עורך דין מקרקעין בטבעון

טבעון הינו יישוב כפרי וייחודי בעל רמת חיים גבוהה ובמיקום אסטרטגי מצוין – קרוב מאוד לכביש 6 ולצירי תנועה ראשיים, זמן נסיעה קצר מחיפה ומתאפיין באיכות חיים גבוהה.

מסיבות אלו ועוד, לא מפתיע שלטבעון עוברים עוד ועוד זוגות צעירים ומשפחות צעירות ומחדשות את היישוב הקסום.

בטבעון ערך הבתים עולה בהתמדה ובהתאמה לעליית נכסי הנדל"ן ברוב רובה המוחלט של ישראל, ולכן היום דו משפחתי על מגרש של כ-500 מ"ר, מוצע למכירה במחירים שבין 2,300,000 ל-2,800,000 ש"ח. כמובן שערך הנכס משתנה בהתאם למיקום, לשטח הבנוי ולשטח המגרש, סוג הבניה וגיל הבית, ולעוד משתנים שמשפיעים על מחירי הבתים.

עורך דין מקרקעין בטבעון – חשוב שיכיר את היישוב

כאשר אנחנו מדברים על עסקת מקרקעין בישוב טבעון, חשוב לדעת שרוב רובם המכריע של הנכסים בטבעון הינם נכסים שבבעלות של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י). לכן חשוב מאוד שכאשר ניגשים לבחון לרכוש או למכור נכס בטבעון, יש חשיבות רבה לנסיונו של עורך הדין המייצג בעסקה והיכרותו עם הדרישות ברשות מקרקעי ישראל.

ככלל, נכסים שנמצאים בבעלות רמ"י, הינם נכסים מורכבים יותר מנכסים שהינם בבעלות פרטית (טאבו). נכסים בבעלות רמ"י בדרך כלל ירשמו בטאבו רק כבעלות של רמ"י, ולמעשה תיק הנכס יהיה ברמ"י לרבות כל המסמכים, הסכמי השיתוף, הסכם החכירה עם המנהל וכו'.

בנוסף, חשוב לערוך את הבדיקות המתאימות בועדה לתכנון ובניה בטבעון, ולברר טרם ביצוע העסקה האם לנכס יש חריגות בניה, האם קיים היתר וטופס 4 כדין, ולבחון האם כל מה שבנוי רשום ברשויות התכנון והבניה.

עורך דין ניר אביבי – עורך דין מקרקעין בטבעון

עו"ד ניר אביבי הינו עורך דין מקרקעין בטבעון ומתמחה בעסקאות מקרקעין, רכישה ומכירה של בתי מגורים ודירות ביישוב טבעון ובאיזור כולו.

עו"ד ניר אביבי בעל תואר שני מאוניברסיטת בר אילן עם התמחות במקרקעין ומשפט מסחרי ומטפל בליווי וייעוץ בעסקאות נדל"ן, ליטיגציה מסחרית והפרות חוזים.

לפרטים נוספים וליצירת קשר , צרו קשר עם עו"ד ניר אביבי וצוות המשרד והשאירו פרטים בטופס צור הקשר באתר.

 

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print