איך אפשר לעבור לארצות הברית?

איך אפשר לעבור לארצות הברית באופן חוקי?

משרדו של עורך דין ניר אביבי מתמחה במעבר לארצות הברית באופן חוקי ובמגוון של סוגי ויזות לאזרחים ישראלים כגון:

  • ויזת תייר B1/B2
  • ויזת משקיע E1/E2
  • ויזת אמן
  • ויזת עובד
  • ויזת מיליונרים EB5
  • ועוד

הדרישה לויזה שמאפשרת לעבור לארצות הברית באופן חוקי רק עולה עם השנים וזאת עקב הרצון של ישראלים רבים להצליח בגדול ולעבור למדינה הגדולה מעבר לים.

כמו כן בארצות הברית ישנן הזדמנויות שונות עבור אמנים, משקיעים, אנשי עסקים רבים ובכלל היבשת מאפשרת פעמים רבות לאנשי עסקים ולמשפחות להתחיל מחדש ולחיות אורך חיים שונה לגמרי וברמה גבוהה יותר מבארץ.

במאמר זה נבחן מהן האפשרויות שאיתן ניתן לעבור לארצות הברית.

ויזות שאיתן ניתן לעבור לארצות הברית

על מנת לעבור לארצות הברית באופן חוקי צריך להגיש בקשה לויזה שאינה ויזת תייר (B1/B2) וזאת מכיוון שויזת התייר מאפשרת להגיע לארצות הברית לפגישות עסקיות או טיול למטרת נופש לתקופה של עד 6 חודשים.

ויזות אחרות מאפשרות ברוב המקרים לשהות בארצות הברית באופן חוקי לתקופה ארוכה יותר, וזאת בהתאם לסוג הויזה.

לדוגמא:

  • ויזת משקיע E1/E2 – הינה ויזה שמאפשרת למשקיע בעסק בארצות הברית שמחזיר בדרכון ישראלי, לעבור לגור בארצות הברית באופן חוקי במשך של שנתיים עם אופציות להארכת הויזה מתקופה לתקופה וזאת תמורת השקעה בעסק בארצות הברית של כ-100 אלף דולר. ויזת משקיע נחשבת לויזה יוקרתית שמקבלים תוך זמן קצר יחסית ובמקרים רבים זוהי האופציה הטובה ביותר עבור אנשים שרוצים לעבור לארצות הברית לתקופה ארוכה לבד או עם המשפחה שלהם באופן חוקי ומסודר. 
  • ויזת אמן OB1 – ויזת אמן הינה ויזה שניתנת לאדם בעל כישורים יוצאים מגדר הרגיל ובעל הכרה לאומית או בינלאומית רחבה. בדרך כלל מדובר על אמנים בתחום הטלוויזיה, האקדמיה והתרבות, אשר יש להם תעודות ו/או אסמכתאות לכך שהם מוכרים ומצויינים בתחומם. לדוגמא זמרים מפורסמים, זוכי פרס נובל לספרות או מחקר, שחקנים מפורסמים בהצגות או בקולנוע, טלוויזיה ועוד. ויזת אמן הינה ויזה שאף נותנת לאמן את האפשרות לעבוד בתחום עיסוקו בארצות הברית.
  • ויזת עובד מסוג L:  ויזת עובד מסוג L1 הינה ויזה שניתנת ברוב המקרים לאנשי הייטק שעובדים בחרות בינלאומיות כגון: מייקרוסופט,גוגל, פייסבוק וכו', והם עובדים ישראלים של אותה חברה בארץ, והחברה בארצות הברית מבקשת שאותם עובדים יעברו לארצות הברית בשביל לעבוד בחברה. במקרים אלו העובד רשאי לעבור לארצות הברית ביחד עם משפחתו ולעבוד בחברה שהזמינה אותו. מדובר בויזה מצויינת שמקנה זכויות רבות ואף בעתיד להגיש בקשה לגרין קארד בארצות הברית. אך עם זאת ישנן דרישות רבות לחברה שדורשת את העובד בארצות הברית ולכן, קשה לקבל ויזה זו אם אין חברה חזקה ומוכרת שמזמינה את העובד לארצות הברית.
  • ויזת מיליונרים EB5 –  ויזת EB5 הינה ויזה שמיועדת לאנשים אמידים ומבוססים שמסוגלים להשקיע בעסק בארצות הברית 1,800,000 דולר אמריקאי או באיזורי פיתוח מיוחדים בארצות הברים סכום של 800,000 דולר. כמו כן העסק חייב להעסיק כ-20 עובדים אמריקאים. הויזה מאפשרת למבקש לקבל גרין קארד ולעבור לארצות הברית באופן חוקי. הויזה הינה אפשרות נהדרת לאנשים אמידים שיכולים להשקיע בעסק שמעסיק 20 עובדים אמריקאים בסכומים האלו.
  • ויזות נוספות לארצות הברית –  כמובן שישנן עשרות ויזות נוספות לארצות הברית אותן לא נסקור במאמר זה ולמידע נוסף ניתן להתקשר ולקבל מידע על כל סוג ויזה נוסף לארצות הברית.

במאמר זה סקרנו את האפשרויות לעבור לארצות הברית באופן חוקי.

כמובן שכפי שציינו ישנן ויזות נוספות שמאפשרות לעבור לארצות הברית, אך אלו הויזות המבוקשות ביותר שאנו מכירים לאנשים עצמאיים שמעוניינים לעבור לארצות הברית ואינם תלויים בחברה כלשהי ו/או בהזמנה מיוחדת מחברה גדולה בארצות הברית.

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ על מעבר לארצות הברית ועל הויזה הנדרשת, צרו קשר עם עורך דין ניר אביבי ונשמח לסייע לכם להגשים חלום.

 

Facebook
WhatsApp
Email
Print