מה זה LLC

פתיחת חברה בארה"ב – עורך דין מתמחה בפתיחת חברות

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה בפתיחת חברות בארה"ב כגון:

  • פתיחת חברה בפלורידה
  • פתיחת חברה בטקסס
  • פתיחת חברה בקליפורניה
  • פתיחת חברה בניו יורק
  • פתיחת חברה בניו ג'רסי
  • ועוד

אנחנו מתמחים בפתיחת חברות בארה"ב.

פתיחת חשבון בנק בארה"ב

משרדנו מתמחה גם בפתיחת חשבון בנק בארצות הברית ללקוחותינו אשר מעוניינים לפתוח חשבון בנק עסקי לחברה שבבעלותם בארצות הברית.

פתיחת LLC  – הפיתרון להקמת עסק בארה"ב

אז מה זה בעצם LLC? אם שמעתם את המונח LLC לא פעם ולא ידעתם במה מדובר, כעת נסביר בשפה פשוטה וקלה מה זה LLC, מה היתרונות שקיימים ב-LLC ולמה צריך LLC.

אז ראשית כל LLC הינו קיצור של המשפט Limited Liability Company אשר בתרגום סימולטני לעברית מדובר ב- חברה עם אחריות מוגבלת.
במה דברים אמורים: בדיוק כפי שבישראל קיימת חברה בע"מ – כאשר הקיצור בע"מ מתייחס למשפט – בערבון מוגבל. כך גם בארה"ב קיים המונח LLC אשר מבטא חברה בערבון מוגבל, כלומר חברה מוגבלת באחריות.

ה-Limited Liability Company הינה למעשה חברה אשר משמשת כגוף נפרד מהבעלים שלה ומהווה יישות משפטית נפרדת לחלוטין ללא קשר למי שמחזיק במניותיה. החברה הנפרדת הזו גם חייבת במיסים בנפרד מבעליה, ויש לה אחריות נפרדת לכל דבר ועניין.

היתרונות בהקמת LLC

כפי שתיארנו LLC הינה חברה אשר היא יישות משפטית נפרדת מבעליה. עקב כך החזקת חברת LLC מעניקה יתרונות רבים לבעליה:

  • הקמת LLC מאפשרת לבעליה ליהנות מהגנה משפטית בנוגע לחברה.
  • ה-LLC מהווה יישות משפטית נפרדת מבעליה.
  • ה-LLC מהווה גם יישות מס נפרדת. אשר חייבת בדיווח לרשויות המס בנפרד מבעליה. דבר נוסף בעניין המיסוי, שפעמים רבות חברת LLC מקבלת הטבות מס בנפרד מהמחזיק במניותיה ובארה"ב יש יתרון בהחזקת LLC גם מבחינה מיסויית. לדוגמא, חברה לפעמים אינה חייבת במס בעת מכירת נכס מקרקעין מפני שהחברה יכולה לגלגל את הרווחים להשקעה חלופית. דבר שמהווה בעיה במידה והבעלים הינו בן אדם פרטי.
  • אין הגבלה על כמות החברות שאדם יכול להחזיק. דבר זה הוא יתרון מפני שבצורה זו אדם יכול לחלק את החזקותיו בין חברות שונות אשר כל חברה מהווה יישות מיסים שונה.

פתיחת LLC עבור נכס נדל"ן

משקיעים רבים בארה"ב בכלל ומשקיעים בנדל"ן בפרט, פותחים לרוב חברה מסוג LLC על מנת להחזיק בנכס נדל"ן בארה"ב. הסיבה לכך היא בעיקר מבחינת מסים וגם מבחינת ההפרדה בין היישות הפרטית – המשקיע, לחברה. בארה"ב הדבר מקובל ואף נחוץ על מנת ליצור הפרדה מוחלטת בין שני הגופים.

חשוב להדגיש שבכל מדינה בארה"ב קיימים חוקים שונים באשר לחובות וזכויות החברה LLC הן מבחינת ההחזקה, והן מבחינת המסים שעל החברה לשלם בגין החזקותיה ורווחיה.

בכל מקרה אין ספק שמשקיעים רבים רוכשים נכסי נדל"ן בעזרת חברת LLC ונמנעים בדרך כלל מרכישה על שמם הפרטי. בעיקרון מבחינת מימון העסקה אין שום בעיה לעשות זאת על חשבון החברה, כל עוד לחברה יש חשבון בנק פעיל, מספר EIN (מספר זיהוי ברשות המסים האמריקאית) ומסמכים אשר מעידים על בעלות החברה והתאגדותה כדין.

משרדנו מטפל ומסייע למשקיעים ולמשקיעי נדל"ן בארה"ב וכן מטפל בהנפקת ויזת משקיע E2 לארה"ב למשקיעים ויזמים שמעוניינים לפתוח עסק בארה"ב ולעבור להתגורר בארה"ב לשם ניהול העסק.

לכל שאלה אנחנו כאן.

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print