קורונה וירוס וויזת משקיע לארה"ב E2

קורונה וירוס, השקעות בארה"ב וויזת משקיע E2

לקוחות רבים פונים אלינו בתקופה של אי הודאות עקב וירוס הקורונה, ושואלים אותנו איך לדעתנו נכון להתקדם עם ויזת משקיע E2 ועם השקעות שנעשו בארה"ב, או תוכננות להתבצע בעתיד הקרוב בארה"ב.

בשבועיים האחרונים עת התחילה הבהלה הגדולה שהגיעה לארה"ב ולאירופה מוירוס הקורונה.
לקוחות שנמצאים בעיצומו של הליך הנפקת ויזת משקיע E2 בימים אלו נמצאים בחוסר ודאות וחלקם אף סופגים הפסדים בעסקים הקיימים בארה"ב.
בעקבות חששות (אשר חלקם מוצדקים) של משקיעים רבים ובעלי עסקים בארה"ב שעובדים איתי, חשוב לי להבהיר כמה נקודות חשובות.

וירוס הקורונה וויזת משקיע בארה"ב E2

  • ראשית, לטעמנו לא נכון להסתכל על המצב הנוכחי כמצב קבוע, אלא כמצב שהינו בר חלוף וסביר שיחלוף בזמן הקרוב. על כן במידה והנכם נמצאים בהליך להוצאת ויזה והשקעה בעסק בארה"ב, רצוי ומומלץ להמתין כמובן עם השקעה כלשהי בעסק, אך מצד שני זהו זמן נהדר להתחיל לבצע את כל ההליך המוקדם הקודם לבקשה לויזה E2 ולכל מה שקשור בויזה כגון: המצאת מסמכים, הכנת תוכנית עסקית, אישורים, דוחו"ת חשבוניים וכו'. לכן, מומלץ מאוד לנצל את התקופה הקרובה להכנת כל הניירת הרלוונטית הדרושה לויזת משקיע E2.
  • שנית, יש לקחת בחשבון שאנחנו נמצאים בתקופה קשה של חוסר ודאות מבחינת הכלכלה העולמית, ועל כן דרושה זהירות במציאת השקעה מתאימה. אבל, בדרך כלל משברים גלובליים, עם כל הצער שבדבר, הינם פתח ושער להשקעות חדשות, אטרקטיביות מאוד. לכן, בכל דבר ניתן למצוא את היתרון שבו, ועל כן המלצתנו היא דווקא לנצל את ההזדמנות הקיימת למציאת נכס אטרקטיבי בארה"ב שיכול בתקופה זו להוות כרטיס כניסה לארה"ב ולויזת משקיע E2. 
  • נקודה אחרונה שחשוב לציין, היא שלקוחות רבים שואלים כעת מה תהיה המגמה של ממשלת ארה"ב לגבי כניסה ויציאה של זרים מהמדינה, וכן שקיימת אי ודאות באשר למתן ויזות ובמיוחד ויזות משקיע לארה"ב ע"י הממשלה. לטעמנו אי הודאות הנוכחי יכול להוות דווקא הזדמנות מצויינת לפתיחת שערים אפשרית (יחסית כמובן) של ממשלת ארה"ב לזרים אשר ביכולתם לשפר ולחזק את הכלכלה האמריקאית. נסביר, במידה והמשק האמריקאי הולך לקראת מיתון ואכן הכלכלה האמריקאית בסכנה כרגע, ישנו סיכוי גדול שכעת הממשל האמריקאי יעדיף לחלק ויזות משקיע ביתר קלות, וזאת על מנת לעזור לאנשי עסקים ויזמים שיכולים לתרום להעסקת עובדים אמריקאים. על כן, גם מהבחינה הזו, יכול מאוד להיות שאנחנו בפתח של הקלות משמעותיות שיגיעו בהמשך לזרים המבקשים להשקיע בארה"ב.

וירוס הקורונה – יתכן ויעזור ליזמים לקבל ויזת משקיע E2 לארה"ב בהמשך

לסיכום, אנו נמצאים כרגע בתקופה של אי ודאות, הן מבחינת הכלכלה העולמית והן מבחינה בריאותית.

ברור שמוקדם עדיין לדעת לאן דברים הולכים, אך אנו סבורים שיש סיכוי ממשי שבקרוב נראה שינויים לטובה ביחס למשקיעים זרים בארה"ב, וביניהם, משקיעים המבקשים לקבל ויזת משקיע E2.

משרדנו מתמחה בטיפול וליווי לקוחות בהשקעות בארה"ב ובהוצאת ויזת משקיע E2 לארה"ב.

לייעוץ משפטי ולתיאום פגישת ייעוץ בעניין ויזת משקיע E2 לארה"ב, צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print