עורך דין חוזים בחיפה

למה צריך עורך דין שמתמחה חוזים בחיפה?

חיפה היא אחת הערים הגדולות בישראל ומהווה את ביתם של מאות אלפי תושבים. יופייה הייחודי של העיר, הקרבה ונוף הים כמעט מכל מקום ומרקם החיים העדין שמשלב דו-קיום בצורה היפה ביותר מאפיין יותר מכל את העיר חיפה.

בנוסף לכל, חיפה היא גם מרכז עסקי ועיר מחוז אשר נעשות בה עסקאות על בסיס יומיומי וכן עסקאות מכר, מקרקעין, הסכמי שותפות והסכמים מסחריים על בסיס קבוע.

זאת גם הסיבה שעורך דין שמתמחה בחוזים נחוץ כמעט בכל עסקה שמתבצעת בעיר.

מהו תחום ההתמחות של עורך דין שמתמחה בחוזים?

תחום החוזים הינו תחום רחב, אך ניתן לחלק את תחום החוזים האזרחי-מסחרי לכמה קטגוריות ראשיות:

  • חוזים במקרקעין ומכר דירות – עורך דין חוזים בחיפה מתמחה בין היתר בחוזי מקרקעין וחוזים בעת קנייה ומכירה של דירות ובתי מגורים. במקרים אלו עורך הדין חייב להיות בקיא בכל דבר ועניין בתחום המקרקעין לרבות: מיסוי מקרקעין, רישום בעלות ברשות מקרקעי ישראל (רמ"י), טאבו, חברה משכנת, רישום זכויות בבתים משותפים ועוד. עורך דין מקרקעין בחיפה חייב להיות בעל נסיון וותק בתחום החוזים בכלל ובתחום חוזי מכר דירות ומקרקעין בפרט.
  • חוזים מסחריים וחברות ועסקים –  עורך דין שמתמחה בחוזים רצוי שיהיה בקיא גם בעולם העסקי ובתחום המסחרי, שכן חוזים רבים נעשים בתחום המסחרי כגון: השכרת נכסים, מכירת נכסים מסחריים כגון חנויות, מסעדות, תחנות דלק, שכירות עסקית ועוד. כמו כן עורך דין חוזים בתחום המסחרי מתמחה גם בהסכמי מייסדים, הסכמים בין בעלי מניות והקמת חברות ושותפויות בהתאם.
  • תביעות בבתי משפט והתמחות בביטול חוזה עקב הפרת חוזה – פעמים רבות מגיעים למשרדנו לקוחות אשר מעוניינים לבטל הסכם עקב הפרת ההסכם על ידי הצד השני, ו/או לקוחות אשר מעוניינים לאכוף הסכם כאשר הצד השני הפר את ההסכם. במקרים אלו מקובל ומומלץ להגיש תביעה לפיצויים עקב הפרת ההסכם במקביל לדרישת הביטול או האכיפה של ההסכם.
  • חוזה שכירות – חוזה שכירות הוא דבר שאין להקל בו ראש. מנסיוננו, חוזה שכירות שלא מנוסח היטב ולא ערך אותו עורך דין שמתמחה בחוזים, יכול להוביל להסתבכות של הצדדים להסכם השכירות. לכן, מומלץ להיעזר בעורך דין בעת ניסוח וההכנה של הסכם השכירות. בנוסף, מנסיוננו, פעמים רבות אחד הצדדים מפר את הסכם השכירות ולכן מקרים רבים מגיעים לפתחו של בית המשפט ובמקרים אלו יש לשכור את שירותיו של עורך דין שמתמחה בחוזים כאמור.

מדוע חשוב לקחת עורך דין שמתמחה בחוזים בחיפה?

פעמים רבות מגיעים למשרדו של עו"ד ניר אביבי לקוחות אשר שכרו את שירותיו של עו"ד שלא מתמחה בחוזים, ועקב כך ספגו נזקים קשים בשל התנהלות לא נכונה בעת המשא ומתן, ולאחריו בשלבי קיום החוזה. אנו מזכירים שתחום עריכת הדין הינו תחום רחב ביותר שלו תחומי התמחות רחבים ושונים. לדוגמא, עורך דין שמתמחה בתעבורה, לא בהכרח מתמחה בחוזים. וכן עורך דין שמתמחה בדיני משפחה לא בהכרח מתמחה בדין הפלילי. לכן, כאשר נמצאים בבעיה של דיני חוזים, חשוב להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בדיני חוזים וזהו תחום התמחותו העיקרי.

משרדו של עו"ד ניר אביבי מתמחה בדיני חוזים ובחוזים בחיפה על שלל גווניו ובהם: הסכמי מכר, הסכמי שכירות, תביעות בגין הפרת חוזה ועוד.

לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי, צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print