ויזת עבודה לארצות הברית

ויזת עבודה לארצות הברית – רק עם מומחים בתחום

פעמים רבות פונים למשרדנו משקיעים, יחידים ומשפחות שרוצים לעבור לארצות הברית ולבצע רילוקיישן. הדרכים להגר לארצות הברית או לעבור לתקופה ארוכה לארצות הברית הן אומנם מגוונות, אבל חשוב לדעת שלקבל ויזת עבודה לארצות הברית מבלי שהעובד עובד כבר בחברה גדולה אשר מבקשת אותו לארצות הברית זה דבר קשה, איטי, ולפעמים אף בלתי אפשרי כמעט.

לכן, אנו מציעים ללקוחותינו פעמים רבות במקום לחכות למזל או לאבד תקווה, להגיש בקשה לויזת משקיע E2 או לויזת משקיע EB5 אשר מאפשרת למשקיע לפתוח חברה בבעלותו בארצות הברית ולקבל הזדמנות לעבור ביחד עם משפחתו של המשקיע לארצות הברית, ולקבת ויזת עבודה בעסק שבבעלות הלקוח.

אז איך עושים את זה? נתאר זאת במאמר הבא.

ויזת עבודה לארצות הברית – קודם כל חשוב לפתוח חברה LLC

השלב הראשון בקבלת ויזת עבודה בעסק בבעלות המשקיע, הינו לפתוח חברה LLC בארצות הברית. לרוב לקוחות המשרד מבקשים לפתוח חברה במדינת פלורידה אשר שם המיסוי נמוך יחסית ומרבית המשקיעים מעוניינים לעבור למדינת פלורידה. לאחר פתיחת החברה יש להגיש בקשה לקבלת מס' EIN מרשות המיסים האמריקאית – הIRS.

לאחר קבלת הEIN החברה למעשה מוגדרת כיישות מס חדשה בארצות הברית וניתן להתקדם לשלב הבא.

פתיחת חשבון בנק בארה"ב 

לאחר פתיחת החברה וקבלת מספר EIN כאמור, יש לפתוח חשבון בנק בארצות הברית לחברה. חשבון בנק בארצות הברית ניתן לפתוח עם מסמכי פתיחת החברה, דרכון של בעל החברה, מס' EIN ואישור על כתובת בארצות הברית של הבעלים של החברה. במקרים אלו שישנו קושי למשקיע לפתוח חשבון בנק בצורה עצמאית, אנחנו מסייעים בפתיחת חשבון הבנק מרחוק בארצות הברית באופן בטוח וקפדני עם בנקים בארצות הברית.

העברת כסף להשקעה בארצות הברית

ויזת עבודה לארצות הברית עבור המשקיע מתקבלת רק לאחר שהמשקיע העביר סכום כסף מחשבון הבנק שלו בישראל או ממקור אחר לחשבון הבנק של החברה בארצות הברית שנפתח זה עתה. הבנק בארצות הברית עם העברת הכסף לחשבון, ירצה לראות את מקור הכסף ושאכן הוא התקבל ממקור לגיטימי כמו מכירת נכס בישראל, עבודה, עסקה שנעשה וכו'.

השקעת סכום משמעותי בעסק בארצות הברית

לאחר שהמשקיע העביר סכום כסף משמעותי לחשבון הבנק בארצות הברית, יש להשקיע את הכסף בעסק בארצות הברית. הדרישות של הקונסוליה האמריקאית לקבלת ויזת עבודה בעסק שבבעלות המשקיע בארצות הברית, הינן שהכסף יושק בעסק שמחזיק עובדים אמריקאיים, שיהיה משרד ו/או מחסן לעסק, שתהיה פעילות עסקית, ושהעסק יהיה אמיתי ומתפקד. 

חשוב לציין בעניין זה שניתן גם לקנות עסק קיים, או לקנות חלק מעסק קיים (לפחות 50%), וכמובן ניתן גם להקים עסק מאפס, בהתאם ליכולתו של המשקיע.

קבלת ויזת עבודה ו/או ויזת משקיע

לאחר איסוף של כל המסמכים הדרושים לצורך קבלת ויזת משקיע, יוגש התיק לקונסוליה האמריקאית ע"י עורך דין שמתמחה בהגירה לארצות הברית ובויזת עבודה ובויזת משקיע לארצות הברית, ולאחר מכן יוזמן המשקיע לראיון בקונסוליה.

לאחר הראיון, יקבל המשקיע את ויזת העבודה שמאפשרת למשקיע לעבוד בעסק שלו עם חברה שבבעלותו בארצות הברית.

חשוב לציין שבן או בת הזוג של המשקיע מקבל ויזת עבודה לעבוד בעסק בארצות הברית באופן כמעט אוטומטי בארצות הברית.

קבלת ויזת משקיע או ויזת עבודה – הדרך הפשוטה לעבור לארצות הברית

כפי שציינו בתחילת המאמר, היום קבלת ויזת משקיע E2 הינה הדרך הקלה והפשוטה יחסית לעבור לארצות הברית למספר שנים ולקבל ויזת עבודה בעסק של המשקיע וכמו כן מאפשרת לבן או בת הזוג של המשקיע לעבוד בכל עסק חוקי בארצות הברית, ואף לילדיו של המשקיע ללמוד בארצות הברית.

כמו כן כל בני המשפחה יקבלו SOCIAL SECURITY NUMBER -SSN

עורך דין ניר אביבי – מתמחה בויזת עבודה בארצות הברית

עורך דין ניר אביבי מתמחה בויזת עבודה לארצות הברית ובויזת משקיעים לארצות הברית, ומסייע ללקוחותיו להקים חברות בארצות הברית, לפתוח חשבון בנק במידת הצורך, ומלווה בתהליך איתור עסקים והוצאת ויזת משקיע וויזת עבודה.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בהקדם.

Facebook
WhatsApp
Email
Print