עורך דין נדל"ן

עסקאות נדל"ן הינן עסקאות הכרוכות בהעברה של סכומים כסף גדולים במיוחד. כמו כן פעמים רבות הנדל"ן הנמכר או הנקנה יהפוך לאחד הנכסים המרכזיים בחייו של אדם, ולעיתים אף יהיה ביתו ומשכנו. כיוון שמדובר בעסקאות חשובות במיוחד – הן גם מורכבות וסבוכות, כך שלא יקרה מצב בו אדם יחויב בסכומים ענקיים בטעות וללא סיבה הגיונית.

לפיכך, אלו עסקאות שצריך לבצע בצורה שקולה ומודעת, ולהסתייע בעזרתו של עורך דין. לעו"ד נדל"ן ישנה המומחיות הרבה ביותר בתחום. כך הם יכולים לזהות את הסכנות הפוטנציאליות, להתריע מפני נדל"ן שעשוי להיות בעייתי – מבחינת ליקויים במבנה עצמו ומבחינת מצבו המשפטי של הנכס, ועוד.

החשיבות של עורך דין שעוסק באופן ספציפי בנדל"ן

חשוב לזכור שכיוון שכאמור מדובר בתחום סבוך – כדאי להסתייע בעורך דין שנדל"ן הוא המומחיות העיקרית שלו. הגם שעורכי דין אחרים יכולים לסייע בהבנה של התחום ושל הדינים החלים באופן כללי, אין תחליף להסתייעות בבעלי מומחיות בתחום שיכולים לצמצם את הפגיעה בך.

בשל המומחיות של עורך דין נדל"ן – ישנה אפשרות לקונים או למוכרים לבצע את העסקה ב"ראש שקט" ולא לעסוק באופן קבוע ורציף בסכנות פוטנציאליות, רמאויות, וכיוצא באלה.

עו"ד נדל"ן

תביעות בעניין מקרקעין

כיוון שמדובר בסכומים כה גבוהים, כאשר יש תקלות ההשלכות הכלכליות על הנפגע עשויות להיות גבוהות במיוחד. יתכן מצב בו ככל שאכן היה כשל מסוים בעסקה ופער מסוים בין הצדדים, אחד הצדדים יכול לתבוע את האחר.

כך, ניתן לתבוע במידה ונטען שפעולה של אחד צדדים מגיעה כדי הפרה של חוזה המקרקעין. במקרים רבים מגדירים החוזים מה מהווה הפרה שלהם, ומגדירים מספר רחב יחסית של דברים שכזה.

בנוסף לאלה ישנו מגוון רחב במיוחד של דברים שיכולים לבסס תביעה נדל"נית. כך למשל יתכן שאדם רוצה לאכוף את החוזה או בכלל לבטל אותו, ניתן לקבל פיצויים בגין הפרה של החוזה, התביעות יכולות לעסוק בפירוק שיתוף בין אנשים שונים באותו מקרקעין, לעסוק בליקויי בנייה, להיעשות כנגד פולשים שנמצאים במקרקעין שלא כדין. תביעות שכאלה יכולות אף להגיע לבית המשפט העליון.

למשרד עורכי דין אביבי ושות' ניסיון רב בליווי עסקאות מקרקעין ונדל"ן. אנו בעלי מומחיות ייחודית לעניינים אלה ולחוזים מסחריים, כך שאנו חשופים לפסיקה ולחקיקה העדכניות ביותר בתחום. כחלק מהמומחיות שלנו, עורך דין אביבי הינו חבר בוועדת המקרקעין של לשכת עורכי הדין.

המשרד שלנו עוסק במשפט המסחרי על רבדיו השונים בתחום המקרקעין והנדל"ן. אנו עוסקים בין היתר בחוזי מכר, בנכסים מניבים, בהפקעות מקרקעין, בדיני החוזים, במשפט אזרחי, מסחרי וליטיגציה, בצוואות וירושות ואף בהשקעות בארה"ב.

לפיכך, משרדנו מציע את השירות הטוב והאיכותי ביותר של עו"ד נדל"ן , ואנו ממליצים להשתמש בשירותנו שניתן ע"י עו"ד נדל"ן מנוסה ומקצועי. זאת כאמור לאור ההיקף הכספי העצום בתביעות הנדל"ן ובכדי למנוע פגיעה בצדדים.

Facebook
WhatsApp
Email
Print