתמחה בין היתר בהליכים של צו מניעה זמני וצו מניעה קבוע ועורך דין שמתמחה בדיני משפחה.

הגשת בקשה לצו מניעה קבוע הינו הליך מורכב ובעל עצימות גבוהה שיש לבצע באופן מדוייק וקצר ועל כן חשוב מאוד שלא לעשות טעויות כאשר מגישים את הבקשה לקבלת צו מניעה.

לכן, אנו ממליצים להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בצווי מניעה טרם הגשת בקשה לצו מניעה זמני או קבוע מבית המשפט.

עורך דין ניר אביבי מתמחה בהוצאת צו מניעה זמני וקבוע ובדיני מקרקעין, חוזים ומשפחה.

לפרטים נוספים וליצירת קשר השאירו פרטים באתר או חייגו לטלפון המופיע באתר 077-7298914.

Facebook
WhatsApp
Email
Print