צו מניעה לבניה של שכן

משרדנו מתמחה בצווי מניעה ובצו מניעה לבניה של שכן.

פנו לעורך דין ניר אביבי עוד היום על מנת להוציא צו מניעה לשכן!

צו מניעה לבניה של שכן – כל מה שחשוב לדעת

פעמים רבות פונים למשרדנו לקוחות מודאגים אשר חושדים שהשכן שמתגורר בסמוך אליהם מבצע בניה לא חוקית ו/או בניה שעשויה לפגועה בבית הלקוח.

במקרים כאלו ובמקרים אחרים, חשוב מאד לדעת שיש מה לעשות, ובמקרים מסויימים אף ניתן להגיש בקשה לצו מניעה לבניה של שכן ו/או צו הפסקת עבודה מבית המשפט או מהגשת תלונה לועדה לתכנון ובניה.

צו מניעה לבניה של שכן – ניתן לקבל גם אם קיים היתר בניה

חשוב מאוד לדעת שגם במקרים בהם קיים היתר בניה כדין לשכן אשר מבצע בניה מסוכנת ו/או בניה שעלולה לפגוע במתלונן ו/או בביתו ו/או בשטחו, ניתן להוציא צו מניעה לבניה של שכן.

בית המשפט דן בסוגיות מסוג זה ואף הכריע כי כאשר קיימת סכנה ממשית למבנה ו/או לזכות קניינית של בעל מקרקעין סמוך, ניתן בהחלט להוציא צו מניעה למי שבונה את ביתו ו/או מבצע בניה בהיתר, עד אשר יתברר העניין בבית המשפט ו/או יוצגו הוכחות לועדה לתכנון ובניה ו/או לבית המשפט כי אכן הבניה לא פוגעת במתלונן או בשכנים.

צו מניעה לבניה של שכן – עושים רק עם עורך דין מקרקעין

פעמים רבות פונים למשרדו של עורך דין ניר אביבי שכנים אשר מפחדים שבניית השכן במגרש הסמוך לביתם, או הרחבה ו/או שיפוץ בדירה בבניין מגורים בהם הם מתגוררים, תפגע ביסודות הבניין, ו/או תפגע במקרקעין או בשטח של השכנים.

במקרים אלו חשוב מאוד לדעת שניתן להגיש תביעה ובקשה לצו מניעה לבניה של שכן אך יש לעשות זאת במהירות, במקצועיות ועם עורך דין שמתמחה בהוצאה צו מניעה לבניה של שכן.

לפרטים נוספים צרו קשר עם עורך דין ניר אביבי אשר מתמחה במקרקעין והוצאת צווים במקרקעין וכן בצו מניעה לבניה של שכן וכן בצו הריסה למקרקעין.

Facebook
WhatsApp
Email
Print