עורך דין נזילות

עורך דין ניר אביבי – עורך דין נזילות

נזילות מים בדירה הן דבר שיכול בקלות להפוך את החיים בדירה לבלתי נסבלים. יתרה מכך, כאשר הנזילות בדירה נגרמות כתוצאה של רשלנות של אחד מהשכנים בבית המשותף ו/או בקיר המשותף עם אחד השכנים, הדבר יכול לגרום לסכסוכי שכנים רבים בנוסף לנזקים הכספיים והממוניים ולעגמת הנפש הנגרמים כתוצאה מהנזילות.

פעמים רבות מגיעים למשרדו של עו"ד ניר אביבי לקוחות אשר נגרמו לדירתם נזקים של ממש עקב נזילות מקיר ו/או התקרה בדירתם, ובמקרים אלו אנו יש לפעול בנחישות ובדיוק רב נגד מי שדרוש לפעול נגדו ובשביל שהמחדל יפסק.

עורך דין נזילות – מה עושים מול המחדל?

כאמור, אחד מסכסוכי השכנים הכי נפוצים הוא סכסוך שכנים שנגרם כתוצאה מנזילת מים שמגיעה מהשכן. במקרים מסויימים, השכן מראה סולידריות ואכפתיות ופועל לתקן את הנזילה המגיעה מדירתו, ובתקווה שבכך תסתיים הפרשה. אך לצערנו, במקרים רבים מדי, שכנים רבים מתעלמים מתלונות הדיירים אשר סובלים מהנזילות, וגורמים לכך שעקב הנזילות הנזקים רק נצברים ומחמירים בדירה שנפגעת כתוצאה מהנזילות.

במקרים אלו, חשוב מאוד לפעול נכון כנגד אותו שכן/דייר שכן פעולות לא נכונות של מי שסובל מנזילות, יכולות לגרום לנזק ולמצב שלא יהיה ניתן לתבוע את השכן שמדירתו יש נזילות.

הדבר הראשון שיש לעשות מיד עם גילוי הנזילות, הוא קודם כל לתעד את הנזילות באופן ברור – בין אם מדובר על צילום וידאו, מצלמה וכו'.

כמו כן, מייד עם גילו הנזילות יש להודיע לבעל הדירה שממנו חושדים שמגיעות הנזילות, ולדרוש ממנו את איתור ותיקון הנזילה, ובד בבד תיקון של פגעי הנזילות שנגרמו בדירה. כמו כן, חשוב מאוד לעדכן את ועד הבית במידה ומתגוררים בבית משותף, שכן פעמים רבות נזילות בדירה מגיעות ממקור לא צפוי שמתגלה בשטח המשותף של הבית המשותף, ולכן לועד הבית יש אחריות פעמים רבות על תיקון הנזילות. כמובן שברוב המכריע של המקרים יש לערב גם את חברת הביטוח של הבית המשותף/הדירה שהנזילות מגיעות ממנה וכמובן הדירה הנפגעת מהנזילות, בכדי שבמידת הצורך ישתתף הביטוח בתיקון הנזילות ו/או בנזקים שנגרמו עקב הנזילות.

כמובן, שבמקרים רבים, כל האמור אינו עוזר והנזילות לא מטופלות כראוי, ועקב כך נאלצים להגיש תביעה לבית המשפט או למפקח/ת על המקרקעין לשם מתן צו עשה על תיקון הנזילות ובמקביל תביעה כספית על הנזקים שנגרמו עקב הנזילות, עגמת הנפש שנגרמה עקב כך, הטרדה וכו'.

עורך דין נזילות – עורך דין מקרקעין מומלץ

בדרך כלל עורך דין שמתמחה בנזילות ובתביעות בגין נזילות בבתים משותפים, הוא גם עורך דין מקרקעין אשר בקיא בתחום הבתים המשותפים ויש לו הנסיון והידע לטפל בתביעות מסוג זה.

כמו כן, עורך דין נזילות מטפל גם בתיקים הקשורים לייצוג בערכאות השונות לרבות בבתי המשפט השונים, אצל המפקח/ת על המקרקעין וכמובן עורך דין שמתמחה בתביעות נגד דיירים בבית המשותף.

עו"ד ניר אביבי הינו עורך דין חוזים וגם עורך דין מקרקעין וכן מטפל בתביעות אצל המפקח/ת על הבתים המשותפים ובכל מה שקשור לסכסוכי שכנים, תביעות בגין נזקי רטיבות בבית המשותף ועוד.

ליצירת קשר עם עו"ד ניר אביבי ולתיאום פגישה, צרו קשר בטלפון 077-7298914.

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print