עורך דין ליקויי בניה מומלץ

עורך דין ניר אביבי הינו עורך דין ליקויי בנייה מומלץ וכן משרדנו מתמחה בדיני מקרקעיו וחוזים וכן בהופעות בבתי משפט ובטריבונלים השונים בכל מה שקשור לחוזים, מקרקעין וליקויי בניה.

לצערנו, ישנם יותר ויותר מקרים של ליקויי בניה שנעשו על ידי קבלנים, מהנדסים וחברות שונות אשר סיפקו שירותי בניה ליחידים ובעל נכסים, לדיירים בבתי משותף ולנציגויות הבית המשותף, למפעלים ולעסקים.

תפקידנו לסייע לכל מי שנפגע מליקויי בניה ונגרמו לו נזקים שגרמו להוצאות כספיות גבוהות, עגמת נפש והפסדים כספיים וירידת ערך.

עורך דין ליקויי בניה מומלץ – מה תפקידו ומה נכון לעשות

עורך דין ליקויי בנייה מומלץ הינו עורך דין בעל ניסיון בתביעות בגין ליקויי בניה ובדיני מקרקעין ודיני חוזים. כמו כן עורך דין ליקויי בניה מומלץ יהיה מנוסה בהגשת תביעה נגד קבלן ונגד קבלן שיפוצים ולפעמים אף נגד מהנדס הבניין ו/או קבלנים אחרים אשר התרשלו וגרמו לליקויי בניה כגון: קבלן איטום, קבלן חשמל, קבלן אינסטלציה ועוד.

תביעה של ליקויי בניה חייבת להיות מגובה באסמכתאות המתאימות מכל בעלי המקצוע הרלוונטיים. לכן, בתביעה של ליקויי בניה חשוב מאוד לקבל חוות דעת טרם הגשת כתב התביעה ופתיחת ההליך המשפטי ולוודא שאכן ליקויי הבניה שבדירה / בבניין נגרמו עקב רשלנות ו/או מחדל של בעל מקצוע שעבד בנכס ולא נגרמו עקב גורמים חיצוניים ו/או אחרים (כמו למשל רעידת אדמה, פגעי מזג אוויר וכו').

  • חוות דעת שמאי מקרקעין – חוות דעת של שמאי מקרקעין חשובה מאוד כאשר אנו מדברים על תביעה בגין ליקויי בניה, זאת מפני שעל מנת שנוכל להעריך את חומרת ליקויי הבניה והנזקים שנגרמו עקב ליקויי הבניה, עלינו לקבל את חוות דעתו של שמאי מקרקעין שיעריך כיצד ניזוק ערכו של הנכס עקב ליקויי בניה. לא זאת בלבד, אלא ששמאי מקרקעין יוכל לציין בדו"ח מטעמו האם נגרמה ירידת ערך כתוצאה מליקויי הבניה ובמידה וכן, מה גובה ירידת הערך ומה שווי הנכס לאחר ליקויי הבניה.
  • חוות דעת מהנדס ו/או חברת בדק בית – זוהי בדירה חיונית לכל תביעה של ליקויי בניה וכל עורך דין ליקויי בניה מומלץ ידע לומר שחוות דעת כזו היא חיונית להצלחת התביעה ולאי דחייתה על הסף. מדוע? מפני שחוות הדעת מחברת בדק בית ו/או חוות דעת ממהנדס בניין מוסמך, הינה חוות דעת שתבסס את כל התביעה ואת הטענות בדבר ליקויי הבניה. אנו לא אנשי מקצוע בתחום הבניה, ולכן רק מהנדס או חברת בדק בית יכולים להסביר באופן מקצועי את ליקויי הבניה, מה גרם להם (לדוגמא האם חוסר בברזל ששם הקבלן גרם לשקיעת היסודות ולכן לסדקים מבניים במבנה?). עם חוות הדעת הזו אנו נוכל לבסס את התביעה בצורה טובה יותר ומהימנה וכמובן לוודא שליקויי הבניה נגרמו עקב מחדל ו/או רשלנות של מי מהגורמים שהיו אחראיים עליהם.
  • חוות דעת מומחה בית משפט- פעמים רבות (אך לא תמיד) בית המשפט ממנה מומחה מטעמו על מנת לבחון את ליקויי הבניה שנטענים בכתב התביעה. במרבית הפעמים שני הצדדים (התובע והנתבע) מביאים מומחים מטעמם שכל צד טוען אחרת. לכן, בית המשפט ממנה מומחה מטעמו שהוא זה שיקבע האם באמת מדובר בליקויי בניה שנגרמו עקב רשלנות ו/או מחדל של מי מהגורמים הנתבעים ובמידה וכן מה היקף הנזקים ומה כרוך בתיקונים (מבחינה כספית ומבחינה טכנית).

עורך דין ניר אביבי – עורך דין ליקויי בניה מומלץ

תביעה בגין ליקויי בניה הינה תביעה שיכולה לקחת זמן רב שכן מדובר בבדיקות רבות שעל בית המשפט לעשות ובדרך כלל מדובר גם בסכומים כספיים גדולים, ולכן מדובר בתביעה רצינית הדורשת ירידה לפרטים הכי קטנים.

בדיוק מסיבה זו, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין שבקיא בתביעה של ליקויי בניה ומתמחה במקרקעין, חוזים והופעות בבתי משפט ובערכאות והטריבונלים השונים.

כזה הוא עורך דין ניר אביבי, אשר משרדנו מתמחה בכל מה שקשור לדין האזרחי, לחוזים ולמקרקעין ומשרדנו מתמחה התמחות נוספת ונקודתית בתביעות בגין ליקויי בניה.

אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם או ליצור קשר בטלפון: 077-7298914 ונשמח לסייע לכם ולעמוד לשירותכם בכל נושא שבו נדרש.

Facebook
WhatsApp
Email
Print