השקעות נדלן בארצות הברית

למה להשקיע בנדלן בארצות הברית?

היום יותר מתמיד ישראלים רבים מחפשים להשקיע מחוץ לישראל. הרצון להשקיע במקומות אחרים מעבר לים נובע בעיקר מבועת הנדל"ן הישראלית שגרמה לכך שמחירי הנדל"ן בארץ הם מהיקרים בעולם. לכן, משקיעים רבים מעוניינים לבצע השקעות בארצות אחרות ופעמים רבות בוחרים בארצות הברית כיעד להשקעה.

ארצות הברית הינו יעד אטרקטיבי למדי להשקעות בכלל ולהשקעות נדלן בארצות הברית, בעיקר. הסיבות לכך מגוונות אך העיקריות ביניהן הן בגלל גודלה של ארצות הברית, שיטת הבניה בארצות הברית ומחירי הנדלן האטרקטיביים בחלק מהמדינה הענקית – Value for Money.

בארצות הברית ישנן מדינות רבות שמושכות משקיעים זרים עקב מחירי הנדלן הזולים והתשואה הינה גבוהה יותר לרוב בארצות הברית מאשר התשואה בישראל.

אם תשואה סבירה מהשקעה בנדלן בישראל עומדת על בין 3%-4%, בארצות הברית תשואה סבירה להשקעה בנדלן עומדת על 7%=9%. הבדל משמעותי ביותר. 

יש לציין כי גם מחירי הנדלן עלו משמעותית ב-8-10 שנים האחרונות גם בארצות הברית ועל כן יש אומרים שגם בארצות הברית, כמו בישראל, מחירי הנדלן עוד צפויים לרדת וגם בארצות הברית ישנה סוג של "בועה" נדלנית.

מנסיוננו, המדינות המועדפות על השקעות נדלן בארצות הברית הינן מדינות כגון: פלורידה, קולורדו, נבדה, אוהיו ועוד. מדינות אלו מאופיינות בתמורה הכי גדולה לכסף ובאיזורים מסויימים ניתן למצוא בית קרקע בשכונה טובה, על שטח של כמעט דונם עם בריכה ואבזורים נוספים בכ-$250,000, ובתשואה של 7%-9% בהשכרה שנתית.

כמובן שניתן למצוא נכסים במחירים שונים בשכונות טובות פחות וטובות יותר, אך זה המחיר הממוצע ולכן עקב המחיר הנמוך יחסית והתשואה הגבוהה, השקעות נדלן בארצות הברית מושכות יותר ויותר ישראלים.

על מנת להשקיע בנדלן בארצות הברית יש לבצע מספר פעולות:

  • יש לפתוח חברת LLC בארצות הברית על מנת שקישום הנכס יתבצע על חברה בע"מ ובכך תיווצר הפרדה בין המשקיע הפרטי לחברה שבבעלותו (קראו עוד: פתיחת חברה בארצות הברית).
  • יש להנפיק מספר מס ברשויות המס האמריקאיים.
  • יש לפתוח חשבון בנק בארצות הברית לחברה החדשה שפותחים.
  • אנו ממליצים ללקוחותינו תמיד לבצע את תהליך מציאת הנכס בעזרת שירותי תיווך מקומיים על מנת שהמשקיע יוכל לקבל את התמונה המלאה לגבי השכונה, האיזור, המיסים שקיימים בשכונה ועוד משתנים שמשקיע זר צריך לדעת בטרם השקעתו בנכס.
  • במידה והמשקיע אינו מתגורר בדרך קבע בארצות הברית, אנו ממליצים לשכור חברת ניהול אשר תנהל את הנכס בזמן שהמשקיע יחזור לישראל. ניהול הנכס יאפשר למשקיע ראש שקט וכן תדאג להשכיר את הנכס בסכום שיקבע מראש מול המשקיע. 

אם כן כאשר מדובר על השקעות נדלן בארצות הברית, ניתן למצוא הזדמנויות עסקיות רבות ונכסי נדלן מניב עם פוטנציאל רב. כפי שאמרנו משקיעים ישראלים רבים מעוניינים להשקיע בארצות הברית עקב התשואה הגבוהה ביחסית לארץ לנכסי מקרקעין והן עקב המחירים האטרקטיביים. עדיין, יש לזכור שמדובר בהשקעה מעבר לים, אשר יכולה להוות חוסר ודאות למשקיעים מסויימים. חוסר הוודאות וחוסר הביטחון בהשקעה בנדלן בארצות הברית יכולים לנבוע מכך שהמשקיע נמצא טיסה של בין 12-15 שעות מהיעד, קשה לשלוט בנכס ויש קושי רב יותר מאשר להחזיק נכס בישראל. אך בכל זאת, בעלות בנדלן בארצות הברית פעמים רבות משתלם יותר מבעלות בנכס בישראל אשר התשואה נמוכה יותר.

למשרדנו ידע רב ונסיון בייצוג לקוחותינו בהשקעות נדלן בארצות הברית. בנוסף לכך אנו מסייעים למשקיעים הרוצים לרכוש נדלן בארצות הברית בפתיחת חברה LLC בארה"ב ובשירותים נוספים הכרוכים בהשקעות בארצות הברית.

לפרטים נוספים צרו קשר!

Facebook
WhatsApp
Email
Print